tulikomento
Supreme Leader
RC-lennokin lennättäminen näyttäisi olevan rentouttava harrastus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rajan kopteridrone. Lentelee päivittäin tuolla.Katso liite: 62706
Mikähän tuo mahtaa olla?
Jatkoseurantaa lentoturmasta jossa isä ja poika saivat surmansa lennettyään huonoon säähän Rotterdamin edustalla olevan kanaalin yllä.
Kone oli tehnyt välitankkauksen Saksassa. He olivat lähteneet Bergenistä kohti Ranskaa.
On ilmennyt että ultakeveän koneen perään lähetettiin poliisihelikopteri koska pienkone ei ollut tehnyt Schipolin kentän valvotussa ilmatilassa vaadittua ilmoitusta lennonjohdolle.
Kuitenkin pienkone oli niin nopea ettei poliisihelikopterilla ollut mahdollisuutta tavoittaa sitä.
BT: Forsøkte å avskjære flyet før det styrtet
For to uker siden styrtet flyet med Lars og Filip Haukeland om bord. Ifølge BT sendte nederlandsk politi helikopter etter flyet før det styrtet.www.nrk.no
Entäs sitten tämä Cessna 172? Yleensä koneet hinaavat mainoksia mutta tämä hinasi piikkilankaa!
Kaikesta päätellen ohjaaja ei ole täysin ymmärtänyt ruohokenttä vaikutt
Jep, tosta isæ-poika -tapauksesta on ollut täällä Norjassa paljon juttua, mahdollisesti peräti polttoaine loppunut...? Kanaaliin kuitenkin päätyivät, tosi kurja juttu ja kokenut pilotti teini-ikäisen poikansa kanssa. Ikävä uutinen. Both souls lost.aa koneen suorituskykyyn nousukiidossa.
Bodøssa lennonopettaja ja oppilassa nousivat ilmaan tarkastamaan koneen vauriot. Tuli hyviä kuvia.
Suurella onnella vältyttiin vakavilta vahingoilta
Krasjet i et gjerde under take off – fløy milevis med åtte meter lang piggtråd på slep
– Det er ikke ofte folk kommer flygende med piggtråd hengende etter seg, stadfester Kåre Halvorsen fra Havarikommisjonen.www.nrk.no
Tapahtuuko Norjassa enemmän lento-onnettomuuksia kuin Suomessa? Johtuen vilkkaammasta lentotoiminnasta niitä tapahtuu absoluuttisesti enemmän mutta ei suhteeellisesti otettaen.
Poriin? Olin kyllä juu viikolla eri hommissa siellä ti-to. Mut en kyl näytökseen pääse.No, oletteko menossa Poriin viikonloppuna? Oletan, että ainakin miehemme @Leaderwolf on siellä jossakin jo valmiiksi?
Sen verran nyt pakko kehua, että tässä itse olen ihan lähiaikoina lähdössä jäsenlennolle tuolla lentävällä Kolmosella.Virtuaalinen opaskierros DC-3 -kaluston historiasta tänään klo 14.
Kolmosten siivillä -näyttelyn avajaiset
Tervetuloa Kolmosten siivillä -näyttelyn avajaisiin! Näyttelyn avajaisia vietetään digitaalisesti avajaisopastuksen merkeissä. Avajaisiin on vapaa pääsy: ilmoittaudu mukaan valitsemalla Avoin opastettu kierros (0 €) ja seuraa Digimuseon ohjeita.digimuseo.fi
Sen verran nyt pakko kehua, että tässä itse olen ihan lähiaikoina lähdössä jäsenlennolle tuolla lentävällä Kolmosella.
Ei se ainakaan vielä ole kovin suuria ponnisteluja vaatinut: liittyminen yhdistykseen netissä ja jäsenyydenmaksu. Sitten vaan varaamaan sopivaa lentopäivää ja paikkaa. Ainakin vielä tosi helppoa.Muistaakseni @Leaderdog on käynyt myös. Itseänikin kiinnostaisi. En vaan ole toistaiseksi saanut aikaiseksi.
Hesa-Vantaa on se läheisin itselle, voisi sanoa että "Kotikenttä". Vihdin Nummelakin voi tulla kyseeseen. Muut on ehkä vähän hankalia. Se taitaa olla tuollainen kannuspyöräkone vähän hankala rullaamisen kannalta, sanoivat joskus että kippari joutui välillä seisaaltaan tähystämään rullausreittiä kun ei muuten näkynyt.Moro, joo kun käyt lennolla niin sen jälkeen tulee myös kerholehti. Lentäminen tuon kyydissä tuntui varmaan samalta kun höyryjuna vs. sähköjuna.
DC:llä maaoperointi on kannuspyörä touhua perä maassa keula ylhäällä ja tunnelma ajanhengen mukainen kuten, äänet, outlookki ulkoa ja sisältä /penkit.. ja ehkä haju.
Mielenkiintoinen kokemus, suosittelen lämpimästi ja vaimokin tykkäsi.
Missä ajattelit mennä tuohon kyytiin ja mihin?.