Semenchenko on sotilas, kombat, kansanedustaja, hänellä on oikeus mielipiteeseen. En tunne sen ajan tapahtumia Abhasiassa v.1992 hyvin. Mutta Gergian sodan olen seurannut hyvin. Lisäksi yksi venäläinen sotapäällikko kertonut itse ystävien kesken miten järjestelmällisesti he sinne joukkoja tuonneet hyvissä ajoin. Siellä olevat venäläiset sotilaat ovat tehneet tosi paljon provoisodaksen gruusialaisia. Jakaneet Venäjän passeja, maksaneet rahat päälle, ammuskelleet rajalla olevia gruusialaisia kyliä. Gruusia ei provosoinut niitä. Mutta Gruusiahan on mitätön valtio, komissio teki ison pinon mappeja ja pesi kädet. Venäjän kaasu/öljy ja miljardit, jota timchenkot pitäneet lännessä sveitsin tileillaan myytyään kaasua, oli tärkeämpi. Ja tämä jos mikä sai psykopaatti Putinia tuntemaan itseään euroopan omistajaksi.
Semenchenko on Maidanista, hän ei hyväksy ukrainalaisten oligarhien hitautta lystraation prosessissa, samoin minä, siellä on myös liika vanhoja naamoja, aivan janukovichin hallitusta muistuttaa välillä. Lustroida itseään heitä kun ei kertakaikkia huvittaa! Lisäksi tämä miljärdööri Ahmetov kuljettaa sinne humanitaarisen avun verukkeella vaikka mitä, nyt jäänyt kokonaisia kuormia savukkeita ja alkoholia. Tavalliset köyhät siellä alkaneet pitää Ahmetovia taas jumalana, kun humanitarkan leivät ja perunat kerran viikossa annetaan heillekin. Semenchenko nyt luuna ainakin Ahmetovin kurkussa, koska uskaltui nousta näin vaikuttava oligarhia vastaan. Mutta onneksi Semenchenko ei ole yksin siellä. Mutta en ihmettele että huomio nyt kohdistuu häneen. Ahmetov on Ukrainan rikkain ihminen, entinen bandiitti, joka pyhkinyt räkä nenästä Janukovichin takkiin. Putinin vanha ystävä, Donbass on hänen aluetta, kuningaskuntaa. Huomion pitää olla Ahmetovissa, mutta kuka puhuu hänestä?
Korjakaa jos jollakin parempi tieto.