samovaari
Kapteeni
Moro. En muuta sano. Jäsen @Pihatonttu ja jäsen @Jantunen ovat ignore-listalla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pilasit koko operaation juopottelullasi, sinut on juuri kutsuttu kotiin toveri.
http://www.numbers-stations.com/database/sites/default/files/S28-2017-1409-0839z.mp3
Ehottoman oikea meininki, onhan tämä #vihapuhe -threadiMoro. En muuta sano. Jäsen @Pihatonttu ja jäsen @Jantunen ovat ignore-listalla
Ehottoman oikea meininki, onhan tämä #vihapuhe -threadi
Mun ignoroiminen ei kuulemma onnannut. Nyt ollaan jännän äärellä. Mulla saattaa olla astetta resilientimpi superfeministitili. Pitää testata kaikki ominaisuudet myöhemmin.Samovaari on äijä, aito eräjorma.
Mun ignoroiminen ei kuulemma onnannut. Nyt ollaan jännän äärellä. Mulla saattaa olla astetta resilientimpi superfeministitili. Pitää testata kaikki ominaisuudet myöhemmin.
Mun ignoroiminen ei kuulemma onnannut. Nyt ollaan jännän äärellä. Mulla saattaa olla astetta resilientimpi superfeministitili. Pitää testata kaikki ominaisuudet myöhemmin.
Tervetuloa foorumille tohtori, myös foorumin siionisti-siiven osalta... meillä on kokemusta superfeministeistä jotka pakkaavat suomalaisen reserviläisen hyvin pieneen laatikkoon kevyesti.Mun ignoroiminen ei kuulemma onnannut. Nyt ollaan jännän äärellä. Mulla saattaa olla astetta resilientimpi superfeministitili. Pitää testata kaikki ominaisuudet myöhemmin.
Tervetuloa foorumille tohtori, myös foorumin siionisti-siiven osalta... meillä on kokemusta superfeministeistä jotka pakkaavat suomalaisen reserviläisen hyvin pieneen laatikkoon kevyesti.
Hauska nähdä että ukkojen #vihapuhe -ketju on saanut täyshepulin reilussa vuorokaudessa, näin ulkosuomalaisena hyvin hupaisaa seurattavaa .
Tässäpä vähän @Sardaukar :ille ja @Lone Soldier :ille sekä toivottavasti @John Hilly :lle tuttua kauraa, vihapuheesta en ole varma, vihaisuudesta kyllä!
Toivottavasti @Jantunen jatkatte täällä muissakin ketjuissa, mazel tov!
Jumatsukka nukutko sinäkään koskaan!? Ylämaan kivi ei pärjää ilman Honchoa...! Laittaisin lisukkeeksi sen venäläisten deittaily-jakson mutta mentäis liian OT. Löytyy kyllä tuubi-linkistä... todella hauskaa kun "henkilö" seisoo auton ulkopuolella pakkasessa, kunnes ovi avataan ulkopuolelta "hEnelle" tai Surturin tulivaltakuntaan tulee pysyvä talvi.Heh, kohta 1:35- olisi realiteetti useille foorumin sotilaallisesti itseä huomattavasti aktiivisemmillekin jäsenille
Ketjun aiheeseen liittyen - oma suosikkini sarjasta on "Dating a Saudi girl". Kohta 1: The family might be an obstacle. Kohta 2: Religion might be a bad subject.
Tai jakso "Dating a North Korean girl". Kohta 1: You must be REALLY, REALLY sure she's the one... Kohta 2: Be ready to run through a minefield for her (literally!)
Ehottoman oikea meininki, onhan tämä #vihapuhe -threadi
Jumatsukka nukutko sinäkään koskaan!?
En. Lataan itseni kerran vuorokaudessa kuuntelemalla puna-armeijan kuoroa.
Kaveri laittoi viestiä aiheesta:
Minusta on peräti outo tilanne että Ministeri Orpo tietää ketä on Lakifirman asiakkaita? On nimittäin niin että oikeusapua antava yhtiö ja lakimies ei voi eikä saa kertoa asiakkaan tietoja viranomaisille jollainen Ministeri on. Kyseinen asia on laissa ja lakimiesten ohjeissa tarkkaan ilmaistu, nyt pitäisi oikeasti tutkia se onko Ministeri saanut lakimieheltä/yhtiöltä salassapidettävää tietoa?
Niin, tai sitten vaimo on kertonut millaisia keissejä heillä EI ole.
Te ootte hassuja. Kukaan ei myönnä olevansa twitterissä koska se on tyhmiksille, mutta eihän täällä muuta tehdäkään kuin kytätään mitä kukin siellä on sanonut, kuka on kenen kaveri ja kuka seuraa ketäkin. Ihan varmasti kukaan täällä ei myöskään kato paratiisihotellia ja kaunareita
Tuota metodia voinee vahvistaa syömällä aamupalaksi borssikeittoa ja valmistamalla kaalikeittoa lounaaksi, hörppimällä keskiaasialaista mustaa teetä kannukaupalla ja polttamalla kasoittain kuivia savukkeita, tempaisee väliin vielä vodkaa piripinta mukillisen. Säilyy jätkä terässä. Ainiin. Kannattaa miksata kulttuureja hiukan ja käyttää muumimukia.
Pakolaiskriisin myötä päättäjät, viranomaiset ja kansalaiset joutuivat uudenlaiseen tilanteeseen, kun Suomeen tuli nopeassa tahdissa kymmeniä tuhansia ihmisiä, monet ilman matkustusasiakirjoja. Kuten kaikissa suurissa mullistuksissa, tiedon tarve kansalaisten keskuudessa oli kova. Kriisiviestinnän perussäännöt kuitenkin unohtuivat tai niitä ei haluttu noudattaa. Rasistisen ja asiattoman vihapuheen ja käytöksen hillitsemiseksi päättäjät ja viranomaiset antoivat tietoja valikoiden.
Uutismedia pyrki tasapainottamaan tilannetta aihe-, sana- ja kuvavalinnoin riskeeraten toimintansa objektiivisuuden. Uutisten seuraajalle ei koskaan pitäisi jäädä tunnetta siitä, ettei hänelle syystä tai toisesta kerrota täsmällisesti ja neutraalisti uutistapahtuman kaikkia aspekteja.
Tiedonkulussa ei saisi jäädä katveita, joiden varjossa huhut, liioittelu ja väärät tiedot leviävät. Ne heikentävät yhteiskunnallista koheesiota ja altistavat ulkopuolisille informaatio-operaatioille. Luottamus on pienen kansan tärkein voimavara, ja sen horjuessa päästään vaikuttamaan kansakunnan herkimpään ytimeen.
Tämän vuoksi varsinkaan valtiollisen median luotettavuutta kansalaisten silmissä ei saisi vaarantaa missään oloissa eikä minkään tavoitteen saavuttamiseksi. Tiedonvälitys kuuluu maanpuolustuksen strategisiin ydinalueisiin. Sen toimivuus ei ole poliittinen tai ideologinen kysymys, vaan kansallisen turvallisuuden perusedellytys.
"Poliisi esti kansainvälistä, raskaasti aseistautunutta rikollisliigaa tuomasta maahamme vaarallista huumetta. Keväällä -29 pikkupojat kaatoivat sokeria Algot Niskan pikaveneen tankkiin..."Siellä selataan kuumeisesti vanhoja "Poliisi kertoo" kirjoja seuraavaa ulostuloa varten...