Lentoonlähtö, lentämistä ja laskeutuminen P-51 Mustagilla. Osissa 1 ja 2, koneen maatarkastus, rullaus ja tarkistuslistan läpikäynti ennen lentoonlähtöä.
Hyvin näkyy olevan pilotilla ulkomuistissa.
Lentoolähdössä Mustang näkyy tarvitsevan aika voimakkaasti oikeaa jalkaa potkurin kierron kumoamiseen.
Lasku on hyvin vedetty, kuten kannuspyöräkoneella oikein suoritettu lasku tehdään.
Pilotin jalat käyvät laskukiidon aikana tiuhaan, tuolla ei ''puujalat'' lentele. Ei ainakaan pitkään.
edit: kohdan 4:40 jälkeen on nopeita kaartosuunnan vaihtoja. Mittaristossa kehystettynä keskellä alhalla yhdistetty kaartomittari/kuula. Selvästi kokenut lentäjä ja homma hienosti hallinnassa, mutta kuula (ilmaisee koneen mahdollisen sivuluisun) jonkun kerran karkaa.
Korjaa nopeasti ja ei mitään ongelmia. Kuula pitäisi saada pysymään aina keskellä, poislukien tarkoituksella ajettu sivuluisu. (Kuula seuraa sauvaa, pakenee jalkaa.)
Lentäjän kone tuo Musse, ei aloittelijoille. Eikä niillä tänäpäivänä äkkinäiset lentele, ovat arvokkaita vehkeitä omistaa että lentää.