Skannaus onnistuu laserkeilaimella, ne eivät montaa hunttia maksa.
Paljonko maksaa tehdä palat itse autocadissa taikka printterisoftassa? 65+ taalaa ei maailmaa kaada.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skannaus onnistuu laserkeilaimella, ne eivät montaa hunttia maksa.
Onhan toi nyt jo törkeen kallis. Jos vaihtopaloilla oleva kahva esim AK sukusiin on 33€.Paljonko maksaa tehdä palat itse autocadissa taikka printterisoftassa? 65+ taalaa ei maailmaa kaada.
Paljonko maksaa tehdä palat itse autocadissa taikka printterisoftassa? 65+ taalaa ei maailmaa kaada.
Kun kysymyksessä on muotoiltu kahva niin onko massakopioitu parempi kuin kertasovitettu malli?
RK 62M alkaa ilmeisesti yleistyä varusmieskäytössä? Esim tämä Karjalan prikaatin twiiiti:
Niin nuo valmiusyksiköt ovat ilmeisesti ensimmäisten joukossa saamassa käyttöön 62ämmiä.
Aivan, olikohan Kajaanin suunnalta vastaavia kuvia, taisi olla vyksi vauhdissa sielläkin jos en väärin muista. Muoks: muistin väärin, taittoperät olivat vuorostaan ehtineet sinne (ellei ole aiemmin vielä ollut).
http://www.thefirearmblog.com/blog/2018/03/21/new-pictures-hk416-a7-g95-oliver-louven/The HK416 A7 is a further development of the HK416 A5 Assault Rifle in caliber 5.56 mm x 45 NATO. The most salient modifications compared to its predecessor versions are a weight reduced handguard with HKey interfaces, a safety lever with 45° indexing path, a barrel with an M15 x 1 muzzle thread, as well as a Cerakote coating for excellent anticorrosive protection and excellent resistance to abrasion.
Further modifications ensure the maximization of user safety, reliability, ammunition compatibility and durability of the rifle under real operation conditions.
http://www.thefirearmblog.com/blog/2018/03/25/spike-416-spike-a-308-version-of-300blk/According to Spike’s Tactical, they had two versions of the .416 Spike. They had 420 and 440 gr projectiles. These were just handloads and brought as a proof of concept. The .416 Spike has a muzzle velocity at around 1050 fps. They attempted to make super sonic versions but had some odd ballistic characteristics and decided it was not really the purpose of this round so they gave up.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta kuvissa olevilla varusmiehillä on ilmeisesti kasi-liivit päällä ja niitä käytettäessä taidettiin aina jakaa simulaattorisetin omat, laserilla varustetut aseet? Eli eivät välttämättä ole vielä käytössä jakotavarana laajemmin, mutta simulaattorin kanssa harjoitellessa kyllä. En nimittäin ainakaan muista koskaan itse kiinnitelleeni aseeseen mitään simulaattorilasereita...RK 62M alkaa ilmeisesti yleistyä varusmieskäytössä? Esim tämä Karjalan prikaatin twiiiti:
Nykyään kasi-lähetin kiinnitetään itse omaan henkilökohtaiseen aseeseen.Korjatkaa jos olen väärässä, mutta kuvissa olevilla varusmiehillä on ilmeisesti kasi-liivit päällä ja niitä käytettäessä taidettiin aina jakaa simulaattorisetin omat, laserilla varustetut aseet? Eli eivät välttämättä ole vielä käytössä jakotavarana laajemmin, mutta simulaattorin kanssa harjoitellessa kyllä. En nimittäin ainakaan muista koskaan itse kiinnitelleeni aseeseen mitään simulaattorilasereita...
Kiitos korjauksesta , kunhan siis spekuloin. Kerran tai kaksi olen niitä liivejä käyttänyt ja itse asiassa sekin mistä muistan jotain taisi olla eräässä vapaaehtoisessa kertauksessa...Nykyään kasi-lähetin kiinnitetään itse omaan henkilökohtaiseen aseeseen.
Toinen juttu kyseisestä harjoituksesta:Kiitos korjauksesta , kunhan siis spekuloin. Kerran tai kaksi olen niitä liivejä käyttänyt ja itse asiassa sekin mistä muistan jotain taisi olla eräässä vapaaehtoisessa kertauksessa...
Muuten, eikö sen laserin (jos se on laser) asentaminen vaadi jotain kohdistamista? Tehdäänkö sekin siis itse?
Lisäystä: Siitä viimeisestä jäikin hyvät muistot... Jäin puolustustaistelussa kahden partioni jäsenen kanssa mottiin keskelle saniaispuskaa. Sanoin, että nyt ollaan ihan matalana ja odotetaan, että suurin osa vihollisesta kävelee ohitse. Kahden kaverini hermot pettivät, pomppasivat pystyyn ja heidät ammuttiin saman tien. Itse odotin vielä noin minuutin verran ja nousin ylös suoraan kohti vihollisen tulosuuntaa. Ammuin heti n. 10m päästä kaksi silmät pyöreänä minua ihmettelevää varusmiestä ja lähdin liikkeelle. Noin 15 m päässä vasemmalla oli tie, jonka reunaa pitkin hiiviskeli kaksi varusmiestä lisää. Ammuin heidätkin heti perään ja juoksin tien yli josta pääsin koukkaamaan takaisin perääntyvän pääjoukkoni luokse. Tien yli juostessani koko 20 sekunnin suoritukseni huomannut ja itsekkin yllättynyt varusmiesten kouluttaja kysyi, että "Mikäs mies sinä olet?". Vastaukseni oli lyhyt ja ytimekäs: "Ressu"
Toinen juttu kyseisestä harjoituksesta:
Epäreilu tuli on oikeasti epäreilua. Jopa niin, että pelin tuomari siihen puuttui . Toimin nimittäin joukkomme tulenjohtajana ja olin määrittänyt puolustusta varten maalipisteitä tuliyksikölle (kasiliiveillä saa siis kuvattua myös epäsuoraa tulta ja vähän "liiankin" tarkasti). Kun vihollisen etujoukko sitten iski kiinni ja alun viivytystaistelun jälkeen meidän joukkomme päätti irtaantua toisiin puolustusasemiin, niin päätin ammuttaa pienen viiveen jälkeen vanhoja asemiamme sekä tieuraa siinä vieressä. Noh, kouluttaja tuli vierelle ja totesi, että harjoitusteknisistä syistä ei ammuta sinne kun kuolisivat kaikki .
Toisaalta kun harjoituksessa oli kaksi vetoa, niin toisella vedolla hyökkääjät osasivat vastavuoroiseti ammuttaa meidän päälle sen verta tarkasti tulivalmisteluja, että otimme pataan oikein kunnolla (huom. emme saaneet vaihtaa asemiamme - harjoitusteknisistä syistä). Silloin tuo saniasipuskaepisodikin tapahtui.
Muuten, eikö sen laserin (jos se on laser) asentaminen vaadi jotain kohdistamista? Tehdäänkö sekin siis itse?