Yleistä keskustelua Ylestä

Yleensä näissä YLE:n kyselyissä on ollut mukana vapaateksti -kenttä, jota on tullut käytettyä sitten hyväksi palautteessa.
 
Vaikkei minulla ole tarkempaa tietoa "Suomi ensin"-ryhmän toiminnasta tai olemuksesta, täytyy sanoa, että YLE:n sitä koskeva uutisointi vaikuttaa aivan uskomattoman aatteelliselta. Ja tätä nyt sitten itse kukin saa tukea veroeuroillaan...

Poliisi ei voi valita, mitä mielenosoitusta turvaa
Kaikki mielenosoitukset turvataan tarpeen mukaan, vaikka kyseessä olisikin turvapaikanhakijoita ja islamia vastustava Suomi Ensin -liike, sanoo komisario Ismo Juvonen Helsingin poliisilaitokselta.

Rikkooko Suomi Ensin -liike rikoslakia? Asiantuntija vastaa
Islamia ja turvapaikanhakijoita vastustava liike kuohuttaa tunteita. Mutta voidaanko mielenosoitukset tulkita kiihotukseksi kansanryhmää vastaan? Rikosoikeuden professori kommentoi.
 
Vaikkei minulla ole tarkempaa tietoa "Suomi ensin"-ryhmän toiminnasta tai olemuksesta, täytyy sanoa, että YLE:n sitä koskeva uutisointi vaikuttaa aivan uskomattoman aatteelliselta. Ja tätä nyt sitten itse kukin saa tukea veroeuroillaan...

Poliisi ei voi valita, mitä mielenosoitusta turvaa


Rikkooko Suomi Ensin -liike rikoslakia? Asiantuntija vastaa

Aina ensin pitää tarkistaa toimittajan nimi. Näissä toimittajana Puna-Eero (Mäntymaa) joten ei yllätä. On ikävä, että verovaroin rahoitetun laitoksen väellä on mahdollisuus pyyhkiä journalismilla persettä omien henk.koht. intohimojen vuoksi.

http://haku.yle.fi/?q=eero mäntymaa&language=fi

https://mobile.twitter.com/eeromantymaa
 

Tässähän on hyviä konkreettisia esimerkkejä lain sovelluksesta.

Itse ajattelen niin, että on täysin käsittämätöntä, että maanpuolustusväki tukisi millään tavoin putkos-bäckmanilaista liikettä, vaikka olisi miten mamuja jaloissa. Yhteys Janitskin-de Wit on aivan selvä, samaten yhteys yleiseurooppalaisiin natseihin. Kyse on yhteiskunnan nakertamisesta.

Jos media ei pidä näistä, se on hyvä.

Puna-Eeron hyysäys muuten on toimittajan aatteellisuudesta kumpuavaa ärsytystä.


"Keskiviikkona kauppakeskus Itiksessä järjestettiin muslimien paastokuukauden päättymisen kunniaksi mielenosoitus. Tämän tapauksen johdosta Suomi ensin! -ryhmä on saanut sosiaalisessa mediassa valtavan kritiikkiryöpyn, jossa ryhmää nimitetään rasistiseksi."

"Ryhmä itse haluaa irtisanoutua kaikenlaisesta rasismista.

– Tällainen uutisointi on täysin valheellista, emmekä missään tapauksessa ole rasistinen ryhmä. Me ajamme sitä asiaa, että Suomi eroaisi Euroopan unionista ja rahaliitosta sekä saisi rajavalvonnan taas haltuunsa. Ei tässä ole mitään rasistista, kertoo Suomi ensin! -ryhmän Lahden paikallisosaston johtaja Pontus Söderblom."


"Olen nähnyt, miten ilkeitä, ylimielisiä ja tyhmiä te(muslimit ja maahanmuuttajat) olette. Ette kunnioita naisianne, vaan pakotatte heidät orjiksenne. Teitä ei edes pitäisi olla olemassa. Teidät pitäisi kieltää sivistyneestä yhteiskunnasta. Joku päivä potkaisemme teidät ulos. Olkaa varmoja, Eurooppa vielä nousee teitä vastaan". (Suomi Ensin -liikkeen Helsingissä pidettyyn mielenosoitukseen puhumaan kutsuttu Michel Paulat 5.8.2016)."

