Vonka
Supreme Leader
Venäläiset kuitenkin rajoittavat sotatoimiaan Ukrainaa kohtaan jotta voisivat ylläpitää narratiivia kapinallisista ja vapaaehtoisista koostuvasta joukosta.
Varsinkin kotiinpäin, kyllä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Venäläiset kuitenkin rajoittavat sotatoimiaan Ukrainaa kohtaan jotta voisivat ylläpitää narratiivia kapinallisista ja vapaaehtoisista koostuvasta joukosta.
No mitä itse kukin laskee mahdolliseksi kiistettävyydeksi. Venäläiset kuitenkin rajoittavat sotatoimiaan Ukrainaa kohtaan jotta voisivat ylläpitää narratiivia kapinallisista ja vapaaehtoisista koostuvasta joukosta.
Siis henkilöpaperit vai virallinen hyökkäyskäsky?
Rajoittavat? Terroristi nimeltään "Batja" alias Drjomov Pavel 22.11.1976, Stavanovista, on toista mieltä, on kuulemma luvattu (itse Medvedevilta) lisä apua. Voiko Drjomov olla jossain ao videoilla, hänen omien kertomuksien hän sotinut myös Venäjän puolella Tsetseniassa, hänellä myös tuomio rikoksista mm raiskauksista.Venäläiset kuitenkin rajoittavat sotatoimiaan Ukrainaa kohtaan jotta voisivat ylläpitää narratiivia kapinallisista ja vapaaehtoisista koostuvasta joukosta.
Venäjällä olikohan sotilaiden äidit järjestö on raportoinut useista tapauksista, joissa sotilaat ovat kuolleet Ukrainassa, ja ei niin vapaaehtoisena palvelleet Ukrainassa.
Oliko Pskovasta joku yksikkö joka oli ihan palvelusmiehiä vai muistanko väärin? Muistaako @Vonka paremmin?
Rajoittavat? Terroristi nimeltään "Batja" alias Dremov Pavel 22.11.1976, Stavanovista, on toista mieltä, on kuulemma luvattu (itse Medvedevilta) lisä apua. Voiko Dremov olla jossain ao videoilla, hänen omien kertomuksien hän sotinut myös Venäjän puolella Tsetseniassa, hänellä myös tuomio rikoksista mm raiskauksista.
(Varoitus venäläiset murhavat tsetseneja kameran edessä)
SBU nappasi yhden mielenkiintoisen puheen, jossa tämä "Batja" kehuu yhteyksissa Medduun, joka lupasi raskasta kalustoa 15.1 mennessä.
Vertaa esimerkiksi Georgiaan.Rajoittavat? Terroristi nimeltään "Batja" alias Dremov Pavel 22.11.1976, Stavanovista, on toista mieltä, on kuulemma luvattu (itse Medvedevilta) lisä apua. Voiko Dremov olla jossain ao videoilla, hänen omien kertomuksien hän sotinut myös Venäjän puolella Tsetseniassa, hänellä myös tuomio rikoksista mm raiskauksista.
Eli vielä 14 päivää aikaa. Pahoin pelkään että tämä tulee vielä eskaloitumaan.SBU nappasi yhden mielenkiintoisen puheen, jossa tämä "Batja" kehuu yhteyksissa Medduun, joka lupasi raskasta kalustoa 15.1 mennessä.
Siis henkilöpaperit vai virallinen hyökkäyskäsky?
Sanoisin niin että Venäjän rajojen sisäpuolelta ei löydy todisteita että Venäjä olisi sekaantunut Ukrainan sisäisiin asioihin.
.
Ikävä kyllä kuolleet eivät puhu.
Mitä nyt hautuumaalla on.
Rebane1, mitä mieltä olet tästä puhelusta?Sanoisin niin että Venäjän rajojen sisäpuolelta ei löydy todisteita että Venäjä olisi sekaantunut Ukrainan sisäisiin asioihin.
Kaikki on Venäjän omaa historiankirjoitusta varten kierrätetty jonkun kolmannen osapuolen kautta.
Historian vääristelyn Venäjä kyllä osaa.
He, jotka jääneet henkiin, ovat jo puhuneet kaikki jo kesällä! Kenen kanssa ne sotivat.Ikävä kyllä kuolleet eivät puhu.
Rebane1, mitä mieltä olet tästä puhelusta?
http://www.5.ua/ato-na-shodi/sby-pe...-viiskovy-pidtrimky-vid-medvedyeva-66483.html
No mitä itse kukin laskee mahdolliseksi kiistettävyydeksi. Venäläiset kuitenkin rajoittavat sotatoimiaan Ukrainaa kohtaan jotta voisivat ylläpitää narratiivia kapinallisista ja vapaaehtoisista koostuvasta joukosta.
Älä unohda myöskään perustella, miksi elokuun lopussa ukrainalaiset joukot yhtäkkiä romahtivat ja tuhoutuivat laajalla rintamalla, saatuaan sitä ennen lähes murskattua vastustajansa Donbassin alueella.
Varsinkin kotiinpäin, kyllä.
Se että jokin tapahtui 99.99% todennäköisyydellä ei vielä tarkoita että tiedettäisiin että 0.01% ei realisoitunut.Saahan sitä itselleen valehdella, ja omalle kansalleen ja vaikka kenelle tahansa. Eri asia on, kuinka uskottavaa se on, ja kuka sen uskoo.
Ei oikeuslaitoskaan perustu siihen, että rikollisen täytyy tunnustaa rikos. Ihan loppuun asti siellä kiistetään.
Putinkin kielsi lehdistölle pokkana, että venäläisiä olisi Krimillä. Kun operaatio oli ohi, hymyili sitten leveästi, että "totta kai ne olivat meidän sotilaitamme".
Voisit esittää joitakin hyviä perusteita, millä perusteilla Venäjä ei olisi sotimassa Ukrainaa vastaan. Odotamme mielenkiinnolla.
Älä unohda myöskään perustella, miksi elokuun lopussa ukrainalaiset joukot yhtäkkiä romahtivat ja tuhoutuivat laajalla rintamalla, saatuaan sitä ennen lähes murskattua vastustajansa Donbassin alueella.
Kommenteistasi tulee vähän mieleen arvoisa perussuomalainen kansanedustajamme Tom Packalen, joka taisi melkein sinne syyskuun puoliväliin asti kaivata todisteita Venäjän osallisuudesta. Lopulta sitten itse löysi vissiin itse jonkin kuvan jostain tankista ja riemastui että "tässä meillä on nyt todiste - venäläisiä ne ovat!". Ensin olin häntä epäillyt monta kuukautta epärehellisyydestä - lopulta tunsin sitten vain valtavaa myötähäpeää. Ja tunnen muuten myös erittäin fiksuja poliiseja...
Se että jokin tapahtui 99.99% todennäköisyydellä ei vielä tarkoita että tiedettäisiin että 0.01% ei realisoitunut.
Venäläisillä oli tuohon mennessä ainakin 6 kuukautta aikaa haalia kouluttaa ja varustaa separatisteja ja vapaaehtoisia enkä ole huomannut Ukrainan edustajia toteamassa että maa olisi sodassa venäjää vastaan.
Se että Venäjä käy sijaissotaa Ukrainaa vastaan on selvä.
Luulisi että tuo olisi saanut enemmänkin huomiota mediassa.Jännä, ettet ole huomannut. Tuossa esim. yksi..