Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Limnell ja Kanerva näyttää päätoimittaja Niemelle närhen munat!
Niemi: "Mikä kohta tässä on omiaan vaarantamaan kansallista turvallisuutta." Mahtavaa, että päätoimittaja tuntee Venäjän tiedustelun ja sen tiedot Suomesta.
Samat sanat voi toki sanoa myös presidentti Niinistölle.
Proffa käy vähän kuumana :-D
Proffa käy vähän kuumana :-D
Oleellinen kysymys: millä ammattitaidolla Hesari arvioi ettei materiaalin julkistaminen vaaranna kansallista turvallisuutta ? Ja vastaus: me ollaan tehty omalla toimittajaporukalla tilanneanalyysi ja me tiedetään nää asiat ammattisotilaita paremmin.
Kyllä Limnell ja Kanerva oli erittäin asiallisia ohjelmassaPisteet proffalle. Itse helottaisin suuttumuksesta punaisena ja kädet rystyset valkoisena pöydän alla täristen jos joutuisin tuollaista valehtelua kuuntelemaan lähietäisyydeltä.
Miksi ihmeessäDemarit ovat suurelta osin kuin asiaa ei olisi olemassakaan.
Päinvastoin. Todella asiallisesti esitti kysymyksiä ja loppuun vielä itse totesi, että kaikille jäitä hattuun tämän prosessin ajaksi.Proffa käy vähän kuumana :-D
Mitä enemmän sukellan tähän artikkelin operatiiviseen tietoon, en kyllä todellakaan löydä sitä Wikipediasta.
Nyt olen samaa mieltä kuin Jantunen. Linnaan.
Samasta jutusta:
"Ylen haastatteleman asiantuntijan mukaan Suomessa suhtaudutaan tiedustelun salassapitoon vakavammin Venäjän läheisyyden takia.
.............
– Ymmärrän hyvin, miksi Suomessa ollaan salailevampia asian suhteen kuin Ruotsissa. Suomessa on aina ymmärretty, miten vakavasta asiasta on kyse, sillä Venäjä on paljon lähempänä meitä kuin Ruotsia, Ries sanoo."
Tomas Ries on fanaattinen Suomi-fani ja toki selittää Suomen menettelyt parhain päin - tässä tapauksessa väärin.
Stalinin termein. Hyödyllisiä idiootteja. Termi joka tässä tapauksessa vahvistuu vahvistumistaanMinulla on paha aavistus että kyseessä on operaatio jossa käytetty välikätenä sopuleita.