Ole hyvä!
Kävi huulilla mutta meni reisille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ole hyvä!
Ei saa sanoa ne.....rinsuukkoja, ne on nykyisin marsalkansuukkoja.Ole hyvä!
Ei todellakaan ole sama elintaso. Suomessa lehtiäkin jakamalla voi saada iPhonen, asunnon jossa tulee sähkö ja juomakelpoinen vesi kellon ympäri, lapsille päiväkodit joissa ei tartte miettiä syökö lapsi koiranruokaa kun johto myi safkat kadulla, ja ruuan kanssa yleisesti ei tarvitse arpoa onko tänään mukana muovipaloja mukana vai ei.Totta kait mutta elintaso olisi lähes sama kuin asuisi Venäjällä, sieltä käsin hän ei voi jakaa lehtiä joten ei missään tapauksessa win-win tilanne.
Ehkä tienaavat nykyään enemmän, eos.
Ketjulle meinasi käydä samoin kuin venäläiselle kuivatelakalle.
Onko joku syynännyt ko. aiheesta tuoreempia juttuja?
Asiaanhan on olemassa helppo ratkaisu.Lisää spekulointia aiheesta. Venäjällä ei ehkä ole telakkaa, jossa tukialusta voisi korjata.
http://www.thedrive.com/the-war-zon...-that-can-fit-its-lone-carrier-after-accident
Olisikohan jotain kansainvälistä laki, joka velvoittaisi lähimmän maan telakoimaan merihädässä oleva alus? Eli Venäjä hinaa romunsa Suomen rannikolle ja huutaa apua, Suomi joutuu hinaamaan seulan telakalleen "jottei uppoa" Tuskin. Mutta onhan hirvikin kielletty heittämästä lentokoneesta.
Tämä oli juuri syynä miksi Kuznesovin mukana kulki valtamerihinaaja Syyriaan ja takaisin. Jos matkalla sattuisi konevika ja hinausapua tarvittaisiin, ryhdyttäisiin homman päätteeksi keskustelemaan pelastuspalkiosta. Kun lähtökohtana on laivan uusarvohinta päädytään nopeasti jättikustannuksiin.omaisuuden pelastaminen (salvage), jossa pelastaja on oikeutettu taloudelliseen korvaukseen panoksestaan. Salvage-lainsäädännöllä on pitkä historia ja pykälät sitä myöten yksityiskohtaisia.
Tämä oli juuri syynä miksi Kuznesovin mukana kulki valtamerihinaaja Syyriaan ja takaisin. Jos matkalla sattuisi konevika ja hinausapua tarvittaisiin, ryhdyttäisiin homman päätteeksi keskustelemaan pelastuspalkiosta. Kun lähtökohtana on laivan uusarvohinta päädytään nopeasti jättikustannuksiin.
Näin on kyllä käynyt meilläkin. Eikä tarvinut olla venäläinen alus, eikä edes sotalaiva!Kaikki se mitä ammattiliitto saattaisi keksiä: "Jaa, jotta venäläinen sotalaiva? Sehän kuulostaa vaaralliselta, kyllä se maksaa selvästi lisää!"
Nostaminen taitaa olla venäläisten ainoa vaihtoehto. Uutta ei saa ja rakentaminen kestää vuosia.