Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Erittäin hyvä filminpätkä! Perusvirheet tuli esille.Uutta ja vanhaa, mutta tarinoiden opetus on aina vaan totta;
Itse olen ollut kaksikertaa näkemässä kun kone on työnnetty alas, kun se on ollut "hyllyllä". Molemmilla kerroilla materiaalivauriot olivat mittavat, mutta henkilövahingoilta vältyttiin tuurilla..... Lievemmässä tapauksessa lentokausi loppui heti alku keväästä ja se lentokausi ohi hintaan 25.000 €. ja toinen meni lunastukseen kun kone meni asfaltilla pomppu laskussa katolleen.
Ymmärrän, jos joku oppilas yrittää pompusta työntää, se on vaistomainen reaktio, mutta siitä oppii pois kerralla, kun lennonopettaja karjaisee intercomiinMinä olen päässyt näkemään pomppulaskun myös radan laidalla, kun Twin Otter yritti pakkopysäytystä ja etunen meni poikki. Olipa täysin turha fiba ja vain sen vuoksi, kun pilotti halusi saada seuraavan hyppypokan sisään ilman rullaamista ja tuli liian kovaa finaaliin.
Itse sanoin aamubriefingissä, että siirretään loadUp 1000 jalkaa keskikentällä päin ja pituutta radassa 9600 jalkaa. Ei olisi mitään haitannut täysillä starttipainoillakaan. Vituttaa tuollaiset kaluston turhat Pahoinpitelyt.
Toisella kerralla olin peräsmiehen kiirastuolissa ja kippari tuli ylinopeudella kosketukseen, jolloin sanoin jo finaalin loppuosassa, että "pull up, go around" kolme kertaa peräkkäin ja ei kun vaan alkaa nokkapyörää työntämään kenttään, tällöin otin isolla tassulani stongan käteen ja ilmoitin "My Aricraft" ja kundi vaan työntää kenttään, mutta johan meikä vetää yhden piipunvarren käsivoimat yli ja ymmärsi lopettaa. Sit tehtiin 5 läpivetokierrosta peräjälkeen, ennenkuin annoin tehdä loppulaskun..
Itse rakennettu Spitfire. Tai no ainakin jotain sinnepäin.
Kuulosti realistiselta hepulta.Millaista on omistaa oma P-51 Mustang.