Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fyi sjuttonVai että kiroilustakin pitäisi saada jo sakkoja... Eli vain sivistyneet kultturellit voi ilmaista mielipiteensä käyttämällä kaikkia hienoja sanoja... saatana...
Katsoitko Jessikkan ja Mantilan esityksiä?
Onko sitten hyvä ihminen, jos juo vaan mustaa kahvia...
Katsoitko Jessikkan ja Mantilan esityksiä?
Niissä nämä johtopäätökset vielä kertaantuu ja heitä kuunnellaan päättävissä piireissä..
Älä aliarvioi sentään päättäviä piirejä. Päättävien piirien nokkamiehet ja -naiset eivät sentään ole aivan uumeloita.
Oikeasti, ollaanko maailmassa tultu hulluiksi?
Harvemmin.
Jos taas keskittyy vaikutelmien rakenteluun, olkiukkoilee, kompromettoi niitä jotka ovat eri mieltä, ei siedä sitä, että keskustelun osapuolet olisivat sosiaalisesti samanarvoisissa lähtökohdissa ja asettaa itsensä ja sanomiensa kaiken arvioinnin yläpuolella olevaan tilaan, jonka ihmetteleminen on majesteettirikos, niin se kyllä voi vaikuttaa ylimieliseltä.
Jos jollakulla on oikeasti asiantuntijuutta, niin ei sen tarvitse pelätä millään tavoin amatöörien tekemää osaamisensa ja työnsä arvioimista.
Jos joku on sen sijaan rakentanut huolella osin tyhjän päällä lepäävän vaikutelmapelin, niin sillä on syytä olla hyvinkin kiukkuinen heti jos joku yrittää vähänkin kurkistaa, että mitä pöytäliinan alla on tai ei ole.
Voisin väittää, että Kaarisade on 99% todennäköisyydellä myös tutkinnassa. Vaikka väitetään, että parodia on ok mutta virkavallan anastaminen ei niin tosiasiassa ei ne siitä parodiastakaan tykkää...
Eläisimme aika merkillisessä maailmassa, jos kaikki olisivat ns. nuivia. En tiedä olenko itsekään nuiva sanan varsinaisimmassa merkityksessä, tuskin olen. En seuraa enää lainkaan twittereitä tai facea, tai no, facessa on pari ryhmää, joita selaan välillä. Jantusen kirjan sanoma avautui mulle paremmin, kun kirjoittaja itse väänsi pari rautalankamallia.
Olin ensimmäinen, joka kysyin, mikä "Keijon" parodiatilistä tekee oikeasti epäilyttävän. Tyydyin vastaukseen. Pojat vaativat ruutukaappauksia parodiatilin henkilökohtaisista häirintäviesteistä, joita hänellä ei ole kenenkään toisen puolesta oikeus jakaa.
En nyt muista tarkkaa sanamuotoa mutta hän jotenkin ilmaisi itsensä niin ettei keskustele niiden kanssa jotka epäilevät häntä. Lapsellista minusta, "oot tyhmä, mä en sun kanssa leiki".
Viime päivien eniten itseäni pöyristyttänyt juttu on Merja Kyllösen ehdotus kansanedustajien "jäähyttämisestä" eduskunnassa pidettyjen puheenvuorojen perusteella. Ok, kommunisti nyt on kommunisti eikä muuksi muutu. Silti on todella pelottavaa, että presidenttiehdokkas päästelee tuollaisia.
En pidä Puolanmenoa(edit: ajatusta tuomiovallan nurkan politisoimisesta virallisesti) ollenkaan hyvänä
Sanotaan näin, että varmaan Keijo on tutkinnassa. Se on surullista.
Jos vitsien sanomisista tulee tuomio, se on enemmän kuin surullista. Se on suunnattoman huolestuttavaa. Tätä en pidä niinkään varmana.
Jos oikeasti tulee edes sakkotuomio selvän ja avoimen huumoritilin takia, on se todellakin iso juttu, ainakin minulle.