Eipå tietenkään mitenkään, ajatuskatkoMiten ne jenkkien tullit f-35 hintaan vaikuttaa? Ollaan ostamassa, sitten alkaa vaikuttaa jos eu laittaa tulleja jenkkilän tavaralle.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eipå tietenkään mitenkään, ajatuskatkoMiten ne jenkkien tullit f-35 hintaan vaikuttaa? Ollaan ostamassa, sitten alkaa vaikuttaa jos eu laittaa tulleja jenkkilän tavaralle.
Normally it can take maintainers around three hours to prepare a single F-35 for a new sortie.
A team involving half a dozen different government organizations and technicians from industry want to cut that turnaround in half and possibly get as low as 25 minutes.
Eikös hot refuelia F-35:lle annettu Suomessa korpikentällä jo vuosi-pari sitten?In preparing to conduct the hot ICT, the team looked at how the Marine Corps performs a similar procedure on its F-35B and C models, and how the Vermont Air National Guard conducted rearming and refueling for its F-35As.
Lienee ollut vain paikallinen kova puuska tuossa parin minuutin kohdalla.Eikös hot refuelia F-35:lle annettu Suomessa korpikentällä jo vuosi-pari sitten?
![]()
Maintainers Reload and Refuel a ‘Hot’ F-35A for the First Time
Maintainers at Nellis Air Force Base, Nev., conducted the first ever “hot” integrated combat turn of an Air Force F-35 last month.www.airandspaceforces.com
By far, Tinker AFB’s Heavy Maintenance Center handles the most F135 maintenance work
Mie oon miettinyt, kuinkahan paljon tuo integroitiin tulee maksamaan? Jos Italian F-35A koneisiin integroidaan niin eikös se sitten soveltus varajärjestelmäksi myös Suomelle, jos rumppi heittäytyy hankalaksi noiden ilmataisteluohjuksien kanssa.![]()
Meteor on lännen tehokkain ilmataisteluohjus – Nyt se lisätään mukaan F-35:n aselastiin
Eurooppalaisohjus integroidaan ainakin kahden maan F-35-koneisiin.www.tekniikkatalous.fi
Soveltuu, joudutaan tosin maksamaan Italialle jotain royalteja tuosta integroinnista jos otetaan se meillä käyttöön. Mutta halvemmaksi se tullee kuin tehdä koko homma itse.Mie oon miettinyt, kuinkahan paljon tuo integroitiin tulee maksamaan? Jos Italian F-35A koneisiin integroidaan niin eikös se sitten soveltus varajärjestelmäksi myös Suomelle, jos rumppi heittäytyy hankalaksi noiden ilmataisteluohjuksien kanssa.
Näkisin että ainakin tuota Meter ohjusta kannattaa harkita, kun USA on nyt osoittautunut epävarmaksi liittolaiseksi.Soveltuu, joudutaan tosin maksamaan Italialle jotain royalteja tuosta integroinnista jos otetaan se meillä käyttöön. Mutta halvemmaksi se tullee kuin tehdä koko homma itse.