Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kuulemma toi hovering on kaikkein haastavinta... jopa asiamiehet voi säikähtää, viisaasti tässä tapauksessa:Pappa on tuskin ensimmäistä kertaa kopterin puikoissa.
kuulemma toi hovering on kaikkein haastavinta... jopa asiamiehet voi säikähtää, viisaasti tässä tapauksessa:
Kertausta:
Niin, sinulla on tuosta hommasta kokemusta. Kovin monella ei ole.
Jutussa sanotaan, että turbiinien melu ohjaamossa on melkoinen, oliko näin?
Tuon olen kuullut muualtakin, ettei se jalkaa lentäessä juuri tarvitse. Pelkällä sauvalla pärjää.
Siinä mielessä simppeli.
Jutun mukaan laskussa telineitä ja laskusiivekkeitä ulos ottaessa saa olla tarkkana, että riittävä nopeus säilyy. Moottorit kun ei nopeasti kiihdy, jos lisää tehoa tarvitaan.
Takatoosasta laskun tekeminen hankalaa, näkyvyys eteen on niin rajoitettu. ''Hyllylle'' kahteen metriin olisi tuon jutun kirjoittajakin loppuvedon takaohjaamosta hieraissut.
No ei siellä hyllyllä pitkään pysytä, kyllä se sieltä alas tulee vaan laskusta tulee kova.
Malibu... ainoana voi kyetä, Jaa mutta Cessnalla 210 oli meillä joskus ja silläkin pääsi...Moniko PPL-kone neljän aikuisen + tavarat Malmilta lentää Kittilään sallituissa painoissa??. Tarkoitan nyt noita yleisesti käsiteltyjä 70-luvun Chessna/Piiperöitä..
Antonovit tunnistaa muuten lentäessääkin pinnoilla helposti. Jättävät aivan karmean savuvanan jälkeensä....Siviilimallisen itäkaluston tunnistaa äänestä. Eilen illalla taas joku pahaääninen lähestyi Seutulaa. Flightradarista tarkistin niin joku Antonovihan se taas oli.
20 incredible vintage planes you can still fly in:
http://edition.cnn.com/2016/08/02/aviation/20-iconic-aircraft-vintage/