agentorange
Kersantti
Ruokakin tuli mukana
Politrukki kihisee kiukusta, sietämätöntä sabotaasia.
Miehistöä voi kuumottaa ne pölli tankin
:-D kun olisi Stalin vielä niin pantaisiin kunnolla haisemaan miettinee politrukki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ruokakin tuli mukana
Nyt näytetään tehtävän diiliä jossa Ukraina jää EU:n ja NATO:n ulkopuolelle.
Suomenkielessä käytetään sivulauseessa suoraa sanajärjestystystä (subjekti, verbi)...Jaa, olen eri mieltä, jos tuo uutinen pitäisi paikkansa, niin tuosta olisi tehty mediasirkus vailla vertaa.
On tuolla varmaan venäläisiä sotilaita palkkasotureina, vapaaehtoisina yms. mutta esim. ETYJ ei ole nähnyt mitään merkkejä tuhansista venäläisista vakituisista joukoista, sekä jos Venäjä kävisi sotaa Ukrainaa vastaan, niin käyttäisi Venäjä hävittäjia ja taisteluhelikoptereita, mutta kun näin nyt ei ole.
Suomenkielessä käytetään sivulauseessa suoraa sanajärjestystystä (subjekti, verbi)
Tarkoitatko tätä että pitäisi olla niin Venäjä käyttäisi....?korpraali kirjoitti: ↑
jos Venäjä kävisi sotaa Ukrainaa vastaan, niin käyttäisi Venäjä hävittäjia ja taisteluhelikoptereita, .
Tarkoitatko tätä että pitäisi olla niin Venäjä käyttäisi....?
Ja todellakin tässä ja nyt - 2000-luvulla - Saksa ei ole verrokki siihen kolmanteen valtakuntaan vaan se on slaavilaista unelmaa, slaavilaisten kansojen kotia rakentava Putinin Venäjä jossa nationalismi on noussut uudelle tasolle ja joka etsii omaa "lebensraumiaan" siitä huolimatta, että Venäjänmaalla tilaa on vaikka kuinka. Mutta kyse ei olekaan järjestä ja logiikasta vaan tunteesta ja unelmasta slaavilaisten kansojen kodista - paluusta jonnekin tuhannen vuoden taa ja hetkeen jolloin kansakunta alkoi muotoutua.
Tuota lausetta tarkoitin, vaikka en mikään kielipoliisi olekaan. Ulkomainen tapa vaan jotenkin särähti korvaan...Tarkoitatko tätä että pitäisi olla niin Venäjä käyttäisi....?
Toivottavasti Merkel ei vaihda Suomea Ukrainaan.Hollander ja Merkel menevät tänään Moskovaan. Viimeksi kun Sakemanni meni salaisen sopimuksen kanssa Moskovaan oltiin Suomessa ihmeissämme.
Ketkä ovat slaavit? Ne ovat niin sekoituneet. Ukrainassakin asuvat useita kansallisuuksia, jotka eivät tunnistaa olevansa "slaavit". Itsekin täysin irtaudun "slaavilaisuudesta". En ole mikään slaavi. Minun sukulaisissa on 3 kansallisuutta, mm saksalaisiakin löytyy, muita en tärkennä konspiraatiosyystä, minä olen tuonut sukumme jo neljättä kieltä mitä meillä puhuttu - suomea. Minulle koko slaavilaisuus on aina ollut hyvin vierasta. Kokoshnikit ja ortodoksisuus, no thanks, se ei ole minun. Ketä tämä botoksipää fsb-varas halua vielä niputtaa "slaavilaisuuteen"?
Heitäkö? Moskova on muuten jo pitkään kutsuttu Moskvabadiksi.
Kukaan ei luule maan olevan nyt EU- tai NATO-kelpoinen, mutta joku periaatteellinen diili yli ukrainalaisten päiden ei ole hyväksyttävä.EU-vaatimuksista Ukraina on niin valitettavan kaukana, ettei käytännössä sitä "riskiä" ihan äkkiä tule että Ukraina liittyisi EU:hun. EU:hun kusettamalla otetut Keski-Euroopan maiden kaveritkin olivat taloudellisesti aivan eri tilanteessa. Toivon vilpittömästi että Poroshenko onnistuisi hurjassa tavoitteessaan tehdä Ukrainasta EU-kelpoinen 10 vuodessa, mutta tämä on lähes mahdoton tavoite, Venäjän aggressio huomioiden täysin mahdoton.
Ukrainan voi olla vaikeaa päästä NATOon (Hollanden kommentit ym) mutta EU-jäseneksi pääseminen on vielä vaikeampaa, sanon ma. Unioni on jo tarpeeksi kusessa taloudellisesti pienehkön Kreikan kanssa.
Ukrainalainen Pioni teki hyvänäköisen jäljen ryssätankille.
Kukaan ei luule maan olevan nyt EU- tai NATO-kelpoinen, mutta joku periaatteellinen diili yli ukrainalaisten päiden ei ole hyväksyttävä.
Koska Hollande ja Merkel ovat tavanneet Poroshenkon, saatta tulla joku ei liity x-vuoteen, ajatuksena että ei kuitenkaan olisi valmis. Tämä tie on kuitenkin kalteva pinta.