Niin, tuo viittaa siihen että ne maa-asemat kestävät häirintää.
Luin myös tuon koko presentaation enkä vieläkään ole vakuuttunut. Ei tuo sitä periaatetta selvitä. Mutta en toista enää, koska menisi jankkaamiseksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi tämä ei ole Suomen ongelma.
http://www.defense-aerospace.com/articles-view/feature/5/187563/cost-of-unfixable-f_35s-may-reach-$40-billion.html
The F-35 program is one of the most concurrent programs in history.
Tuskin, eivätköhän ne koulutuskäyttöön jää siinä missä muidenkin hävittäjien alkupään koneet ovat jääneet.Keksivät jonkun minimipaikkauksen ja työntävät ne jollekin reserviyksikölle?
+TILSIlmankin on pärjätty.
Tuossa perinteisiä systeemejä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tactical_air_navigation_system
https://fi.wikipedia.org/wiki/Instrument_Landing_System
Uusimmasta Siivet-lehdestä bongattua:
'F-35 sisäiset aseripustimet voidaan muokata jopa kuudelle AMRAAMille mutta toistaiseksi kukaan käyttäjä ei ole sitä halunnut.' Hmm?!? Eikö hävittäjätoiminta olekaan kovin tärkeää ja eikö olekaan tärkeää kuljettaa maksimimäärää ilmataisteluohjuksia mukana?
Jos kukaan asiantuntevista tahoista ei halua jotain parannusta niin voi varmaan aika turvallisesti olettaa että parannuksella on jokin sellainen hinta, mitä mikään niistä tahoista ei halua maksaa ja/tai parannus olisi jollain tavoin näennäinen.
Ehkä kuuden ilmataisteluohjuksen mahdollistaminen sulkee pois jonkin muun kuorman kuljettamisen mahdollisuudet?
Kyllä tuo kuitenkin siihen viittaa, että maksimaalinen teho nimenomaan hävittäjätoiminnassa ei koneen kehittäjiä kiinnosta.
Kyllä integroidaan:Toivottavasti myös Meteoria integroidaan, jos tuo Siivet-lehden tieto pitää paikkansa, että AMRAAM on käytännössä tiensä päässä.
Eikos lehteen kirjoittele ilmailualan asiantuntijat, joita Suomessa on vahan. Siksi itse kullakin voi olla (ihan hyvin perustellut) mielipiteensa ja synteesi syntyy sitten josku, monen numeron ilmestymisen jalkeen.'Meteor-ohjus voidaan integroida F-35een, mutta se on ollut vain Ison-Britannian projekti' Toisaalla lehdessä todetaan, että 'AMRAAMin jatkokehitys on lähes tiensä päässä'. Hmm?!? Jos parasta halutaan, toivottavasti Suomikin tuohon koneeseen päätyessään olisi mukana brittien kelkassa.
Taman takia se tulee, vaikka tuotannon oli suunniteltu loppuvan jo heti 2 v myohemmin.Bogdan said this would not require some special version of AMRAAM