Umkhonto
Ylipäällikkö
Ei ole syytä ilmoitettuTekninen vika?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole syytä ilmoitettuTekninen vika?
Juurikin katsoin amazonista, halvin kappale taisi olla 500 dollaria...Minulla oli tuo Sled Driver. Ostin Aviation Shopista joskus 90-luvulla. Kallis kirja, joskin siinä oli erinomaista tarinaa SR-71:llä lentämisestä.
Mulla on edelleen Sled Driver kirja. Taitaa olla jopa ekoja painoksiakin. Äärimmäisen hieno kirja ja Suhlin omat kuvat . Kerran laitoin Torillekin mutta ei tainnut kukaan huomata. Kyllä mä 500 dollarilla ....Juurikin katsoin amazonista, halvin kappale taisi olla 500 dollaria...
Addall:ssa hintahaitari on $472,50 - $3000.Mulla on edelleen Sled Driver kirja. Taitaa olla jopa ekoja painoksiakin. Äärimmäisen hieno kirja ja Suhlin omat kuvat . Kerran laitoin Torillekin mutta ei tainnut kukaan huomata. Kyllä mä 500 dollarilla ....
.
Kysyn vaan miksi? Täähän on kirja ....????Addall:ssa hintahaitari on $472,50 - $3000.
Kerätty informaatio maksaa?Kysyn vaan miksi? Täähän on kirja ....????
.
Jotkut uudehkotkin sotilasilmailukirjat ovat kalliita.Kysyn vaan miksi? Täähän on kirja ....????
.
Onko sinulla linkkiä antaa, saatampa tarvita yhden..Addall:ssa hintahaitari on $472,50 - $3000.
Onko sinulla linkkiä antaa, saatampa tarvita yhden..
Onko tuo yksilö numeroitu, jos on niin tarjoan 500€ in cash, ja tulen ehkä hakemaan.Mulla on edelleen Sled Driver kirja. Taitaa olla jopa ekoja painoksiakin. Äärimmäisen hieno kirja ja Suhlin omat kuvat . Kerran laitoin Torillekin mutta ei tainnut kukaan huomata. Kyllä mä 500 dollarilla ....
.
Kävin tarkistamassa. Kirjan kansipaperissa lukee Third Edition, mutta ekalla sisäsivulla first print 1991. Veikkaan että on kolmas painos lopulta sen mukaan mitä kansipaperissa lukee. Ei numeroitu.Onko tuo yksilö numeroitu,
Aivan totta . Hankin aikoinaan vuoden 1964-1965 alan lehtiä (Interavia, Flight International, Air Force Magazine), joissa oli uutinen Blackbirdin ensiesittelystä ja myöhemmin analyysit koneen suorituskyvystä ja käyttötarkoituksesta. Mielenkiintoista luettavaa, kun tiesi todellisuuden (n. 2010).Onhan Blackbird toki kaikkien lentokoneiden äiti.
.
Aijai. Etelä-rannikolle iski 14:00-14:30 kunnon ukkosrintama mereltä. Musta seinämä vyöryi yli, lämpötila laski muutamassa minuutissa 12 astetta ja aivan tauotonta jyrinää ja välähtelyä tunti siitä eteenpäin.Merivartiosto: Pienlentokone kateissa Helsingin ja Sipoon välisellä alueella
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008079928.html?share=c9fd583ffb75e9b3d748bd1302fae68e
Ettei kyseessä olisi sittenkin meikäläinen ”Bermudan kolmio”. Yrittää siinä sitten laskeutumista jos on siirtynyt 10 tuhatta vuotta ajassa taaksepäin. Vantaanjoen törmällä saattaa korkeintaan nähdä metsästäjä keräilijöiden asumuksia.Aijai. Etelä-rannikolle iski 14:00-14:30 kunnon ukkosrintama mereltä. Musta seinämä vyöryi yli, lämpötila laski muutamassa minuutissa 12 astetta ja aivan tauotonta jyrinää ja välähtelyä tunti siitä eteenpäin.
Ilmoitusajankohta ja sijainti täsmää tuohon. Joku jäärä jäänyt ihastelemaan näkymiä, kyllä tuo on taivaalta pitänyt havaita ajoissa kun sen näki syvältä maaltakin käsin tulevan?