Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kun moottorit häviää, niin häviää matkustamon paineetkin. 9000 metrissä ei kauaa tajuissaan pysy ilman paineistusta. Jos pilotit eivät heti tajunneet ottaa happimaskeja naamalle niin se oli siinä. Kuten myös jos huoltomiehet olivat myyneet maskit tai happipullot...
Its called Karma and its pronounced 'Haha Fuck you" kun juuri venäläinen kone tippui alas.
Nuo Putte-fyyrerin "pahoittelut" ovat samat kun Kurskin kanssa. Silloin hän ei vitsinyt edes loma Sotchissa keskeyttää, ja myöhemmin kun häneltä haastelussa kysytty (muistaakseni amerikkalainen jornalisti) "what about Kursk?", niin botoksinen fyrer vastasi omahyväisen tyylin "se on uuponut" ja jatkoi hymyilemista. Hyvä ettei hihittänyt.Tuli:
"Venäjän presidentti Vladimir Putin vaatii virallista tutkintaa venäläiskoneen turmaan Siinain niemimaalla.
Venäjän presidentti Vladimir Putin on esittänyt pahoittelunsa perheille, joiden läheisiä kuoli lentoturmassa. Putin on antanut hallitukselle käskyn aloittaa virallinen tutkinta turmasta.
Putin on myös määrännyt välitöntä apua kuolleiden omaisille.
Ulkomaalaismedioiden mukaan on edelleen epäselvää, mikä aiheutti lentokoneen putoamisen. Isis-terroristijärjestön sotilaat ovat aktiivisia Siinain niemimaalla, mutta ei ole viitteitä siitä, että lentokonetta olisi ammuttu.
Egyptin viranomaisten mukaan matkustjat olivat kaikki venäläisiä. Kuolleiden ruumiit viedään Egyptin pääkaupunkiin Kairoon."
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015103120589353_ul.shtml
Ne myös itse ovat hyvin järjestämään lentoturmia.Vika vaan on siinä, että he valmistavat koneita jotka tunnetaan "putoleveina", joten karma menee hieman hukkaan, kun asia voidaan sivuuttaa normaali tapahtumana.
Nuo Putte-fyyrerin "pahoittelut" ovat samat kun Kurskin kanssa. Silloin hän ei vitsinyt edes loma Sotchissa keskeyttää, ja myöhemmin kun häneltä haastelussa kysytty (muistaakseni amerikkalainen jornalisti) "what about Kursk?", niin botoksinen fyrer vastasi omahyväisen tyylin "se on uuponut" ja jatkoi hymyilemista. Hyvä ettei hihittänyt.
Eiköhän sieltä alas pääse ajoissa. Mutta jos 9 kilsan korkeudessa nopeus on tippunut 60 kilsan tienoille, niin silloin on ollut jotakin outoa meneillään. Siinä on melkein pitänyt nostaa nokan pystyyn. Toisaalta, autopilotti voisi sitä kai koettaakin, jos koneen moottorit eivät anna tarpeeksi tehoja.
Vika vaan on siinä, että he valmistavat koneita jotka tunnetaan "putoleveina", joten karma menee hieman hukkaan, kun asia voidaan sivuuttaa normaali tapahtumana.
Niin, mutta kun se pudonnut kone oli "ilmalinja-auto..." Airbus A321. Tosiasia on että asiallisesti huollettu Tupolev ei hajoa sen enempää kuin asiallisesti huollettu Airbus tai Boeing. Huonosti huollettu Airbus tai Boeing taas putoaa siinä kuin huonosti huollettu Tupolevikin. No sen asiallisen huollon hinta on tietysti ihan eri Tupolevin kuin Airbusin tai Boeingin kanssa...
Ok, mut mun käsitys karmasta on sellainen että se ei tee esimerkkejä. Se ei jätä jonkun huonokarmaisen lentoa pudottamatta koska sen eloonjäävät kaverit ei ota jutusta opikseen.Pointti oli se, että siellä on totuttu putoileviin koneisiin.
Ok, mut mun käsitys karmasta on sellainen että se ei tee esimerkkejä. Se ei jätä jonkun huonokarmaisen lentoa pudottamatta koska sen eloonjäävät kaverit ei ota jutusta opikseen.
Tämä taitaa tosiaan olla Siinain ISIS:in turhaa uhoa:
Jaa jaa ... näin tämä homma etenee ... (??)
http://abcnews.go.com/International...cial-doomed-russian-plane-good-shape-34888552
Alexander Fridlyand, an expert who leads a Moscow-based aviation research center, said in televised remarks that a quick plunge from high altitude may indicate that a plane was hit by a bomb explosion in its luggage compartment.