Eroon EU:sta ja silti ranskalainen äärioikeistolainen Michel Paulat heiluttamaan tahtipuikkoa? Joku ylikansallinen natsiliitto tilalle?

Rajat kiinni -kansanliike yritti tehdä vuoden alussa pesäeroa näihin järjestäytyviin putkos-ipulaisiin. Heillä oli muuten Jarmo Korhonen puhumassa.

http://www.turkulainen.fi/artikkeli...russa-eroon-eusta-eurosta-ja-oma-rajavalvonta
 
Melkosen kovaa tekstiä entiseltä yleläiseltä ;)

”Syynä ilmeisesti se, etten ole sosialisti” – Urheiluruudun luonut selostaja ei päässyt Ylen 90-vuotisjuhlaan
Legendaarinen urheiluselostaja Anssi Kukkonen on pettynyt, sillä hän ei saanut kutsua entisen työnantajansa 90-vuotisjuhliin viime viikolla.

Suomen tunnetuimman selostajan mieltä lämmittää kuitenkin presidentti Martti Ahtisaaren perjantaina Finlandia-talossa pitämä juhlapuhe, jossa hän huomioi Kukkosen nimeltä mainiten.

Ahtisaari sanoi täydelle salille televisoidussa lähetyksessä salaa toivoneensa yhtä sukkelaa kieltä kuin urheiluselostajilla.




– Martti on näköjään urheilumies ja ajan tasalla. Totta kai se lämmitti. Ei kai sellaista ihmistä olekaan, joka ei kehusta hieman ylpistyisi. Onhan se hienoa, että valtiojohdosta tuollainen tunnustus tulee. Arvostan sitä todella suuresti, Kukkonen toteaa Aamuposti-lehdelle.

Kukkonen ei ole mielestään mikään perso kutsujen perään, mutta alkoi ihmetellä kuultuaan, että vähemmän aikaa talossa olleita kollegoja oli juhliin kutsuttujen joukossa.

– Ajattelin, että sorto jatkuu. Ilmeisesti tämä johtuu siitä, että en ole sosialisti, enkä selostanut tarpeeksi merkittäviä urheilusuorituksia Ylelle, Kukkonen toteaa.

– Pahasti epäilen, että boikotointi johtuu siitä, että soitin siellä aikanaan suutani sosialisteille.

Kukkonen on selostanut 38 suomalaista kultamitalisuoritusta olympiatasolla ja niistä suurimman osan Ylelle. Se on 82-vuotiaan veteraanin mukaan Suomen ennätys alallaan ja tulee näillä näkymin nykyisellä urheilumenestyksellä pysymäänkin.

Kukkosen mielestä Yleisradion olisi pitänyt erityisesti 1970-luvulla olla nimeltään "Suomen Sosialistinen Yleisradio". Hän sanoo olleensa talossa harvoja julkiporvareita, joka yritti pitää oikeiston asiaa esillä.

Yle saa Kukkoselta kehujakin. Siellä on hyvät sosiaaliset edut, mutta sosialistiset ikeet ovat hänelle yhä punainen vaate.

– Muistan hyvin, kun minua painostettiin ohjelmaneuvostossa ja vähän muuallakin tekemään yhteistyötä Itä-Saksan ja Neuvostoliiton kanssa. Emme tehneet. Kysyn, onko kumpaakaan valtiota enää olemassakaan. Meitä yritettiin painostaa suuntaamaan katse itään syvään kumartaen. Kynsin hampain taistelin sosialismia vastaan. En antanut periksi, vaikka yritettiin polvilleen laittaa, Kukkonen ryöpyttää.

Anssi Kukkonen meni Yleisradion palvelukseen syyskuussa 1961 ja lähti talosta helmikuussa 1982. Palvelusvuosia kertyi yli 20.

Kukkosen käden jälki näkyy yhä Ylessä, sillä hän loi Urheiluruudun vuonna 1963.

