P.S. Minuakin turhauttaa toisinaan se, että tivataan todisteita siitä, että osallistuuko Venäjä sotaan Ukrainassa vaiko ei. Todisteita on taistelukentät täynnänsä - sieltä niitä tuhoutuneita ajoneuvoja ja panssarivaunuja löytyy vaikka kuinka. Mutta kun ne eivät kelpaa todisteiksi kaikille vaan elätellään toiveita (illuusiota) siitä, että ne ovat pikakoulutuksen saaneita separatisteja tai lomailijoita, jotka ovat Ukrainassa sotimassa.
Ihmisten oikeusajun vastaista tälläinen on.
Olen kuullut psykopaateista, ovat kuulemma juuri sellaisia, eivät koskaan myönnä mitään, vaikka tekisivät sen suoran silmien edessä. Pahimmiten tälläinen voi lamauttaa ihmistä ja aiheuttaa kärsimystä jo sinänsä. Jos tälläisen yhteydess tehdään vielä suuren luokan rikos, jossa ihmisia kuolee, niin se on jo aivan liika. Putler valitsi sadistisin ja katalin sodankäyntikeinon.
Ihmiskunnassa oli sotia, viholliset olivat vastakkain, heitä näkyi ja kuului. Putler on keksinyt maailman kieromman sodan, jossa vihollista "ei näy", vaikka hän on, ja häntä nähdäänkin, mutta kivenkova kiistetaan kaiken. Kaikki on väärännetty, todisteiden , käsitteiden myötä. Talousrikollisuudessa mm peitetään tällä tavalla jälkiä, bulvanit menevät vankilaan, itse rikoksen suunnittelijat ovat jossain ja nauttivat elämästä.
Olen lukenut miten Kremlin kleptokratit alussa kun Putin tuli valtaan perustaneet firmaa, jonka sijaintipaikka oli, oliko se hungarilaisessa, kylässä, vaatimattomassa osoiteessa. Sieltä käsiin järjestettiin Venäjän öljyn myyntiä länteen omiin taskuihiin. Jukoskin myyttyy firmalle joka sijatsi kuppilan toisessa kerroksessa, Venäjällä toisinaan, oli avattu juuri varta vasten, yhden päivän firma. Tähän aiheseen voi perustaa vaikka omankin ketjun, jotta ei menisi OT.