HS tietovuoto Puolustusvoimien tiedustelusta

Ajatellaanpas että olisikin noin. Mikä olisi juurisyy sille että olisi "vakoiltu" tiettyjä poliitikkoja? Sekö että myyriä saattaa olla enemmän kuin 70-luvulla?

Minusta tuntuu että sitten vasta alkaisi Helsingin Sanomien todellinen alamäki.

Myyrien paljastaminenhan on Supon hommaa. Jos Tikkakoskella tehdään kansalaisiin kohdistuvaa vastatiedustelua, niin se lienee laitonta.

Mikäli asiasta olisi todisteita, Hesari olisi kyllä ne jo printannut maanantaina. Pidettävä lähinnä teoreettisena mahdollisuutena tässä vaiheessa.

Koskas meillä olikaan se lukijamatka IDF:n maahan?

Meen israelilais-suomalaisen naisen kanssa naimisiin kesällä ja duuniakin on tiedossa. Joten hotellia ei tarvitte varata ;) Tietty majoitus on rajattua numerollisesti. :D

Onko Suomessa joskus tehty ratkaisu, jossa -jätetään- suht vapaaksi vaikuttamislinjoja, jotta niitä voidaan paremmin kontrolloida?
+
vaikuttamislinjoja tarkasteltaessa ei pidä jähmettyä kuin kinkunrasva pellille. Uutta pukkaa
Oma nakemykseni on, etta juuri noin on tehty, syysta, joka on toisessa lainauksessa.

On tarkeampi havaita vaikuttamisen paamaara ja taistella sita vastaan, kuin havaita keinot (joita syntyy kuin sienia sateella) ja heti kimppuun kaymalla jaada sitten "paitsi" perimmaisen tarkoituksen kirkastamista.

Myyrien paljastaminenhan on Supon hommaa. Jos Tikkakoskella tehdään kansalaisiin kohdistuvaa vastatiedustelua, niin se lienee laitonta.

Mikäli asiasta olisi todisteita, Hesari olisi kyllä ne jo printannut maanantaina. Pidettävä lähinnä teoreettisena mahdollisuutena tässä vaiheessa.

Eikös PV:n lerppahatut hoida myyrät siinä firmassa?

Itse olen oppinut lerppahattuina= PV:n vastatiedustelun.

Sitten on erikseen nämä kaverit jotka hankkii itse tietoa taloon sisälle.
Itse olen oppinut lerppahattuina= PV:n vastatiedustelun.

Sitten on erikseen nämä kaverit jotka hankkii itse tietoa taloon sisälle.

Olen joutunut hieman ikävän huomion kohteeksi aikoinaan silloisen PV:n Tutkintatoimiston puolelta. "Mitäs nää sun Israelin kytkökset nyt oli?" Vaikka kyse oli silloin ihan ammatillisista asioista. Eivät ole kaikista mukavimpaa sakkia.

Noku ei kukaan edes yritä kommentoida tätä. Ja kysymyssarja on kuitenkin helppo. Voi meitä, pojat, jos vuotajaa ei muka jo tiedettäisi. Ja jos ei tiedetä, sekin on voivoi. Aina voivoi. No, mutta mitäs ennenkuulumatonta tämä on korruptiovapaassa valtiossa, jossa valtakunnansyyttäjänkään rosistuomio johtaa -ehkä- johonkin tai ei johda.
Vastaus on se että, todennäköisesti virkakoneisto on jo perattu kesällä saadun vihjeen johdosta ja kun julkaistiin juttu oli koneisto jo rasvattu jotta saadaan tekijä kiinni joka löytyy politiikoista, silla kukahan tai ketähän esti kaikki sotilastiedustelun uudistushankkeet, Tarja ja Erkki, kenes luulet nyt olevan asialla kun demarit on ihan hiljaa, jokaisella demarilla on sisäinen sonderi joka havaitsee se kun "pyhäkolminaisuus" aloittaa poliittisen operaation.

Ketähän tuon "pyhän kolminaisuuden" muodostaa Tarja Halonen, Erkki Tuomioja ja Martin Scheinin seuratkaa näiden ulostuloja tai jopa hiljasuutta, turhaa on koirankusettaja tasoisia perässähiitäjiä seurata muutenkuin mitä ne puolustaa ja ketä ne haukkuu.

Ainoa mikä tässä Lauran pelastaisi on Tikkakosken kansalaisiin ja poliitikkoihin kohdistaman laittoman vakoilun paljastaminen.

Sitä odotellessa.

Jep, aikaa kannattaa varata ja tupakkia. Vaikka ei polttaisikaan, niin odotellessa voi käydä aika niin pitkäksi että siinä ehtii jo opetella sellaisenkin uuden taidon.

Olen joutunut hieman ikävän huomion kohteeksi aikoinaan silloisen PV:n Tutkintatoimiston puolelta. "Mitäs nää sun Israelin kytkökset nyt oli?" Vaikka kyse oli silloin ihan ammatillisista asioista. Eivät ole kaikista mukavimpaa sakkia.

Veikkaan että on alalle pääsemisen ehtona on pakon omainen utelu ja kyttääminen. Vähän kuin asiakaspalvelu huollon esitaistelijalla

Veikkaan että on alalle pääsemisen ehtona on pakon omainen utelu ja kyttääminen. Vähän kuin asiakaspalvelu huollon esitaistelijalla

Ei sitten ollut aihetta epäilyihin. Mutta hieman kylmäävämpää sakkia ovat. Jopa Israelin Shabak tarjoaa kaffetta... Nämä on enemmän sellaisia että tekee jo mieli tunnustaa murhanneensa Jeesuksenkin....

Ei sitten ollut aihetta epäilyihin. Mutta hieman kylmäävämpää sakkia ovat. Jopa Israelin Shabak tarjoaa kaffetta... Nämä on enemmän sellaisia että tekee jo mieli tunnustaa murhanneensa Jeesuksenkin....

Sen teki juutalaiset..

Jo ennen sun aikaasi..

Lienevätkö äidin puolelta sukua mulle ne herrat

Sen teki juutalaiset..

Jo ennen sun aikaasi..

Lienevätkö äidin puolelta sukua mulle ne herrat

Itse asiassa roomalaiset mutta pakon edessä. Tosin jos meikä ristiinnaulitsee jonkun, niin se ei tule takaisin 40 pv ajaksi kummittelemaan.. :D Amatöörit Auxilian tyypit.

Itse asiassa roomalaiset mutta pakon edessä. Tosin jos meikä ristiinnaulitsee jonkun, niin se ei tule takaisin 40 pv ajaksi kummittelemaan.. :D Amatöörit Auxilian tyypit.

Ai niin.. Mä syyllistin tuomarin, en toteuttajia.

Hyvä tietää että osaat edes jollakin tavalla tappaa ihmisen.

Veronmaksajana olin vain huolissani kalliista koulutuksesta jonka olet saanut valtion varoilla.

Jos et ole oppinut mitään niin hukkaan heitettyä rahaa.

Toki ristiinnaulitseminen on hidas tapa pysäyttää panssariprikaati, mutta aina ei voi saada näillä budjeteilla parasta,

Veli @Sardaukar käyttää hyvää tekniikkaa, siinä on huomattava peloitevaikutus vastustajaan ;)

Back