Kukkonen joutui lähtemään Yleisradiosta vuoden 1980 Keski-Euroopan Mäkiviikon tapahtumien takia.

Häntä on pyydety tekemään muistelmat, jonka yhteydessä selviäisi, miksei hän ilmestynyt selostuspaikalle. Alkoholilla väitetään olleen osuutta asiaan.

– Minä olen ainoa joka tietää, mitä siellä on tapahtunut, mutta en kerro. Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee, Kukkonen sanoo.
http://www.helsinginuutiset.fi/arti...sti-urheiluruudun-luonut-selostaja-ei-paassyt
 
Itse ajattelen niin, että on täysin käsittämätöntä, että maanpuolustusväki tukisimillään tavoin putkos-bäckmanilaista liikettä, vaikka olisi miten mamuja jaloissa. Yhteys Janitskin-de Wit on aivan selvä, samaten yhteys yleiseurooppalaisiin natseihin. Kyse on yhteiskunnan nakertamisesta.

Jos media ei pidä näistä, se on hyvä.

Puna-Eeron hyysäys muuten on toimittajan aatteellisuudesta kumpuavaa ärsytystä.

Asia on hankala pukea sanoiksi..

Liikkeen kytkennät ovat anus-batman-mv akselille täysin kiistattomat, mikä on huono(siis kytkennät ei niiden selviäminen) ja vie pohjaa itse asialta(siirtolaisuuden synnyttämät ongelmat). Olen eilen iltana a-studiossa olleen supon miehen kanssa samaa mieltä, että ei tämä liike ole yhtenäinen ja varteenotettava taho.

Itse ymmärrän tietyllä, hyvin kapealla ja rajatulla tasolla SE toimintaa. Tukemiseksi tai yhteiskunnan murentamiseksi en toimiani silti tulkitse. Inhoan venäjälinkkiä voimakkaasti ja esim. liikkeen Otanmäen uhrilla ratsastamista.

Se osa mitä ymmärrän on nykyisen tilanteen ongelmallisuuden esiintuonti. Esitystapa ei ole aina mieleinen, mutta
menkööt. Mikään "neutraali" toimija ei asioita ole saanut tai halunnut tuoda keskusteluun ja luonut painetta valtamedialle asioiden kertomiseen niiden oikeilla nimillä.

Edelleen toistan saman vanhan asian: mikäli suomen valtamedia olisi luotettava ja kertoisi asioista niiden oikealla nimillä, näillä pro-putte liikkeillä ei olisi pelikenttää.
 
Asia on hankala pukea sanoiksi..

Liikkeen kytkennät ovat anus-batman-mv akselille täysin kiistattomat, mikä on huono(siis kytkennät ei niiden selviäminen) ja vie pohjaa itse asialta(siirtolaisuuden synnyttämät ongelmat). Olen eilen iltana a-studiossa olleen supon miehen kanssa samaa mieltä, että ei tämä liike ole yhtenäinen ja varteenotettava taho.

Itse ymmärrän tietyllä, hyvin kapealla ja rajatulla tasolla SE toimintaa. Tukemiseksi tai yhteiskunnan murentamiseksi en toimiani silti tulkitse. Inhoan venäjälinkkiä voimakkaasti ja esim. liikkeen Otanmäen uhrilla ratsastamista.

Se osa mitä ymmärrän on nykyisen tilanteen ongelmallisuuden esiintuonti. Esitystapa ei ole aina mieleinen, mutta
menkööt. Mikään "neutraali" toimija ei asioita ole saanut tai halunnut tuoda keskusteluun ja luonut painetta valtamedialle asioiden kertomiseen niiden oikeilla nimillä.

Edelleen toistan saman vanhan asian: mikäli suomen valtamedia olisi luotettava ja kertoisi asioista niiden oikealla nimillä, näillä pro-putte liikkeillä ei olisi pelikenttää.

Tämä on täsmälleen minunkin käsitykseni.

Toisaalta Ylellä on realististakin juttua, josta ei vain tule hermostuttua niin kuin hyysäämisjutuista.

