Ukrainan konflikti/sota

Hei, ei millään pahalla, mutta lopetettaisiinko ryssittely. Käyttäkää tätä terminologiaa mun puolesta vaikka kavereiden kesken, älkäämme foorumeilla.

Syy: Jotkut saattavat kokea tämän loukkaavana tänä päivänä. En kieltääkään voi, pikemminkin suositus.

http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ryssä

En koe että mikään ryssäviha ajaa tänä päivänä kenekään etua. On tultava toimeen erilaisten ihmisten kanssa vastoinkäymisistä ja erilaisista näkemyksistä huolimatta.

:)
Hei, ei millään pahalla, mutta minä en saatana ainakaan lopeta niin kauan kuin; a) henki pihisee, tahi b) nuo saatanan mulkut miehittää Suomelle kuuluvia maa-alueita. Vittu.
Minä en tule toimeen ryssien kanssa, enkä halua tulla ja ryssävihan saa pois minusta joko sillä että ryssä palauttaa meille kuuluvat maa-alueet tai 5,45x39:lla. Piste. :)
 
Jos nyt ihan suoraan sanotaan niin Krimistä luopuminen on tässä vaiheessa historiaa ihan sama asia kun luopuisi jo kauan sitten amputoidusta kädestä.

Jos Krimiä voi käyttää pelimerkkinä, niin että muu Ukraina säästyy ja koko Eurooppaa uhkaava kriisi tuolla pelimerkillä säästyy, niin antaa mennä vaan :D

Mutta ei se noin kuitenkaan mene, kun nälkä lisääntyy syödessä...
En tiedä muuta länsimaata kuin Ruotsi joka hyväksyi Baltian liittämisen de jure. Ei ole mitään syytä hyväksyä Krimin varkautta.

Putin ei pysähdy syöttämällä sitä. Ihan Aatun metodien seuraaja.

Korkeintaan saadaan pysäytettyä, sen jäälkeen Euroopan tulee varustautua jotta kynnys on tarpeeksi korkea estääkseen hölmöilyt ja odottaa fasistiregiimin kaatumista omaan inkompetenssiinsa.
 
Katsopa mitä Merkel on saanut urallaan aikaan tähän mennessä? Täällä on niin puhuttu siitä valtiosta ja kansasta valtion takana. Saksa on joukko ländereitä ja saa olla todella kova poliitikko, joka saa kaikki länderit taakseen.

Na und? Tunnen Saksan. Minä ja Putin olemme kumpikin työskennelleet siellä. Minä tosin länsipuolella ja amerikkalaisessa firmassa.

Esitin vaihtoehdot. Pian näemme.
 
Niinpä. Ukraina on aika surkeessa jamassa ilman lännen hyväntahtoisia almuja. Talous konkurssin partaalla ja sota seppoja vastaan näyttää mollivoittoiselta ellei joko rauhansopparia synny tai länsi anna aseapua. Eli vaikka voi sanoa, ettei oo "reilua" neuvotella Ukrainan ohi, on Ukraina niin riippuvainen lännen tuesta, ettei Ukrainalla oo paljon varaa olla tekemättä aika tasan just niin kuin lännestä kuiskitaan. Kenen leipää syöt sen lauluja laulat...

Mitä pari viimepäivää lukenut Ukrainan tukiryhmien postauksia ja kirjoituksia niin kovasti tuntuvat Javelinia haluavan. Saa äkkiä sellaisen kuvan,että sellaisia olisi myös tulossa,jos vain aseavusta päätetään mutta en tiedä onko huhut vain lähtentyt elämään ja muuttunut toiveen kautta todeksi.
Tuollainen ammu ja unohda tyylinen pst infra tähtäimellä ja huikealla kantamalla luulisi vaikuttavan Ukrainan pelloilla.
 
Kremlin tiedottajan mukaan Ukraina-neuvottelut Moskovassa ovat päättyneet ja ne olivat rakentavat.

Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Seuraava operaatio...

