Sitäpä juuri toimittaja kysyy videon lopussa. Vastauksena annettiin kaksi esimerkkiä: DIMA:n ajossa olevia prosesseja(softa) voi siirtää reaaliajassa mille tahansa järjestelmän prosessorille(jos vaikka jotain hajoaa tai halutaan siirtää kuormituksia) ja lentokriittinen ja ei-lentokriittinen data voi käyttää samaa bus-siirtoväylää ositettuna. IMA taas on "more or less embedded", missä yhdelle asialle dedikoitu CPU pyörittää omaa softaansa.
Minusta ratkaiseva ero tulee nyt kuitenkin siinä, että kuinka paljon uusien sensoreiden ja aseiden ohjelmisto-integraatiota voidaan nopeuttaa. Tässähän annetaan ymmärtää, että se mikä vei ennen vuoden, voidaan nyt tehdä viikoissa. CEO itse teki muutoksen koneen näyttöihin tunneissa, Brassit tekivät uuden tutkamoodin päivässä, ykkösproton käyttöönotto virran ensikytkemisestä moottorin käynnistykseen vei 9 viikkoa, C/D:ssä sama asia vei vuoden.
Minusta ratkaiseva ero tulee nyt kuitenkin siinä, että kuinka paljon uusien sensoreiden ja aseiden ohjelmisto-integraatiota voidaan nopeuttaa. Tässähän annetaan ymmärtää, että se mikä vei ennen vuoden, voidaan nyt tehdä viikoissa. CEO itse teki muutoksen koneen näyttöihin tunneissa, Brassit tekivät uuden tutkamoodin päivässä, ykkösproton käyttöönotto virran ensikytkemisestä moottorin käynnistykseen vei 9 viikkoa, C/D:ssä sama asia vei vuoden.