Esimerkiksi herneenpoimintajuttu oli aika avaava noin niin kuin tulevaisuuden työllistymistä ajatellen. Ongelmia on.
 
Itse ajattelen niin, että on täysin käsittämätöntä, että maanpuolustusväki tukisi millään tavoin putkos-bäckmanilaista liikettä, vaikka olisi miten mamuja jaloissa.

Viisikymppisten konsensussetien mielipiteistä nuoret tuskin piittaavat, eivät ole sitä tehneet ennenkään sietokynnyksen ylityttyä.
 
Nuoret ovat vaikutuksille alttiita, mutta kyllä ainakin minun kavereistani esimerkiksi MV-lehden tykkää-nappia painelevat eniten keski-ikäiset tavalliset miehet eri taustoista. Näin ne pomppaavat minunkin feediini. En usko, että he ovat syvällisesti miettineet tätä Novorossija/äärioikeisto-aspektia eikä se ole heidän mielenkiintonsa kohde.

Heitä vain ottaa päähän.
 
Vaikkei minulla ole tarkempaa tietoa "Suomi ensin"-ryhmän toiminnasta tai olemuksesta, täytyy sanoa, että YLE:n sitä koskeva uutisointi vaikuttaa aivan uskomattoman aatteelliselta. Ja tätä nyt sitten itse kukin saa tukea veroeuroillaan...

Poliisi ei voi valita, mitä mielenosoitusta turvaa


Rikkooko Suomi Ensin -liike rikoslakia? Asiantuntija vastaa
Mikä tuossa nyt oli niin aatteellista? Toimittajahan oli mennyt kysymään asiantuntijalta, ovatko tietyt puheet rikoksen tunnusmerkit näyttäviä vai eivät. Aatteellista touhu olisi minusta ollut, jos hän olisi itse vain todennut vaikka ne kaikki kiihotukseksi kansanryhmää vastaan sen kummemmin esittämättä perusteluja väitteeelleen. Lopputuloshan professorin analyysistä oli se, että neljästä esimerkkipätkästä yksi täyttäisi kiihottamisen kansanryhmää vastaan -rikosnimikkeen tunnusmerkit ja kun itse sen luin, niin olen kyllä ihan samaa mieltä, että siinä sekä solvataan yhtä kansanryhmäksi katsottua ryhmää ja esitetään sen päälle vielä laiton uhkaus. Itse en ole kyseisen lain kannattajia, mutta kun se nyt kuitenkin rikoslaissa mukana on, niin sen mukaan on toimittava.
 
Mikä tuossa nyt oli niin aatteellista? Toimittajahan oli mennyt kysymään asiantuntijalta, ovatko tietyt puheet rikoksen tunnusmerkit näyttäviä vai eivät.
Esimerkiksi otsikon muotoilu "poliisi ei voi valita, mitä mielenosoitusta turvaa" on jo itsessään todella asenteellinen. Tulee mielikuva, että toimittaja harmittelee sitä, kun poliisin pitää turvata myös jotenkin "vääränlaisia" mielenosoituksia. Sekin on sinänsä huvittavaa, että toimittajan mukaan "Islamia ja turvapaikanhakijoita vastustava liike kuohuttaa tunteita".

Sen päivän haluaisin nähdä, kun YLE esittäisi vastaavia otsikoita esim. johonkin anarkistivasemmiston mielenosoituksiin liittyen (vaikka niissähän taitaa asetelma ollakin se, että poliisin pitää suojata itseään mielenosoittajilta...). Tai että YLE:n uutisessa nostettaisiin esiin, kuinka "refugees welcome -väki kuohuttaa tunteita" (mikä varmasti pitää paikkansa). Suomessa on porvarihallitus (eli kansassa on runsaasti muutakin, kuin vasemmistoon kallellaan olevaa porukkaa), mutta YLE:n uutisoinnista saa etsimällä etsiä sellaisia uutisia, jotka jollain tavalla edustaisivat jotain muuta kuin punevihervasemmiston maailmankuvaa.
 
