#vihapuhe

Korkeassa ja näkyvässä asemassa oleva poliisi, joka anarkistilehden haastattelussa kertoo, että ei poliisimiehet tarvitse toteuttaa lainmukaisia ja asianmukaisessa järjestyksessä annettuja käskyjä jos ei taho, ansaitsee jotakin muuta kuin natsansa.
joooo, nyt on kylla spookya juttua...
 
Korkeassa ja näkyvässä asemassa oleva poliisi, joka anarkistilehden haastattelussa kertoo, että ei poliisimiehet tarvitse toteuttaa lainmukaisia ja asianmukaisessa järjestyksessä annettuja käskyjä jos ei taho, ansaitsee jotakin muuta kuin natsansa.

Tilanne oli lausuman aikaan kuuma...naispappikin heittäytyi liperet kaulassa poliisiauton konepellille veisaamaan...vähemmästäkin herkistyy...
 
joooo, nyt on kylla spookya juttua...
Suora laina:

Voisiko Taponen itse viedä pakkopalautettavan lapsiperheen Afganistanin koneeseen?
Taponen huokaa ja on pitkään hiljaa katsellen ikkunasta auringossa kylpevää Helsinkiä.
”Täältä sivusta on helppo huudella, että joo joo tai että en. Mutta itse tilanteessa se voisi olla eri asia. Noin absurdiin tilanteeseen en ole itse joutunut. En tiedä, pystynkö vastaamaan tuohon ollenkaan. Moraalisestihan se totta kai herättää tunteita. Yrittäisin varmaankin selvittää priorisoinnin, että onko juuri nämä ihmiset välttämätöntä palauttaa juuri nyt. Meidän organisaatio ei tunne tällaista harkintaa, ja yksilönä tämä on nyt minulle vaarallista puhetta kaikin puolin.”

HAASTATTELUSTA ON KULUNUT muutama tunti, kun Taponen soittaa:
”Jäin miettimään sitä afganistanilaisen perheen palautusta. Meillä on poliisilaissa pykälä, jonka mukaan, jos tehtävän loppuun suorittamisella on sellaiset yhteiskunnalliset vaikutukset, ettei tehtävän suorittaminen ole perusteltua tai jos tehtävän suorittamisesta saatava hyöty on minimaalinen siitä koituvaan haittaan nähden, voi tehtävän suorittamisen keskeyttää. Jos esimerkiksi joku lähtee autolla pakoon keskusta-alueella, on takaa-ajosta tai autoa kohti ampumisesta suurempi haitta kuin hyöty. Pakkopalautuksista voisi ajatella samalla tavoin, jos niistä koituva yhteiskunnallinen haitta on kohtuuton. Tähän pykälään voisi tietysti tällaisissa tapauksissa vedota.”
http://voima.fi/artikkeli/2017/ei-vittu-kytat/
 
Suora laina:

Voisiko Taponen itse viedä pakkopalautettavan lapsiperheen Afganistanin koneeseen?
Taponen huokaa ja on pitkään hiljaa katsellen ikkunasta auringossa kylpevää Helsinkiä.
”Täältä sivusta on helppo huudella, että joo joo tai että en. Mutta itse tilanteessa se voisi olla eri asia. Noin absurdiin tilanteeseen en ole itse joutunut. En tiedä, pystynkö vastaamaan tuohon ollenkaan. Moraalisestihan se totta kai herättää tunteita. Yrittäisin varmaankin selvittää priorisoinnin, että onko juuri nämä ihmiset välttämätöntä palauttaa juuri nyt. Meidän organisaatio ei tunne tällaista harkintaa, ja yksilönä tämä on nyt minulle vaarallista puhetta kaikin puolin.”

HAASTATTELUSTA ON KULUNUT muutama tunti, kun Taponen soittaa:
”Jäin miettimään sitä afganistanilaisen perheen palautusta. Meillä on poliisilaissa pykälä, jonka mukaan, jos tehtävän loppuun suorittamisella on sellaiset yhteiskunnalliset vaikutukset, ettei tehtävän suorittaminen ole perusteltua tai jos tehtävän suorittamisesta saatava hyöty on minimaalinen siitä koituvaan haittaan nähden, voi tehtävän suorittamisen keskeyttää. Jos esimerkiksi joku lähtee autolla pakoon keskusta-alueella, on takaa-ajosta tai autoa kohti ampumisesta suurempi haitta kuin hyöty. Pakkopalautuksista voisi ajatella samalla tavoin, jos niistä koituva yhteiskunnallinen haitta on kohtuuton. Tähän pykälään voisi tietysti tällaisissa tapauksissa vedota.”
http://voima.fi/artikkeli/2017/ei-vittu-kytat/
Vittu mikä spede! Noista islamofasisteista koituva yhteiskunnallinen haitta vasta on kohtuuton!! Jumalauta mitä temppuilua nk. virkamieheltä, noi kaikki afgaani yms, musu-tyypit ovat ihan paskaa, dataa on olemassa ja se tiedetään faktana. VMP!
 
