Ukrainan konflikti/sota

Ehdotan näihin raatojuttuihin kuitenkin jonkilaista kunnioitusta, vaikka vastapuolen toimia ei kunnioitetakaan (minäkään). Ovat kuitenkin taistelijoita ja kaatuneet taistelussa. Emme pysty täältä yksilöimään, että onko joku heistä syyllistynyt laittomuuksiin tai raakuuksiin.
 
Jotain häppeninkiä Donetskissa, tuolla videolla näkyy räjähdys/leimahdus tai

Siel paloit ukkoloihe perskarvat.

Toivottavasti oli riittävän hidas sytytin partisaaneilla, että eivät menneet itse mukana.
Oliskohan viskipaukun paikka??!
 
Jotain häppeninkiä Donetskissa, tuolla videolla näkyy räjähdys/leimahdus tai jotain ja toisista lähteistä olin lukevani että paljon venäläisiä olisi kuollut. Puhui sadoista.
Mistä lähteistä? Videothan eivät välttämättä ole Donetskista vaikka niin väitetään, kuten oli esim. niiden fosforivideoiden osalta. Tuon gruz-200 sivuston luotettavuus kiinnostaisi minua.

Ehdotan näihin raatojuttuihin kuitenkin jonkilaista kunnioitusta, vaikka vastapuolen toimia ei kunnioitetakaan (minäkään). Ovat kuitenkin taistelijoita ja kaatuneet taistelussa. Emme pysty täältä yksilöimään, että onko joku heistä syyllistynyt laittomuuksiin tai raakuuksiin.
Hyvää todistusaineistoa "lomalaisten" osallisuudesta. Itse en näe mitään ongelmia noiden kuvien postaamisessa, toki moderaattorit sen päättävät saako sellaisia postata. Sota on julmaa eikä todellisuus muuksi muutu vaikka täällä oltaisiin kuinka hienotunteisia venäläisiä hyökkääjiä kohtaan.
 
Viimeksi muokattu:
OT alkaa ja ot loppuu. TONNI!

tonnin_seteli.jpg
 
Ehdotan näihin raatojuttuihin kuitenkin jonkilaista kunnioitusta, vaikka vastapuolen toimia ei kunnioitetakaan (minäkään). Ovat kuitenkin taistelijoita ja kaatuneet taistelussa. Emme pysty täältä yksilöimään, että onko joku heistä syyllistynyt laittomuuksiin tai raakuuksiin.

Samaa mieltä. Varmasti suuri osa noista ei ole halulla tuonne lähtenyt. Ja kaikilla on sureva perhe takana.

Johannes
 
Liekköhän joku ammusvarasto tai tehdas, kun noin iso pamaus?

Twitterin puolella veikkailtiin juuri ammusvarastoa. Toisaalta tänään on saapunut 13 "avustuskuorma" joten voi olla silläkin osuutensa asiaa.

itse en usko partisaaneihin, venäläiset osaa itse ryssiä asiansa.
 
Tämä sankari on ollut jo aika pitkään raatona, vähintään useita päiviä. En muista enää koska näin kuvat ensimmäisen kerran. Jos joku esittelee tuota uutena jossain lähteessä niin silloin menee huonon propagandan puolelle.
Kuva on tehokkaan näköinen, pitäisi saada jakeluun Venäjälle.
Varmaan aikaisemminkin, kuva laittoi tänään keskustelija foorumilla, minä en ole nähnyt tätä aikaisemmin. Sen sijan RKstakin raatoja olen nähnyt jo aikaisemmin, tuo voi olla samasta satsista, parin päivän vanha.
 
Liekköhän joku ammusvarasto tai tehdas, kun noin iso pamaus?

Tai sitten joku isompi satsi termobaarisia... Laskin tuosta valvontakameravideosta kolme välähdystä ennen isoa leimahdusta.

Olisiko "avustuskuorma" tullut perille, ja Ukrainalainen TJ huomannut myös asiantilan?

edit: Ei kaatunut mp.net tuhanteen sivuun, mutta napit jäi pieneksi.
 
Ehdotan näihin raatojuttuihin kuitenkin jonkilaista kunnioitusta, vaikka vastapuolen toimia ei kunnioitetakaan (minäkään). Ovat kuitenkin taistelijoita ja kaatuneet taistelussa. Emme pysty täältä yksilöimään, että onko joku heistä syyllistynyt laittomuuksiin tai raakuuksiin.

Jaa, eikö se koko itä-ukrainan sota ole vähän takalaittoman puolelle jo edennyt.
 
1000 sivua täynnä! Kiitoksia kanssakeskutelijoille! Ollut ERITTÄIN mielenkiintoista ja silmiä avaavaa luettavaa näin nuoren miehen näkökulmasta.

Ukrainan kannalta olisin tietenkin toivonut threadin jäävän lyhemmäksi, mutta toisaalta voisivat asiat pahemminkin olla.

Slava Ukrayini! :salut:
 
Ehdotan näihin raatojuttuihin kuitenkin jonkilaista kunnioitusta, vaikka vastapuolen toimia ei kunnioitetakaan (minäkään). Ovat kuitenkin taistelijoita ja kaatuneet taistelussa. Emme pysty täältä yksilöimään, että onko joku heistä syyllistynyt laittomuuksiin tai raakuuksiin.
Mitä ne meidän kunnioituksella enää tekisivät..Jos heillä olisi älliä päässä tuskin tulisivat tappamaan viattomia ihmisia vieraseen maahaan.
 
Toisaalta tänään on saapunut 13 "avustuskuorma" joten voi olla silläkin osuutensa asiaa.

Heh, aioin juuri tulla ehdottamaan humanitaarisen avun perilletuloa. Ehdit ensin. Huomiset roskalehtien etusivut saattaa olla tuossa. Ei taida olla paljon ehjää lasia enää Donetskissa.
 
Twitterin puolella veikkailtiin juuri ammusvarastoa. Toisaalta tänään on saapunut 13 "avustuskuorma" joten voi olla silläkin osuutensa asiaa.

itse en usko partisaaneihin, venäläiset osaa itse ryssiä asiansa.




Olisiko tässä videossa ensiksi tykistön isku (12 s kohdalla), mikä aihettaa tuon ison räjähdyksen?
 
Hyvää todistusaineistoa "lomalaisten" osallisuudesta. Itse en näe mitään ongelmia noiden kuvien postaamisessa, toki moderaattorit sen päättävät saako sellaisia postata. Sota on julmaa eikä todellisuus muuksi muutu vaikka täällä oltaisiin kuinka hienotunteisia venäläisiä hyökkääjiä kohtaan.
Kuvat on ok ja niitä pitääkin näyttää, mutta itse puhuisin kuitenkin kaatuneista tai jättäisin rankimman raadottelun vähälle.

Onko meikäläiseltä kaksinaismoraalia, tappaa saa jaa pitää sen kun pystyy ja ehtii, mutta kaaduttuaan sotilas on tehtävänsä tehnyt ja mahdolliset raakuutensa kuitannut.
 
Back
Top