Hauska Arska-imitaatio ja F-35 pinnoitteen irrotusvideo (5:30 kohdalla, alta paljastuu sitä turkoosinvihreää) sekä yleistä F-35 huoltoa ja porukkaa noin 10 minuuttia:
Katso liite: 49738
Tästä videosta jäi mieleen kummittelemaan ajatus, että paneeleista aika suuri osa näyttäisi kuvien perusteella olevan teipattuna tällä tavalla. Kuvittelisin, että tankkaus- ja tietokoneliittymäpaneelien lisäksi vain ehkä jotkut päivittäistarkistusluukut on pikaruuveilla, ja muut tämän teipin alla. Teipeillä taasen yleensä on jonkinlainen tarkahko olosuhdevaatimus; plussaa tietyssä raamissa sekä kohtuu kuivaa (ja tietty puhdasta).
Tarkoittaakohan tämä sitä, että mahdollisella korpikentällä on oltava siirrettävä vakio-olosuhdehalli, tai sitten lennellään ilman teippejä, jos jotain pitää tarkistaa/huoltaa ns. pintaa syvemmältä? Kai niitä muitakin koneita on kivempaa korjata ilman räntäsadetta ja näppejä jäässä, mutta luukut/paneelit saa sentään auki ja kiinni? (oma huoltokokemus "näpit hiukan jäässä" rajoittuu simppeleihin potkurikoneisiin, mutta on sitä tehty.)