Yhdestäkään ei koskaan tule mitään, jolleivät vie tutkijanpaikkoja suomalaisilta.
Väite että afgaani tai iirakki tai somali on parempi veronmaksaja härmässä kuin suomalainen on pöyristyttövä. Ja epätotuus!
 
Yhdestäkään ei koskaan tule mitään, jolleivät vie tutkijanpaikkoja suomalaisilta.
Väite että afgaani tai iirakki tai somali on parempi veronmaksaja härmässä kuin suomalainen on pöyristyttövä. Ja epätotuus!
Kiitos veli @PSB 5500 , modeille tiedoksi että Fremen lopettaa nyt rähjäämisen... pahoittelut, sorry OT.
 
Tälle "lännen hitaimmalle" voisin todeta, jotta vittuillessanikin raportoin...

Jaaha. Laukesitko housuihisi onanoituasi, kuinka hyvä ihminen oletkaan? Ähkäisitkö vielä onnesta kun mietit, että meikää varmaan kiinnostaa vitusti?

Meikää ei nimittäin kiinnosta. Ihan muutama päivä ja yö ihmisten seurassa riitti palauttamaan ajatukset realistisiks. Ei suomalaiset ole sen kummallisempaa sakkia kun muuallakaan. Ihan perseestä suurin osa. Ihan vitin tyhmää ja vammasta porukkaa, mulle ihan sama vaikka asteroidi osuis. Se ihmisissä on jännä, että kun niiden kanssa viettää pakosta aikaansa ja siitä maksetaan mitä sattuu, alkaa toivomaan kaikkien häviämistä maapallolta. Tuskaisasti.

Siinä vihapuhetta. Raportoikaa tatti toisessa kädessä ihan täysiä.
 
Ehkä hän totesi että twiitteri on hankala väline. Hieman veikkailen paluuta esimerkiksi blogien kautta.

160 merkkiä, kirj. lyhennellen tökien, oi oi

Siellä on nykyisin hurjat, olikohan se nyt 280 merkkiä.
 
Kuva oli varmaan jonkun muun tekemä

Tämähän on ihan asiaa
@TomiVuori
Poliisiylijohtaja on huolissaan yhteiskuntarauhan säilymisestä ja Ruotsin kaltaisesta turvallisuustilanteen kehittymisestä
Ei selitetä gogo-lähiöistä juuri seuraavana päivänä kun Malmössä on paukkunut:
Tomi Vuori
@TomiVuori
Jan 17
Taas räjähtelee Malmön poliisin toimipisteissä. Ei ilmeisesti henkilövahinkoja.

Tämäkin, paljon on vaalittavaa:
Tomi Vuori retweeted
@MarkoLuotonen
Saimme kovan luokan osaajan kehittämään verkkoviestintää. Tervetuloa tiimin @AnnisLind . Paljon on vaalittavana. Poliisi.fi on @Taloustutkimus mukaan kuudenneksi arvostetuin suomalainen verkkobrändi.

Jokseenkin järkevän kuvan tuo Vuori antaa twiitteriviestintänsä perusteella.
 
Viimeksi muokattu:
Olihan siellä anarkot yrittämässä terrori-iskua.

Vs: Awakening: kohti kansallista heräämistä - kansainvälinen konferenssi 8.4.2018
« Vastaus #762 : 09.04.2018, 01:29:13 »

Siitä anarkojen yrityksestä vielä. Oli yritetty auton bensatankin vierestä polttaa rengas. Ikävä kyllä tällaiseen oli varauduttu, kumia paloi vähemmän kuin vihreiden vaihtuessa suoran alussa kun jauhosammutin jo lauloi.

Tosin siinä 1-2m päässä käveli ihmisiä ja perheitä, joten jos bensatankki olisi kossahtanut niin olisi voinut tulla hiukan collateral damagea. Toisaalta anarkologiikalla nekin on syyllisiä koska käveli natsitapahtuman lähellä.​


DaSyO1XW0AEpFmV.jpg (159.13 kilotavua, 900x1200 - tarkasteltu 342 kertaa.)
 
Back
Top