Solidsnake
Respected Leader
Ilmeisesti siinä kuitenkin oli totta toinen puoli, naapurin suurhyökkäyksen aikaanTuosta on versio, jossa lääkäri toteaa: jalkojen mitan keskiarvo on okei, seuraava.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ilmeisesti siinä kuitenkin oli totta toinen puoli, naapurin suurhyökkäyksen aikaanTuosta on versio, jossa lääkäri toteaa: jalkojen mitan keskiarvo on okei, seuraava.
Mitä juttuja nykyään huomioidaan näissä valintapisteytyksissä, noin yleisellä tasolla?Esimerkki: alokasjakson jälkeen koko prikaati excel-listaan jossa on jo tietyt esivalinnat tehty (spol, kuljetuspuoli BECE-korteilla jne) ja sitten katsotaan minne varusmies on halukas ja mikä on PV tarve. Useimmiten hyvin pärjänneet valkkaa ne vaikeammin päästävät hommat/yksiköt. Sitten täytetään suht tasaisesti. Homma menee tosiaan mielenkiintoiseksi kun yksikkö X ja Y on täynnä ja valintapiste-listassa tulee sitten se seuraava joka haluaa yksikköön X. Sitten katsotaan mihin muualle soveltuu ja laitetaan sinne. Loppupäässä taas sitten ne muutaman valintapisteen taistelijat dumpataan jonnekkin yksikköön missä pärjäävät tai on tilaa. Hyvin usein huolto, mutta huvittava kyllä se meni täyteen viimeksi joten piti ”hyviin” yksiköihin pistää muutama joille löytyi toivottavasti jotain kykyjen mukaista hommaa.
Mites vihollinen pääsisisi puolustusvoimien Maanalaisen johtokeskuksen ovelle?Entäs, kun vihollinen koputtelee luolan ovella?
Kävelemällä, soluttamalla, ajamalla autolla..tapoja on monia.Mites vihollinen pääsisisi puolustusvoimien Maanalaisen johtokeskuksen ovelle?
Tulkaa hakemaan, jos haluatte...
Armeijakutsun saanut suomalainen NHL-vahti lähetti tiukat terveiset: ”Tulkaa hakemaan, jos haluatte”
Joonas Korpisalo myöntää, että asepalvelus aiheuttaa stressiä.www.iltalehti.fi
Korpisalo jatkoi, että armeija sopii edelleen erittäin huonosti hänen uralleen.
– Ehkä minun olisi pitänyt käydä intti, kun olin 18-vuotias.
No, passista kun menee voimassaolo umpeen niin saapuu ihan itse palvelukseen tai rajamiehet ottaa kiinni Hki/Vantaalta.Ehkäpä... en kyllä tiedä hänen silloisesta tilanteestaan, mutta nyt ollaan tilanteessa jossa pitäisi suorittaa intti ja saada uusi sopimus. Ne asiat tuppaavat usein mutkistumaan kun ne pitkittyy...
Tai sitten vaan käy lääkärissä ja todetaan astma tai jotain muuta. Onhan näitä ammattikiekkoilijoita, jotka ovat niin sairaita etteivät selviäisi varusmiespalvelukseen.No, passista kun menee voimassaolo umpeen niin saapuu ihan itse palvelukseen tai rajamiehet ottaa kiinni Hki/Vantaalta.
Ei saa uutta passia, kun on haku päällä.
Aina voi hakea US kansalaisuutta ja luopua Suomen kansalaisuudesta.
Urheilija ei tervettä päivää näeTai sitten vaan käy lääkärissä ja todetaan astma tai jotain muuta. Onhan näitä ammattikiekkoilijoita, jotka ovat niin sairaita etteivät selviäisi varusmiespalvelukseen.
Kivien alla makaa Suomen kirkkomailla 100000 ukkoa, mitenhän se armeija ja sotahommat aikoinaan heidän urakehitykseen vaikutti? Voi Jumalauta mikä tyyppiTulkaa hakemaan, jos haluatte...
Armeijakutsun saanut suomalainen NHL-vahti lähetti tiukat terveiset: ”Tulkaa hakemaan, jos haluatte”
Tulkaa hakemaan, jos haluatte...
Suomiko ei ole antanut sinulle yhtään mitään muuta kuin paskaa?Itsellä on vastaava tilanne ja ryhdyn totaalikieltäytyjäksi mieluummin kuin häiritsen hikkyelämääni.
Suomi on kohdellut minua virallisten instituutioidensa kautta kuin paskaa ihonvärini vuoksi ja juuri siksi ryhdyn totaalikieltäytyjäksi.
Paskiaiset sanovat olevansa anti-rasisteja vaikka eivät ole heitä. Ymmärrän, että Natsi-Saksa tai Vervoerdin Etelä-Afrikka olivat rasistisia, mutta Suomi on rasistinen samalla tavalla, muttei edes viitsi tunnustaa sitä.
En ole hippi tai vasuri, itse asiassa vihaan molempia.
Ps. En larppaa, foorumin pitäjät voivat vaatia minulta todisteita, mutta pystyn helposti toimittamaan ne.
Ettei vain asenteen vuoksi? Olisiko mitenkään mahdollista?Itsellä on vastaava tilanne ja ryhdyn totaalikieltäytyjäksi mieluummin kuin häiritsen hikkyelämääni.
Suomi on kohdellut minua virallisten instituutioidensa kautta kuin paskaa ihonvärini vuoksi ja juuri siksi ryhdyn totaalikieltäytyjäksi.
Paskiaiset sanovat olevansa anti-rasisteja vaikka eivät ole heitä. Ymmärrän, että Natsi-Saksa tai Vervoerdin Etelä-Afrikka olivat rasistisia, mutta Suomi on rasistinen samalla tavalla, muttei edes viitsi tunnustaa sitä.
Ps. En larppaa, foorumin pitäjät voivat vaatia minulta todisteita, mutta pystyn helposti toimittamaan ne.
Miten sua nyt on sorrettu, hassua kun näin alkuperäisasukkaana tuntuuu että itse tässä on sorrettuna.Itsellä on vastaava tilanne ja ryhdyn totaalikieltäytyjäksi mieluummin kuin häiritsen hikkyelämääni.