Tästä syystä F-35 voi vielä ehkä saada köniin Rafalelta tms. 2025, mutta 2030 tekee tiukkaa muilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pitää miettiä tarkkaan minkä version ostaa ja missä vaiheessa päivittää kun erilaisia parannuksia näkyy riittävän.Tästä syystä F-35 voi vielä ehkä saada köniin Rafalelta tms. 2025, mutta 2030 tekee tiukkaa muilla.
Tämähän se on se toivottu tahtotila valittavalta HX kanditaatilta. Erilaisia parannuksia pitää olla tulossa mieluusti koko elinkaaren ajan.Pitää miettiä tarkkaan minkä version ostaa ja missä vaiheessa päivittää kun erilaisia parannuksia näkyy riittävän.
Tarkoitin että kuinka pitkälle tulevaisuuteen koneen ostavat tietävät millaisia parannuksia on tulossa, milloin ja paljonko maksaa? Jotta tietää tekeekö jonkun updaten tietyssä vaiheessa vai esim. 5 vuotta myöhemmin.Tämähän se on se toivottu tahtotila valittavalta HX kanditaatilta. Erilaisia parannuksia pitää olla tulossa mieluusti koko elinkaaren ajan.
Tarkoitin että kuinka pitkälle tulevaisuuteen koneen ostavat tietävät millaisia parannuksia on tulossa, milloin ja paljonko maksaa? Jotta tietää tekeekö jonkun updaten tietyssä vaiheessa vai esim. 5 vuotta myöhemmin.
While Air Force coders and former head of acquisition Will Roper were enthusiastic about ODIN being created at the speed of Silicon Valley, it turns out they were too ambitious. Fick said the JPO’s outside advisors on software development told the JPO that coders simply couldn’t work fast enough to build ODIN as quickly as hoped.
At the same time, fixes to ALIS have yielded better results than expected, he explained.
Further, initial hardware designed to run ALIS upgrades and support future ODIN software “is actually solving some of our issues and some of our crises, and we’ll be able to roll out a more detailed plan, I’m going to guess, within the next six to nine months.”
Norwegian F-35 multirole fighters are entering the exercise for the first time.
Ei ole ollut, koska F-22 joutuu Red Flagissa käyttämään majakkaa joka saa nämä koneet näkyviksi vastustajan tutkissa. Tämä tehdään sen vuoksi, että muuten F-22:n kanssa ei kannattisi harjoitella; olisi pelkkää yhtä maalia.Vai oliko RF:kin pelkkää F-22:n tarjoilemaa selkäsaunaa?
Kuvassa stealth-koneet erottuvat silmillä katsottuna selvemmin taivaalta. Onkohan tuo usein noin että sumujuovat siiven kärjistä?Käykääpä sieltä katsomassa pari hurjan tarkkaa kuvaa F-35 + Rafalesta:
View topic - F-35 Lightning II vs Dassault Rafale • F-16.net
Military aviation forum since 2003, with high quality discussion focusing on the F-16, F-35 and F-22 jet fighters and the C-130.www.f-16.net
Tässä pienet versiot
Katso liite: 50117
Enpä tiedä. Ehkä. Onhan tuo varmasti huomattu jo yli vuosikymmen sitten, joten sillä ei kai ole erityistä merkitystä.Kuvassa stealth-koneet erottuvat silmillä katsottuna selvemmin taivaalta. Onkohan tuo usein noin että sumujuovat siiven kärjistä?
Tuskin. Näkyvien vorteksien muodostuminen on kiini monesta eri asiasta, mutta tässä kohtaa näyttäisivät johtuvan siitä, että koneet matelevat kuvauskoneen perässä poseeraten joten kohtauskulma lentosuuntaan nähden on korkeahko. F-35 arodynamiikka on suunniteltu luomaan noita vortekseja korkeilla kohtauskulmilla ihan tarkoituksella. Vastaavastikun katsoo rafalea, niin sillä on slatsit melkolailla kokonaan alhaalla ja etukarnadien asento melko jännä.Kuvassa stealth-koneet erottuvat silmillä katsottuna selvemmin taivaalta. Onkohan tuo usein noin että sumujuovat siiven kärjistä?
En tiedä mikä aerodynaaminen ratkaisu asiaan vaikuttaa, mutta kyllä minä olen ollut huomaavinani tiivistymävanoja F-35:n perässä muita koneita enemmän ihan lentonäytöksissäkin.Kuvassa stealth-koneet erottuvat silmillä katsottuna selvemmin taivaalta. Onkohan tuo usein noin että sumujuovat siiven kärjistä?
Se on ehkä vain tunnelmaa, joka tiivistyy F-35 saapuessa paikalle.En tiedä mikä aerodynaaminen ratkaisu asiaan vaikuttaa, mutta kyllä minä olen ollut huomaavinani tiivistymävanoja F-35:n perässä muita koneita enemmän ihan lentonäytöksissäkin.
Juu, korkeammilla kohtauskulmilla tulee aina tietyissä nopeuksissa; sama oli YF-23:ssa. Äkkiseltään kulmikkaasti loppuva siivenkärki luo pyörteen tuolla tavalla, ja se näkyy aina jos ilmassa on kosteusprosenttia sopivasti ja em. liikkeet.En tiedä mikä aerodynaaminen ratkaisu asiaan vaikuttaa, mutta kyllä minä olen ollut huomaavinani tiivistymävanoja F-35:n perässä muita koneita enemmän ihan lentonäytöksissäkin.
Itse kyllä uskon, että Lämäri tekee kaikkensa hiki otsalla läpäistäkseen nuo kolme osa-aluetta. HX-hanke lienee vaatimuksiltaan kovin hävittäjähankinta maailmassa tällä hetkellä, niin jos Lämäri kaatuisi tässä ja häviäisi jollekin toiselle kilpailijalle, se olisi kyllä iso nöyryytys, kun voittoputki katkeaisi.Kyllä F-35 Block 4 HX-kilvan vie jos sitä on varaa käyttää. Valmistusmäärät ja kehityskaari ovat ainoana koneena uskottavia 2040 jälkeen. Tietysti koneen on läpäistävä teollisen yhteistyön ja huoltovarmuuden speksit.