Minun englannilla voisi päästä 80-luvun toimintaelokuvissa joko pahaksi natsiksi tai KGB:n everstiksi
Ja minun naamallani.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minun englannilla voisi päästä 80-luvun toimintaelokuvissa joko pahaksi natsiksi tai KGB:n everstiksi
Elä jo muuta virka. Kovin paljon jää näistä asioista ns. herran haltuun. Avoimuus on sikäli aina fantsua, että se sitoo myös omien tahmatassujen kännyt....
Minulle puhunut parhaimmillaan kuljettaja julkisissa Helsingissä englantia ja muille suomea matkustajille matkustaessani yksin puhumatta mitään.
Kannattaa huomata se, että vaikuttamislinjoja tarkasteltaessa ei pidä jähmettyä kuin kinkunrasva pellille. Uutta pukkaa...
Sama juttu! Oli aina yllätys kun puhuttiin hepreaa...Mulle puhutaan Israelissa miltei järjestään venäjää....
jos tämän kotietsinnän kohteeksi joutuneeseen Laura Halmisen ajatteluun tutustuu, niin ihan tiedusteluviranomaisten bestis ei ole ollut
Sama juttu! Oli aina yllätys kun puhuttiin hepreaa...
Laura Halminen.. ..tietovuotajia kuten Snowden.. .."Glen or Glenda?" -tyyppiä.. ..Wikileaks-Assange.. ...Manning....
Halminen on varmasti tavoitellut jonkinlaista Snowden-gloorian kevytversiota...
...toinen kirjoittaja on Bäckmanin "kavereita"...
...Tällainen asenne mitä Halminen on osoittanut...
1. Yksinkertaista. Suomi on läntinen demokratia jossa ei ole ennakkosensuuria.
..jotka ovat välttämättömiä demokraattisessa yhteiskunnassa kansallisen turvallisuuden, alueellisen koskemattomuuden tai yleisen turvallisuuden vuoksi.. ..luottamuksellisten tietojen paljastumisen estämiseksi»
Sama juttu! Oli aina yllätys kun puhuttiin hepreaa...
No nyt on Lauran 15min Snowdenina...Suomen poliisivaltion likaiset salaisuudet julki.
Koskas meillä olikaan se lukijamatka IDF:n maahan?
Ainoa mikä tässä Lauran pelastaisi on Tikkakosken kansalaisiin ja poliitikkoihin kohdistaman laittoman vakoilun paljastaminen.
Sitä odotellessa.