Finland.gif
 
Saisiko @Maidan suomennosta mitä noilta ryssä vangeilta kysytään/vastaus?

Ensimmäiseltä kysytään ukrainan kielellä, hän vastaa ettei ymmärrä sitä.
-Oletko Ukrainasta?
-Ei, olen Venäjältä
-Mitä sinä sitten tehnyt täällä?
-Olen erehtynyt maasta :confused:
-Miksi tulit tänne?
-Koska minulla on kriminaali menneisyys

Toiselta kysytään:
-Miten sinä jouduit tänne?
-Samalla tavalla kun hän
-Onko sulla myös..(kriminaali menneisyys)
-..ei.
 
Saisiko @Maidan suomennosta mitä noilta ryssä vangeilta kysytään/vastaus?


Aika jännää on. Maalaisjärjellä ajateltuna sotavangin pitäisi näyttää pärstäänsä kaikille kameroille ihan vaan sen takia, että kotiväki voi alkaa nostaa jonkinmoista juttua. Jos taas haetaan sitä vertailukohtaa siitä suuresta isänmaallisesta sodasta, niin kyllä kaikki sotavangit filmeissä puolin ja toisin olivat pystypäin. Niin paljon kun nälältä pystyivät.

Nämä pullaposki jäbät kätkevät pärstänsä. Mikä on jengin moraali, jos hävettää käydä sotaa? Mitä tästä voidaan päätellä??

Mutta onhan tässä tietysti vähän propagandan makua, että oikeen verenpainetta on aikaa mitata jäbältä, jonka naama ja silmät eivät ole mitenkään erityisen valkoiset.

Johannes

PS. Kiinnostaisi tietää myös, tuliko tuolle keskaria näyttävälle jäbälle puhelu saunan taakse.
 
Viimeksi muokattu:
Kremlin tiedottajan mukaan Ukraina-neuvottelut Moskovassa ovat päättyneet ja ne olivat rakentavat.

Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Seuraava operaatio...

Finland.gif

Aika mielenkiintoinen strategia. Suomen kyllä vielä ymmärtää, onhan meillä Talvivaaran kaivos. Kerrohan, miksi Saaremaa ja Hiimumaa? Ja mitenkä tuo operaatio tehdään??

Johannes
 
I`ll be waiting .....

ps. Miksi tuossa kartassa on Eestin Hiidenmaa ja Saarenmaa "mukana" Suomessa ja "Kongo" ei ole?:p

Uskoisin, että Kopterit lähtevät Venäjältä. Pysähtyvät ottamaan mukaan Saaremaa ja Hiiumaa vodkaa evääksi ja jatkavat siitä sitten kohti Talvivaaran strategisesti tärkeää teollisuuskompleksia. Suomen Stalingradia.

Johannes

PS. Ja nyt jos joku alkaa röllittelemään niin saa katsoa ihan oikeesti peiliin.
 
Aika mielenkiintoinen strategia. Suomen kyllä vielä ymmärtää, onhan meillä Talvivaaran kaivos. Kerrohan, miksi Saaremaa ja Hiimumaa? Ja mitenkä tuo operaatio tehdään??

Johannes

Die Welt ist voller Wunder

- Angela Dorothea Merkel


Mutta jos minulta kysytään, niin kyllä sen Saaremaan ja Hiirumaan voi tällä kierroksella jättää väliin, ei siinä mitään :D
 
Viimeksi muokattu:
Moskovan neuvotteluista sanon edelleen yhden asian, joka on totta de facto.

Putin on rikkonut räikeästi kansainvälisiä lakeja, Budapestin sopimusta sekä Minskin protokollaa. Mitä uskottavuutta on millään, mitä hän sopii?

Niin, aika hartaana tässä saa odotella, miten Putin saa "separatistit" lopettamaan sotimisen Ukrainassa? Ne kun eivät ole Venäjän hallinnassa, näetsen. Uskovitumatonta tahmaa, saa nähdä, mitä tulee.
 
Back
Top