Esimerkiksi otsikon muotoilu "poliisi ei voi valita, mitä mielenosoitusta turvaa" on jo itsessään todella asenteellinen. Tulee mielikuva, että toimittaja harmittelee sitä, kun poliisin pitää turvata myös jotenkin "vääränlaisia" mielenosoituksia. Sekin on sinänsä huvittavaa, että toimittajan mukaan "Islamia ja turvapaikanhakijoita vastustava liike kuohuttaa tunteita".

No, jos pätee, kuten näyttäisi pätevän, että siellä mielenosoituksessa sitten pidettiin puheita, jotka täyttävät rikoksen (kiihottaminen kansanryhmää vastaan) merkit, niin mikä vika tuossa harmittelussa on? Aika paska nakki se on poliisille, jos joutuu turvaamaan mielenosoitusta, jossa rikotaan lakia. Tietenkään poliisi ei etukäteen voi tietää, mitä puheita siellä pidetään.

Ja mikä tuossa jälkimmäisessä on ihmeellistä? Eikö tuokin päde?

Sen päivän haluaisin nähdä, kun YLE esittäisi vastaavia otsikoita esim. johonkin anarkistivasemmiston mielenosoituksiin liittyen (vaikka niissähän taitaa asetelma ollakin se, että poliisin pitää suojata itseään mielenosoittajilta...).

No, enpä ole näiden paljoakaan "kuohuttaneen tunteita". Yleensä ne voi kuitata "nuoret on nuoria" olankohautuksella. Vai oletko itse nähnyt samanlaista yleisönosastokirjoittelua tms. liittyen anarkisteihin kuin mitä tp-hakijoiden vastustajat ovat nostattaneet?

Tai että YLE:n uutisessa nostettaisiin esiin, kuinka "refugees welcome -väki kuohuttaa tunteita" (mikä varmasti pitää paikkansa). Suomessa on porvarihallitus (eli kansassa on runsaasti muutakin, kuin vasemmistoon kallellaan olevaa porukkaa), mutta YLE:n uutisoinnista saa etsimällä etsiä sellaisia uutisia, jotka jollain tavalla edustaisivat jotain muuta kuin punevihervasemmiston maailmankuvaa.

Ok, mikä olisi porvarillinen kannanotto pakolaisiin? Eikö juuri porvarihallitus ollut se, joka päästi viime vuonna ison määrän tp-hakijoita Suomeen?[/QUOTE]
 
No, jos pätee, kuten näyttäisi pätevän, että siellä mielenosoituksessa sitten pidettiin puheita, jotka täyttävät rikoksen (kiihottaminen kansanryhmää vastaan) merkit, niin mikä vika tuossa harmittelussa on? Aika paska nakki se on poliisille, jos joutuu turvaamaan mielenosoitusta, jossa rikotaan lakia. Tietenkään poliisi ei etukäteen voi tietää, mitä puheita siellä pidetään.

Ja mikä tuossa jälkimmäisessä on ihmeellistä? Eikö tuokin päde?



No, enpä ole näiden paljoakaan "kuohuttaneen tunteita". Yleensä ne voi kuitata "nuoret on nuoria" olankohautuksella. Vai oletko itse nähnyt samanlaista yleisönosastokirjoittelua tms. liittyen anarkisteihin kuin mitä tp-hakijoiden vastustajat ovat nostattaneet?



Ok, mikä olisi porvarillinen kannanotto pakolaisiin? Eikö juuri porvarihallitus ollut se, joka päästi viime vuonna ison määrän tp-hakijoita Suomeen?
[/QUOTE]

"Nuoret on nuoria"- kommentti ei oikein toimi näiden ammattianarkistien osalla.
6.12 oli surkuhupaisaa katsottavaa.
Keppihevospellet on lähteneet kovalla prosentilla poliisin kyytiin häiriköinnistä jne.
Taisi muutama turkisbussikin saada yllävän sähkövian ja syttyivät... Ei ole Iltalehtikään uutisoinut tutkinnan etenemisestä...yllättävää.

On näkynyt kirjoittelua silloin harvoin kun se läpi pääsee. Ei tahdo kovin hyvin pysyä luettavissa esim. uuden suomen palvelussa.

