JR49
Respected Leader
Olen vilpittömästi hämmentynyt. Mehän olemme samaa mieltä jostakin.Olen jokseenkin vakuuttunut siitä, että Suomessa on valtava kysyntä ja tarve todelliselle oppositiolle sekä järkevämmälle politiikalle, mikä tarjoaa todellisen vaihtoehdon nykyiselle järjestelmälle ja sen vaalimille dogmeille. Muutoksen on kuitenkin lähdettävä Suomen sisältä suomalaisista itsestään eikä esimerkiksi Venäjän ja tämän hanslankareiden masinoimana, koska Venäjällä on yleensä aina omat valtiolliset intressinsä, mitkä puolestaan ovat hyvinkin usein ristiriidassa suomalaisten edun kanssa. Tärkeintä on, että yhä useampi suomalainen herää ja ryhtyy aikaisempaa aktiivisemmin seuraamaan sekä ottamaan kantaa yhteiskunnallisiin kysymyksiin. Niiden ei tule antaa monopolisoitua ainoastaan globalistien, punavihervasemmiston ja nykyisen eliitin valtuuttamien "hyvien ihmisten" yksinoikeudeksi. Tähän voi jokainen kansalainen osaltaan vaikuttaa ja jokainen on omasta osastaan henkilökohtaisesti vastuussa.
Tämän on pakko olla jonkinlainen ansa .
Itse asiassa olen vahventamani kohdat kirjoittanut itsekin tänne jossain vaiheessa, toisilla sanoilla vain. Mutta mistäs tällainen todellinen oppositio löydettäisiin? Ainoa tällä hetkellä näköpiirissä oleva, edes mahdollisuutena, on Halla-ahon puheenjohtajuus Persuissa, mikäli onnistuu syrjäyttämään Soinin. Ja kovin usein, kuten Saksassa ja Ranskassa, sellaiset vaihtoehdot kosiskelevat poskipusuilla Venäjää ja Putinia.
fff