Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tähän liittyen:Boeing-yhtiö jatkaa vastoinkäymisten kohtaamista, nyt 737-mallisen koneen moottoripalo vuorossa. Kun Nokian kännykät muuttuivat epämuodikkaiksi monissa medioissa satsattiin niiden haukkumiseen, ilmeisesti negatiivisuus myi hyvin. Tietääkseni Yhdysvalloissa ei ole vastaavaa kulttuuria dissata oman maan firman tuotteita.
Boeingin koneessa epäilty moottoripalo Yhdysvalloissa
Boeing-yhtiö on ollut suurissa vaikeuksissa jo pitkään sen koneiden ongelmien vuoksi.yle.fi
Tähän liittyen:
Whistleblower Josh Dean of Boeing supplier Spirit AeroSystems has died
Joshua Dean, one of the first whistleblowers to allege Spirit AeroSystems execs had ignored manufacturing defects on the 737 MAX, died after a sudden illness.www.seattletimes.com
Melko hämärää touhua kun sattumoisin kaksi entistä työntekijää kuollut pian potkujen jälkeen ja molemmat paljastaneet julkisuuteen laatuongelmien syitä. Toinen kyllä sanoi eläessään, että jos kuolee niin se ei sitten ole itsemurha vaikka väitetään. Mikä taas pistää miettimään, että olisiko kuitenkin oikeasti itsemurha. Mutta pian toinen perään niin melkoinen sattuma. Siellä vissiin taistellaan osakkeiden kursseista ihan tosissaan?
Tuli myös mieleen että onkohan laatu yhtä hyvää myös näillä GLSDB:lla jotka eivät pelanneet Ukrainassa vai johtuiko pelkästään ryssän häirinnästä. Luultavasti häirinnästä.
The Louisiana native eventually retired from Boeing in 2017. As of 2019, John filed a lawsuit against Boeing, accusing the company of “denigrating his character and hampering his career because of the issues he pointed out, ultimately leading to his retirement.” In another interview, he also talked about harassment at the workplace due to all of this and how he dealt with anxiety attacks.
Sairaalakierteen jälkeen kuollut Dean oli 45. Itsensä ampunut Barnett oli 62.
Barnettista vuodelta 2022 olevat tiedot viittaavat mielenterveysongelmiin ja varhaiseen eläköitymiseen tietovuotamisen takia. Ja jos Barnett oli eläessään huolissaan turvallisuudestaan, niin se voi olla saattanut olla aito tunne tai sitten oire mielisairaudesta, mutta yhtä kaikki aiheuttanut miehelle ylivoimaista painetta, jonka on lopulta itse ratkaissut.
Deaninkin kohdalla miettisin, onko stressi turvallisuudesta, julkisuudesta, toimeentulosta tms. tekijästä voinut edesauttaa sairastumista ja kuolemaa. Eikä kuolemantapa näytä tässä tapauksessa kovin erikoiselta ja poikkeukselliselta - kaikkea ikävää kuitenkin ihmisille tapahtuu kaiken aikaa.
Eipä tuota tiedä. Onkohan näitä tietovuotoja antaneita enempikin ja pari sattunut kuolemaan? Ekan kohdalla voisi hyvinkin olla niin, että ajatellut itsensä ampumista pidempään ja sitten keksinyt miten saa aiheutettua yhtiölle harmia sanomalla, että jos kuolee niin syy ei ole itsemurha. Mutta luulisi että olisi yrittänyt edes vähän lavastaa sitä. Vaikea näistä on tietää mikä totta ja mikä ei.
The Charleston County Coroner’s Office reported Barnett’s death appeared to be “from a self-inflicted gunshot wound.” Almost two months later, the police investigation into his death is still ongoing.
Linkin mukaan tekivät "kuperkeikkoja". Ei ole nuo sitä nähneetkään. Plus ei tuossa ole mitään muuta kuin huono lentotaito eli ei osaa huomioida korkeudenmenetystä.Laitetaan tänne.... mitäpä näihin toteaisi...
Hävittäjälentäjän taitolentoliike karmeasti pieleen – video ei herkille
Lentokone räjähti äkillisesti epäonnistuneen temppuilun jälkeen.www.mtvuutiset.fi
Blackbird tyrkkäsi vivut eteen, niin jäi ruskipojat kuin seisomaan.Mielenkiintoinen pätkä, Vanja härnää..
Niin tais käydä ,Blackbird tyrkkäsi vivut eteen, niin jäi ruskipojat kuin seisomaan.
Sellaista pioneeriaikojen ja ilmailun kulta-ajan henkeä. Ne tekevät, jotka osaavat. Jos ei osaa, luonnollinen poistuma...^ Kaipasitko toimintaan hyvää airmanship meininkiä?
Olisi kiva tietää, mitä Tarton kentällä on oikeasti muutettu. Joku vanha konsti on ilmeisesti parempi kuin pussillinen uusia GPS:iä. Hyysärin uutisessa ei kuitenkaan kerrota, miten homma on saatu toimimaan GPS-häirinnästä huolimatta.Finski lentää Tarttoon jälleen kesäkuussa, konstit käyttöön jos keinot on häirinnän alla.
Lentoliikenne | Finnair aloittaa jälleen lennot Tarttoon – Näin yhtiö kiertää Venäjän gps-häirinnän
Finnair aloittaa lennot Tarttoon jälleen kesäkuun alussa. Lennot keskeytettiin huhtikuun lopussa, kun Venäjän gps-häirintä vaaransi kentän turvallisen lähestymisen.www.hs.fi
Mittarilähestymiskartan (vuoden 2022 lopusta) mukaan ILS-DME on ollut käytössä jo ennestään mutta sen rinnalla on vaadittu GNSS:ää alkulähestymistä sekä lähestymisen keskeyttämistä varten (for initial and missed approach). Ilmeisesti joku uusi radiomajakka on pitänyt lisätä jonnekin, että laskeutuminen on saatu sujumaan turvallisesti myös ilman GPS:ää...