Luitko muuten Kari Salmisen jutun anarkisteista eilisestä Aamulehdestä?
 
YLE opettaa..
Onko Forssan maine mennyttä? Viestintäasiantuntija: "20 hengen porukka pystyy vaikuttamaan 10 000 hengeltä netissä"

Kun mainekriisi kolahtaa tuulettimeen, on viestinnällä valtava merkitys. Viestintäasiantuntija neuvoo esimerkiksi Forssaa välttämään liikaa virallisuutta, kun kaupunki kipuilee turvapaikanhakijoiden ja kantaväestön kahnausten tuoman imagon kanssa.

Kun kaupunki nousee otsikoihin turvapaikanhakijoiden ja kantaväestön joukkotappelun, turvapaikanhakijoita vastustavan mielenosoituksen, työttömyyden ja syrjäytymisen vuoksi, on hankalaa viestiä uskottavasti kaupungin hyvistä puolista.

Tietokirjailija, viestintäasiantuntija Katleena Kortesuo Hämeenlinnasta ei anna suoraan arviota siitä, onko Forssan maine mennyttä.

– Väitän, että suomalaiset kaupungit eivät ymmärrä tarpeeksi hyvin, kuinka imago hoidetaan kuntoon. He kyllä tiedostavat, että ongelmia saattaa olla.

– Otetaan esimerkiksi Forssa tai Kouvola, joille suoraan sanoen sosiaalisessa mediassa naureskellaan, jonkin verran. Näissä kaupungeissa taatusti ymmärretään se tilanne, ettei imago ole paras mahdollinen, mutta ei ymmärretä niitä keinoja, millä se korjataan.

Kortesuo antaa maineenkääntämisen esimerkin tunnetusta kauppaketjusta.

– Kun Lidl tuli Suomeen, niin se oli halveksittu saksalaisjätti, mutta yhtiö lähti itseironisesti kääntämään mainoksillaan suuntaa ja on kasvattanut markkinaosuuttaan paljon ja positiivinen suhtautuminen Lidliä kohtaan on kasvanut.
Viestintä yleensä epäonnistuu – paitsi sattumalta

Professori Osmo A. Wiion mukaan nimetyt lait antavat ylipäätään minkään viestinnän onnistumisen mahdollisuuksista varsin pessimistisen kuvan. Kortesuon mielestä Forssan maineen voisi kuitenkin pelastaa viestintää muuttamalla.

– Pitää saada kaupungille 1-3 sellaista kasvoa, jotka puhuvat kaupungin puolesta, ja ovat imagoltaan lempeitä, mutta lujia. Muutamat kasvot – ihmiset, jotka antavat kasvot Forssalle, lempeät, välittävät, huolehtivat, kasvattavat kasvot, sellaiset pitäisi saada.

Nyt pitäisi välttää virkamiesmäisyyttä, etäisyyttä ja välinpitämättömyyttä – ja myös sellaista vaikutelmaa.

– Missään nimessä tällaisiin tapahtumiin ei saisi ottaa kantaa byrokraattisen virallisesti. Ei saa antaa sellaisia lausuntoja, että "kaupungin strategiana on kasvaa ja pyrimme tietenkin huolehtimaan levottomuudet pois elinympäristöstämme". Sellaista ei saa tapahtua. Se ei ole uskottavaa.

Katleena Kortesuon mielestä ongelmana on, että viestinnän merkitystä ei ymmärretä.

– Jos minä ojennan asian tarjottimella, ja se asia on "pistetään kuriin", niin sillä on tosi paljon väliä, millainen tarjotin on ja miten ojentaminen tehdään. Pistetään kuriin -viesti voi tulla byrokraattisesti ja kankeasti tai hyvin välittävästi ja huolissaan olevasti. On kaksi tapaa viestiä samaa asiaa. Toinen tehoaa, toinen ei.
Tietoyhteiskunta jo eilispäivää

Kortesuon mielestä tietoyhteiskuntavaihe on jo jäänyt taakse, ja sen pitää näkyä viestinnässäkin.

