Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Krav Maga
Markkinontiteksteissä lukee: "Krav Maga on alun perin israelilainen sotilaskäyttöön tarkoitettu ja myöhemmin itsepuolustuksen ja voimankäytön tarpeisiinkin sovitettu luonnolliseen reagointiin pohjautuva menetelmä."
No se on aika huvittavaa tuo israelilaisuus, sillä en ole Krav Magassa tehnyt yhtään ainoaa liikettä, joka ei ollut suoraan jujutsusta. Erona oli se, että jujutsussa olimme jujutsupuvussa (perinne) ja Krav Magassa verkkareissa ja T-paidassa. Lisäksi Krav Magassa oli mietitty jotain sekunnin sadasosia sen suhteen, miten päin kyynärpään piti olla ja missä kulmassa jossain lyönnissä ja pitikö sormien olla suorana vai nyrkissä siinä ja tässä = tehokkuus ja suoraviivaisuus.
Erittäin hyvä poliisi- ja sotilaslaji.
Kun minä olin, seuraan liittyvien taustojen piti olla puhtaat ja ne tutkittiin. En tiedä, oliko se laillista ja onko näin vielä edelleen. Nykyisin ei kai seuran sihteeri vaikka olisi mikä sheriffi oikein kai voi ilman tutkintaperustetta mennä tonkimaan kenenkään tietoja.
Jos haetaan voimankäyttöön liittyvää osaamista, niin Krav Maga taitaa olla lähimpänä kamppailulajeista. PV:llä taisi joskus olla jopa jotain omaa sotilas Krav Maga koulutusta ainakin henkilökunnalle.
En tiedä enkä väittele. Minulla on aika pitkä polku näissä jutuissa. Arvostan suoraviivaista ja tehokasta krav magaa. Täydellisenä taiteena en sitä pidä, mutta sotilaslajin ei tarvitsekaan olla muuta.
Oli mahtava ilta suomalaisittain Lontoossa! Maku otti työvoiton ja Paculta aivan mahtava suoritus.Makwan Amirkhani UFC, leirin vaihto, seuraava ottelu jne. Hyvia soundbiteja, ok kundi:
http://mmajunkie.com/2016/02/ufcs-makwan-amirkhani-says-mike-wilkinson-an-easy-opponent
Oli mahtava ilta suomalaisittain Lontoossa! Maku otti työvoiton ja Paculta aivan mahtava suoritus.
Kiitos.Tervetuloa lomilta takaisin veli @Tetra
Kiitos.
Lukaisin moisen kirjan läpi. Ihan hyvä teos jos aseuhkat ja/tai krav magan suhtautuminen niihin kiinnostaa. Itseäni ei nuo aseuhat niin hirveästi kiinnosta, mutta luin silti. Muistaakseni Yanilovin on pitänyt jo pidempään kirjoittaa kirja joka vastaava mutta armedin sijasta unarmed, mutta miehellä on muita kiireitä... Imi onkin jo kuollut.
Kirjan alussa Yitzhak Rabin kehuu Imiä ja Shimon Peres toteaa puukoilla tehtyjen terrori-iskujen olevan merkittävä uhka - ajankohtaisia juttuja Israelissa yhä.
(niin joo ja kai tähän pitäs mainita se itsestäänselvyys että lukemalla ei opi vaan pitäs treenatakkin)
Nukuin noiden yli, vaikka oli tarkoitus katsoa . Mutta yllättipä Taten ja Naten voitto.Komppaan nyt aseveli @Bushmaster :ia, ottelussa taysin asenne ratkaisee. Jos ei halua tapella, niin ei hommasta tule mitaan. Olen itse hereilla pienin torkuin koska haluan nahda UFC 196:n huippumatsit, koska asia kiinnostaa.
Jos ei kiinnosta niin ei mahda mitaan, nyt ei puhuta mistaan golffaamisesta.