#vihapuhe

2. Syistä joita en tuo julki en luota Jantuseen yhtään enempää kuin luottaisin Huhtelaan, Taposeen, Lapintiehen, Jaakko Laaksoon...

Tämän kommenttisi haluan kuitenkin nostaa tapetille:

Tässä kohti siis suoraan ilmoitat, että yhden täällä kirjoittavista henkilöistä (@Jantunen) kertomukseen häirinnästä et usko tai vähintään sen kyseenalaistat. Ei sillä, on sinulle se oikeus, mutta kova väite kuitenkin. Että hän olisi juuri levittänyt käytännössä disinformaatiota #Vihapuhepoliisista. Sitten vielä sanot, että sinulla on syysi joita et halua tuoda julki?
 
Tämän kommenttisi haluan kuitenkin nostaa tapetille:

Tässä kohti siis suoraan ilmoitat, että yhden täällä kirjoittavista henkilöistä (@Jantunen) kertomukseen häirinnästä et usko tai vähintään sen kyseenalaistat. Ei sillä, on sinulle se oikeus, mutta kova väite kuitenkin. Että hän olisi juuri levittänyt käytännössä disinformaatiota #Vihapuhepoliisista. Sitten vielä sanot, että sinulla on syysi joita et halua tuoda julki?

Sanoin yleisemmin, kategorisesti etten luota.

Saattaa liittyä siihen etten koskaan luota ihmisiin jotka keksivät omasta päästään muille ajatuksia. Tai johnkin mitä on sanonut täällä. Tai siihen, miten hän pyrkii enemmänkin ohjaamaan ja hallitsemaan keskustelua kuin osallistumaan siihen. Tai siihen, että jos twittuilupoliisit epävakauttavat niin siellä on joku niitä älykkäämpi taustalla. Tai siihen, että jokin omassa elämässä luotettavaksi osoittautunut indikaattori hälyttää. Tai kanssakeskustelijoiden epäsuoran asemoimisen käyttämiseen retorisen vaikuttamisen keinona. Tai...

En luota koska X on mahdollista. Onko trodennäköisyys prossa vai 99% - en tiedä.

Jos asiat ovat tavalla X niin tuotan omalle elämälleni suotta ongelmia tuomalla asian julki.

Jos asiat eivät ole tavalla X niin kyseisen mahdollisuuden julki tuominen olisi todella, todella törkeää Jantusta kohtaan. Sellaiseen en lähde.

Kyse on hyvin, hyvin epävarmasta asiasta jonka tarkastamiseen minulla ei ole keinoja.

Jos sanon, etten luota, niin kommentoin omaa sisäistä maailmaani. Se on oikeutettua. Jos sanoisin miksi, kommentoisin toista ihmistä tavalla joka ei omastakaan mielestäni kestä lähempää tarkastelua. Sellainen ei ole oikeutettua.
 
Te ootte hassuja. Kukaan ei myönnä olevansa twitterissä koska se on tyhmiksille, mutta eihän täällä muuta tehdäkään kuin kytätään mitä kukin siellä on sanonut, kuka on kenen kaveri ja kuka seuraa ketäkin. Ihan varmasti kukaan täällä ei myöskään kato paratiisihotellia ja kaunareita :p

Itse myönnnän olevani Twitterissä ja seuraan mm. sinua. En tosin itse kylläkään twiittaile, mutta on tuo näppärä kapistus asioiden seuraamiseen.

ps. en seuraa kaunareita enkä paratiisihotellia! Ainoa mitä katson suoratoistopalveluiden ulkopuolelta on kutoselta tuleva Kultakuume! :)
 
Te ootte hassuja. Kukaan ei myönnä olevansa twitterissä koska se on tyhmiksille, mutta eihän täällä muuta tehdäkään kuin kytätään mitä kukin siellä on sanonut, kuka on kenen kaveri ja kuka seuraa ketäkin. Ihan varmasti kukaan täällä ei myöskään kato paratiisihotellia ja kaunareita :p
Tottavie olen twitterissä, mutta vain seurailemassa. Siellähän se tieto nopeiten liikkuu niinkuin aiemminkin itse kuvasit. Kaunareita ja paratiisihotellia ei ole tullut katsottua. Mukava jos seuramme sinua huvittaa...
 
Te ootte hassuja. Kukaan ei myönnä olevansa twitterissä koska se on tyhmiksille, mutta eihän täällä muuta tehdäkään kuin kytätään mitä kukin siellä on sanonut, kuka on kenen kaveri ja kuka seuraa ketäkin. Ihan varmasti kukaan täällä ei myöskään kato paratiisihotellia ja kaunareita :p

En ole facebookissa tai twitterissä enkä myöskään tunnista lopun ilmeisesti tv-ohjelmiakaan.
Seuraan kyllä #turpoa ja keskustelua aiheen ympärillä.
Hassu ja tyhmä on ominaisuuksia johon on helppo itseni liittää, uteliaskin ehkä..;)
 
Olin omalla nimelläni sekä Facebookissa että Twitterissä vuosia. Hermostuin, kun huomasin kurkkivani niitä tämän tästä, kuten myös tätä palstaa. Lopetin sometilini ja pidin kuukausien tauon myös täältä. Nyt olen antanut taas pikkusormen Zapadin ja Ahvenanmaan rauhanleirin takia, mutta töiden lisääntyessä ja maailman rauhoittuessa voi olla, että joudun jossain vaiheessa valitsemaan sen Paratiisihotellin. Lisäksi kun ei ole seurattavaa, olen tullut tähän yleisiin sähläämään. Liikaa.