– Me ollaan siirrytty tietoyhteiskunnasta mediayhteiskuntaan ja muutos on todella merkittävä. Tietoyhteiskunnassa pystyttiin ojentamaan tieto ja tietoa käsiteltiin tietona. Ongelmana oli siihen aikaan ehkä se, että kaikki eivät tajunneet mistä on kysymys, kaikkia ei kiinnostanut.

Me ollaan siirrytty tietoyhteiskunnasta mediayhteiskuntaan ja muutos on todella merkittävä.

– Katleena Kortesuo

Nykyään pitää ensisijaisesti miettiä, miten tieto kerrotaan, jotta saataisiin sille mahdollisimman laaja tuki.

– Liian usein viestitään kuten tietoyhteiskunnassa aiemmin: kaltaisillemme, jotka ovat jo valmiiiksi kiinnostuneita. Mutta eihän se ole ongelmaryhmä, vaan ongelmaryhmä on se porukka, joka ei ehkä ymmärrä, ei ole kiinnostunut, ehkä jopa vastustaa. Heidät meidän pitää saada puolellemme, ja silloin pitää pohtia viestinnän tapaa, Kortesuo painottaa.

Informaatiovaikuttamista on esimerkiksi se, että keskustelu siirtyy haluttuihin asioihin. Pienikin ryhmä voi saada äänensä kuuluviin.

– Meillä mediayhteiskunnan toimintalogiikan ovat ensisijaisesti ymmärtäneet erilaiset kansalaisjärjestöt, pienet ryhmittymät ja aktiiviset kansalaiset – paljon paremmin kuin viranomaisorganisaatiot, julkinen sektori tai kaupungit ja kunnat.

– 20 hengen porukka pystyy vaikuttamaan 10 000 hengeltä netissä. Se saa paljon isomman painoarvon kuin sen koko edellyttäisi, Kortesuo muistuttaa.
http://yle.fi/uutiset/onko_forssan_...y_vaikuttamaan_10000_hengelta_netissa/9166090
 

Mitähän tuossa houritaan? Forssa on erään ministerin väärinkäytösten uhri. Siis uhrin maine on mennyttä?

"Tietokirjailija, viestintäasiantuntija Katleena Kortesuo Hämeenlinnasta ei anna suoraan arviota siitä, onko Forssan maine mennyttä."

Taas tuota YLE-paskaa. Epäsuorasti vihjaillaan että forssalaisten syytä ja nyt meni Forssalta maine. Samalla logiikallahan naiselta menee maine kun hänet raiskataan.
 
Syyllistyykö Yle rikokseen väittäessään, että Leijonkorua käyttää nykyään vain Narkomaanit ja äärioikeisto?
Teen rikosilmoituksen asiasta, jos olette sitä mieltä että tässä jotain voisi olla.
Vanhempien ikäluokkien kanssa jatkuvasti töissä ja monella heistä leijonapaitaa ja muuta.

Kohdasta 03:00 eteenpäin.

http://areena.yle.fi/1-3719611
 
Minä olen kyllä sitä mieltä että YLE kerrankin puhuu asiaa. Olen samaa mieltä että leijonapaidat ja-korut ovat nykypäivänä liian paljon skinien ja muiden odinlaisten ja sen tyyppisten ääriliikkeiden omimia että minulle ei missään nimessä tulisi mieleen käyttää kyseisiä koruja tai vaatteita.
 
Minä olen kyllä sitä mieltä että YLE kerrankin puhuu asiaa. Olen samaa mieltä että leijonapaidat ja-korut ovat nykypäivänä liian paljon skinien ja muiden odinlaisten ja sen tyyppisten ääriliikkeiden omimia että minulle ei missään nimessä tulisi mieleen käyttää kyseisiä koruja tai vaatteita.

Appiukolla on usein musta T-paita jossa vaakuna. Ei tiedä mitään moisesta toiminnasta. Samoin muilla vanhuksilla.
Mutta totta tuokin, että äärioikeisto on sen omininut. Se pitää omia takaisin.
 
Back
Top