Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Totta. Kaveri on myös entinen lapsena aloittanut heroinisti 14 vuoden käyttöhistorialla, mutta on addiktion voittanut. Toki vastapuoli tulee lyömään vyönalle siitä asiasta. Itse pidän sitä ihan hyvänä elämän kokenuksena. Tuntuu olevan jalat maassa tyyppi ja paljon näkee posin kautta asiota.Se Robert F Kennedy olisi oikeasti hyvä. Se olisi sen verran sentristi että pitäisi palvella molempia puolia. Tai siis molempien puolien järkeviä osapuolia. Ja sen verran konservatiivi että ymmärtää hyvän päälle. Ja älykäs.
Mutta hitto kun sen ilmiasu on sellainen. Sehän on vain vamma (mikä lieneekään), mutta kyllä USA:ssa se miltä näyttää on sitä mitä ihmiset katsovat. Ei riitä edes vasureille se että "pitäähän sille antaa mahdollisuus". Oikeistosta ollaan tuolle herkempiä, joten vain joku osa jotka arvostaisivat substanssia äänestäisivät RFKta.
Mutta siinä olisi ehdokas jonka taakse minäkin voisin mennä. Paitsi ettei minulla ole siihen mitään sanomista.
Yhtä hyvä kuin Orban.Se Robert F Kennedy olisi oikeasti hyvä.
Onhan noita ehdokkaita jo ilmoittautunut:Mustana hevosena kisaan ilmoittautuu sisäpolitiikan sensei, tuo Venäjän politiikan velho:
Kekkonen sanoisi sekä trumpille että bidenille, saatanan tunaritOnhan noita ehdokkaita jo ilmoittautunut:
Bidenista tulee kyllä Kekkonen mieleen: Samanlainen käsitys omasta korvaamattomuudestaan sekä takertuminen valtaan, vaikkei kunto sitä enää mahdollistaisi. Ja lähipiiri näyttää salailevan myös Bidenin todellista tilaa, kuten kävi UKK:n kohdallakin.Kekkonen sanoisi sekä trumpille että bidenille, saatanan tunarit
Se Robert F Kennedy olisi oikeasti hyvä. Se olisi sen verran sentristi että pitäisi palvella molempia puolia. Tai siis molempien puolien järkeviä osapuolia. Ja sen verran konservatiivi että ymmärtää hyvän päälle. Ja älykäs.
Mutta hitto kun sen ilmiasu on sellainen. Sehän on vain vamma (mikä lieneekään), mutta kyllä USA:ssa se miltä näyttää on sitä mitä ihmiset katsovat. Ei riitä edes vasureille se että "pitäähän sille antaa mahdollisuus". Oikeistosta ollaan tuolle herkempiä, joten vain joku osa jotka arvostaisivat substanssia äänestäisivät RFKta.
Mutta siinä olisi ehdokas jonka taakse minäkin voisin mennä. Paitsi ettei minulla ole siihen mitään sanomista.
Robert F Kennedyhän meni vittu mumisemaan myös, että hänellä on ollut aivoissa matoloinen, joka oli popsinut palan ainoa häneltä suihin.Et ole tainnut sen höpinöitä paljoa kuunnella ?
Se mitä itse olen, kertoo kuinka Ukrainassa pitäisi antaa venäjän tehdä mitä haluavat, siihen muiden sekaantumatta. Lisäksi niellyt kaikki muutkin venäjän propagandan syöttämät valheet.
EI KIITOS.
Joe elää ajan hermolla, koska nykyään jokainen voi itse määrittää identiteettinsä. Tuossa hetkessä Joe on ilmeisestikin kokenut olevansa musta nainen.Biden kertoo olevansa musta nainen.
Onko tämä sitä sukupuolten moninaisuutta?
Biden takelteli ja sanoi olevansa ylpeä siitä, että on ”musta nainen”
Bidenin puhe on usein epäselvää, ja hän kertoo kärsineensä koko ikänsä änkytyksestä. Nyt epäselvyyden pelätään liittyvän korkeaan ikään.yle.fi
juu, parempi kuitenkin noin, olisihan Joe voinut kuvitella olevansa Attila tai Tsingis Khan...Joe elää ajan hermolla, koska nykyään jokainen voi itse määrittää identiteettinsä. Tuossa hetkessä Joe on ilmeisestikin kokenut olevansa musta nainen.