Yhdysvaltain presidentinvaalit 2024

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaarne
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Valkoisen talon lehdistosihteeriltä pitäisi tulla näinä hetkinä jokin tiedonanto asiaan liittyen (jatkaako Biden vai ei ehdokkuutta?)

Mustana hevosena kisaan ilmoittautuu sisäpolitiikan sensei, tuo Venäjän politiikan velho:

paavo-vayrynen.jpg

Viimeksi muokattu:
Se Robert F Kennedy olisi oikeasti hyvä. Se olisi sen verran sentristi että pitäisi palvella molempia puolia. Tai siis molempien puolien järkeviä osapuolia. Ja sen verran konservatiivi että ymmärtää hyvän päälle. Ja älykäs.

Mutta hitto kun sen ilmiasu on sellainen. Sehän on vain vamma (mikä lieneekään), mutta kyllä USA:ssa se miltä näyttää on sitä mitä ihmiset katsovat. Ei riitä edes vasureille se että "pitäähän sille antaa mahdollisuus". Oikeistosta ollaan tuolle herkempiä, joten vain joku osa jotka arvostaisivat substanssia äänestäisivät RFKta.

Mutta siinä olisi ehdokas jonka taakse minäkin voisin mennä. Paitsi ettei minulla ole siihen mitään sanomista.

Se Robert F Kennedy olisi oikeasti hyvä. Se olisi sen verran sentristi että pitäisi palvella molempia puolia. Tai siis molempien puolien järkeviä osapuolia. Ja sen verran konservatiivi että ymmärtää hyvän päälle. Ja älykäs.

Mutta hitto kun sen ilmiasu on sellainen. Sehän on vain vamma (mikä lieneekään), mutta kyllä USA:ssa se miltä näyttää on sitä mitä ihmiset katsovat. Ei riitä edes vasureille se että "pitäähän sille antaa mahdollisuus". Oikeistosta ollaan tuolle herkempiä, joten vain joku osa jotka arvostaisivat substanssia äänestäisivät RFKta.

Mutta siinä olisi ehdokas jonka taakse minäkin voisin mennä. Paitsi ettei minulla ole siihen mitään sanomista.
Totta. Kaveri on myös entinen lapsena aloittanut heroinisti 14 vuoden käyttöhistorialla, mutta on addiktion voittanut. Toki vastapuoli tulee lyömään vyönalle siitä asiasta. Itse pidän sitä ihan hyvänä elämän kokenuksena. Tuntuu olevan jalat maassa tyyppi ja paljon näkee posin kautta asiota.

Et ole tainnut sen höpinöitä paljoa kuunnella ?

Se mitä itse olen, kertoo kuinka Ukrainassa pitäisi antaa venäjän tehdä mitä haluavat, siihen muiden sekaantumatta. Lisäksi niellyt kaikki muutkin venäjän propagandan syöttämät valheet.

EI KIITOS.

Nyt taitaa kyllä käydä niin että demokraatit luovuttaa presidenttiyden Trumpille.

Biden ei näytä vapauttavan ehdokkuutta jollekin nuoremmalle. Siinä tapauksessa mitään ei ole tehtävissä. Se kyllä tulee johtamaan varmaan häviöön.

Momentum on täysin Trumpin puolella nyt. Jos ei tee jotain ihan käsittämätöntä virhettä, niin voittaa vaalit.

Et ole tainnut sen höpinöitä paljoa kuunnella ?

Se mitä itse olen, kertoo kuinka Ukrainassa pitäisi antaa venäjän tehdä mitä haluavat, siihen muiden sekaantumatta. Lisäksi niellyt kaikki muutkin venäjän propagandan syöttämät valheet.

EI KIITOS.
Robert F Kennedyhän meni vittu mumisemaan myös, että hänellä on ollut aivoissa matoloinen, joka oli popsinut palan ainoa häneltä suihin.

Joo en noista Ukraina -jutuistaan tiennyt.
Eli 350M ihmistä eivät tuollaisia parempia ehdokkaita saa aikaiseksi?
No, ehkä se USAn suurvallan aika sitten olikin jo loppua.
Harmi Ukrainan, ja meidän, kannalta.

Niin mikään ei ole typerämpää Bidenin luopuessa ehdokkuudesta kuin nimetä sinne joku rouva Obama tai Oprah koska ihqua ja tunteet.
Eikä kyse edes ole siitä etteikö maassa olisi potentiaalisia ehdokkaita. Aivan varmasti löytyisi jos jonkinlaista konkarikuvernööriä tai muuta nuorempaa politiikkoa jotka tuhoaisivat Trumpin väittelyssä. Vaan miksi he eivät pääse esiin? Systeemissä on joku vialla. Ei taida olla republikaanit ainoa puolue joka on täysin rikki.

Kuvio alkaa muistuttaa jonkin verran Konstantin Tsernenkon 1-vuotiskautta Neuvostoliitossa 80-luvulla. Toverihan jäätyi aika komeasti muutamaan kertaan kesken puheen ja skippasi 4-sivua tekstiä kun taas heräili hetken päästä. Kuoli sitten nopeasti, kuten aiemmin Andropov. Reagankin ihmetteli miten hän voi saada mitään aikaan NL johtajien kanssa kun nämä potkaisevat tyhjää aina kun päätään kääntää.

Viimeksi muokattu:
Biden kertoo olevansa musta nainen.

Onko tämä sitä sukupuolten moninaisuutta?

Joe elää ajan hermolla, koska nykyään jokainen voi itse määrittää identiteettinsä. Tuossa hetkessä Joe on ilmeisestikin kokenut olevansa musta nainen.

Back