Yksi Twitter-tili minulla on jäähyllä nikillä. Seuraan siinä hiljaisesti kansainvälisiä uutistoimistoja, sotilaallisia tilejä ympäri maailman sekä ukrainalaisia raportoijia ym. Käyn yleeensä kerran viikossa selaamassa, jos jotain isompaa olisi tekeillä. Seurasin myös vkontaktea ja separatistien tilejä aikanaan.

Twitteriä pääsee tosiaan lukemaan "vaikka ei olisi siellä" kätevästi ja etenkin täällä. Niin moni, joka ei ole siellä, jakaa linkkejä ihan hervottomasti. Olenkohan nähnyt viestejä sieltä pois jäätyäni jo enemmän kuin sinä aikana kun olin oikein nimellä kirjautunut.
 
Te ootte hassuja. Kukaan ei myönnä olevansa twitterissä koska se on tyhmiksille, mutta eihän täällä muuta tehdäkään kuin kytätään mitä kukin siellä on sanonut, kuka on kenen kaveri ja kuka seuraa ketäkin. Ihan varmasti kukaan täällä ei myöskään kato paratiisihotellia ja kaunareita :p

Minä olen twitterissä ja olen jopa twiitannut kolme kertaa! Tosin...lasketaanko vastaus twiittiin twiitiksi? Vai pitäisikö ihan ite tehdä jokin avaus, jotta "twitter-neitsyys" olisi virallisesti mennyttä? :confused:

Edit: Ohjelmista olen katsonut Twin Peaksin uuden kauden hiljattain.
 
Se "isäukkoni" eli oikeasti FSB-luutnantti V. kävi tuomassa palkkioni. Olen ollut ahkera poika viime aikoina. Siis salainen internet-operatiivi "Honcho".

  1. "Suvorov"-konjakki on onnistuneesta poliisien maalituspuheesta SoMessa. Ja yleisemminkin Kremlin narratiivin edistämisestä.
  2. "Ohota"-oluet ovat rasistisen vastakkainasettelun ja yleisen nationalismin kylvämisestä mädättämään keskusteluilmapiiriä ja suomalaisen yhteiskunnan koheesiota.
  3. Kurkut ovat pikku extra yhteyshenkilöltäni (maksoi ihan omilla pikku ruplillaan!!! awww), ihan vaan yleisesti ansiokkaasta öyhötyksestä ja trollaamisesta vahän "zakushkaa" mukaan, haluanhan noudattaa täälläkin ihannevaltioni hienoja tapoja. Ettei mene pelkäksi alkoholismiksi.
  4. Suklaat ovat Pietarin FSB-everstin vaimolta...ilmeisesti hänen tapansa sanoa "kiitoksia viimeisestä" :oops:
  5. Huomatka p**kainen pöydän pinta...kts. kohta 3.
20170920_215332.jpg


KIITOS TIIMILLE! ZA RODINA!
 
Se "isäukkoni" eli oikeasti FSB-luutnantti V. kävi tuomassa palkkioni. Olen ollut ahkera poika viime aikoina. Siis salainen internet-operatiivi "Honcho".

  1. "Suvorov"-konjakki on onnistuneesta poliisien maalituspuheesta SoMessa. Ja yleisemminkin Kremlin narratiivin edistämisestä.
  2. "Ohota"-oluet ovat rasistisen vastakkainasettelun ja yleisen nationalismin kylvämisestä mädättämään keskusteluilmapiiriä ja suomalaisen yhteiskunnan koheesiota.
  3. Kurkut ovat pikku extra yhteyshenkilöltäni (maksoi ihan omilla pikku ruplillaan!!! awww), ihan vaan yleisesti ansiokkaasta öyhötyksestä ja trollaamisesta vahän "zakushkaa" mukaan, haluanhan noudattaa täälläkin ihannevaltioni hienoja tapoja. Ettei mene pelkäksi alkoholismiksi.
  4. Suklaat ovat Pietarin FSB-everstin vaimolta...ilmeisesti hänen tapansa sanoa "kiitoksia viimeisestä" :oops:
  5. Huomatka p**kainen pöydän pinta...kts. kohta 3.
20170920_215332.jpg


KIITOS TIIMILLE! ZA RODINA!

Pilasit koko operaation juopottelullasi, sinut on juuri kutsuttu kotiin toveri.

http://www.numbers-stations.com/database/sites/default/files/S28-2017-1409-0839z.mp3
 
Back
Top