Uusi Advanced EOTS on pistetty hankintaan F-35-koneille:
https://www.flightglobal.com/news/a...ls-advanced-eots-targeting-sensor-for-416631/
https://www.flightglobal.com/news/a...ls-advanced-eots-targeting-sensor-for-416631/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://breakingdefense.com/2015/09/f-35-now-for-the-next-hard-part-says-bogdan/
Today there are 126 F-35s of various models in service (plus 19 test aircraft); by the end of 2019, that will skyrocket to 493. “When we have those 493 airplanes out in the field in 2019, guess how many of them will be in what I consider to be the right configuration?” Bogdan asked the ComDef conference here. “Not. A. One. Every one of the airplanes coming off the production line today and coming off the production line for the next two and a half years, plus all the airplanes we’ve built already, will need some form of modification to get them up to the full capability that we promised the warfighter. That is a massive undertaking..”
Jees, tuo on vain nykytapa tehdä moisia projekteja. Ei kuitenkaan niin pahalta kuulosta kuin Typhoonin yhteydessä kaavailtu romutus niille tuotantolinjan ensimmäisille.
Sarek: Aika moni firma tekee täsmää. Esim. Boeing-Saabilla GLSDB, LM:llä MLRS, JASSM.
Raytheonista voisi sanoa näin: "Pitkän päälle Datsun", 70 -luvun automainosta lainaten.
Uusi Advanced EOTS on pistetty hankintaan F-35-koneille:
https://www.flightglobal.com/news/a...ls-advanced-eots-targeting-sensor-for-416631/
Uusi Advanced EOTS on pistetty hankintaan F-35-koneille:
https://www.flightglobal.com/news/a...ls-advanced-eots-targeting-sensor-for-416631/
Tämä ei ole varsinaisesti vastaus Sardelle, vaan yleisesti.
Taisi olla noin vuosi sitten, kun esitin kritiikkiä tästä EOTSista. Silloin nousi melkoinen poru "ei siinä ole mitään vikaa, se on maailman paras ja kehittynein". No, jostain syystä se nyt sitten kuitenkin vaihdetaan
Hatun nosto L&M:n insinööreille, että saivat ilmeisesti uuden mahtumaan samaan tilaan kohtuu hyvin ainakin ilman tarvetta ulkoisille muutoksille.
Uusi EOTS ehtii mitä todennäköisimmin myös suomen hävittäjäkilpailutukseen, kuten muutkin block nelosen fiksaukset ja päivitykset?
Taisi olla alunperinkin päivitys suunnitelmissa, kun alkuperäinen EOTS on 2000-luvun alun tekniikkaa ja siitä on aikaa vierähtänyt.
Todennäköisesti, koska Block 4 on suunniteltu vuosien 2019-2025 valmistukseen.
No, yksi A-10:n hyödylliseksi katsotuista ominaisuuksista on se, että se kykenee oleilemaan kohdealueella tunteja kerrallaan. Tämä kuulostaisi ainakin minusta hyödylliseltä myös jatkossa. F-35 on varmaankin kykenevä tähän, jos vain kykenee kuljettamaan tarpeeksi aseita.
Tämä ei ole varsinaisesti vastaus Sardelle, vaan yleisesti.
Taisi olla noin vuosi sitten, kun esitin kritiikkiä tästä EOTSista. Silloin nousi melkoinen poru "ei siinä ole mitään vikaa, se on maailman paras ja kehittynein". No, jostain syystä se nyt sitten kuitenkin vaihdetaan
Ja SWIR sensori ei ole siis lämpökamera vaan valonvahvistin.