Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ATFLIR.Onko noissa ATFLIR vai Litening mukana?
Growler jätti näköjään häirintäpodit kotiin ja samaten AARGM-ohjukset. Häirintä varmaan demotaan kolmannessa testivaiheessa USA:sa.
Tuskin on vielä mitään demottavaakaan. Vai meinaatko että tarjoavat näitä nykyisiä Vietnamin aikaisia podeja?Growler jätti näköjään häirintäpodit kotiin ja samaten AARGM-ohjukset. Häirintä varmaan demotaan kolmannessa testivaiheessa USA:sa.
Siirtymä on lyhyt muuhun elinkaareen verrattuna, jotta eihän se ole. Varsinkin kun Superilla vastapainona niin jäätävät epäilyt sen muiden käyttäjien elinkaaren keston suhteen.Palstalla silloin tällöin näkee kommentteja, joissa SH:n etuna pidetään samankaltaisuutta nykykalustoon nähden. Minun on vaikea uskoa, että tuolisi mitenkään merkittävä tekijä. Korjatkaapa jos olen väärässä.
Ihan siisti overhead break. Toi viides vähän etäämmällä muista oli varmaan kuvaamassa ko. tapahtumaa, toivottavasti Ilmavoimat julkaisee kyseisen kuvamateriaalin lentäjän näkökulmasta lähiaikoina.laskeutumiset
Kauneus on katsojan silmissä, ehkä niin, mutta kyllä SH on TODELLA komia koneKappas, tästä filmistä vasta huomasin, että E-versiossa on IRST-polttoainesäiliö asennettuna:
Kappas, hyvä huomio. En tuota itsekään huomannut ja katsoin nyt noita Kiusankappaleen kuvia tarkemmin ja siellähän toi finni loistaa pa-säiliön nenän päässä E-mallin kantamana:Kappas, tästä filmistä vasta huomasin, että E-versiossa on IRST-polttoainesäiliö asennettuna:
Hyvä näin, toivottavasti perjantaina viimeistään pääsevät testaamaan, miten se toimii pakkasen rajamailla rullatessa. Aina vähän epäilyttänyt..Kappas, hyvä huomio. En tuota itsekään huomannut ja katsoin nyt noita Kiusankappaleen kuvia tarkemmin ja siellähän toi finni loistaa pa-säiliön nenän päässä E-mallin kantamana:
Omega Aerial Refueling Services -yhtiön KDC-10-ilmatankkauskoneen
Kauneus on katsojan silmissä, ehkä niin, mutta kyllä SH on TODELLA komia kone
Varmaan ihan kannattavaakin businessta, kun monella maalla ei välttämättä ole omaa tankkerikalustoa ja sotilaskoneita kuitenkin lennellään Atlantin yli puolin ja toisin jatkuvastiTuo oli kyllä itselle ihan never hööd yhtiö. Olin ollut siinä uskossa että valtioiden sotavoimat ihan itse kyllä hoitavat tankkauksen ja siinä ei muita tarvita. No, näyttäähän tuolla ihan globaalia bisnestä olevan eri maiden kanssa.
Letkut tulevat sieltä podista ja se kori avautuu kun pääsee ulos kolostaan. RIATissa oli useampia tankkauskoneita esillä ja avattuna nuo letkut.Mitähän nuo DC-10:n siipipodit ovat? Niistäkö ne tankkausletkut tulee? Vai ovatko sensoreita/kameroita, joiden avulla tarkkaillaan tankkaavaa konetta ja annetaan sitten ohjeita, että pysyy oikealla paikalla?
Noitahan näyttäisi olevan sekä-että.Tuo oli kyllä itselle ihan never hööd yhtiö. Olin ollut siinä uskossa että valtioiden sotavoimat ihan itse kyllä hoitavat tankkauksen ja siinä ei muita tarvita. No, näyttäähän tuolla ihan globaalia bisnestä olevan eri maiden kanssa.
Noitahan näyttäisi olevan sekä-että.
USAF KC-135R Stratotanker lentelee vähän pohjoisempana:
Milloin viimeeksi Suomessa on ollut samaan aikaan enemmän kuin yksi tankkeri?