Kyllä minä mieleni niin pahotin...

Vituttaa... Vituttaa niin saatanasti. Maailmalla tapahtuu asioita. Ihan oikeasti mielenkiintoisia asioita! Suomi mediassa: salkkaritähti tätä, some tähti tota, katso kuvat, näin puhdistat keittiösi oikein... VITTU. Kuka saatana tota paskaa lukee?

Tuntuu kuin suuri osa suomalaisesta mediakentästä on suunnattu kuola valuu suusta idiooteille.
 
Vituttaa... Vituttaa niin saatanasti. Maailmalla tapahtuu asioita. Ihan oikeasti mielenkiintoisia asioita! Suomi mediassa: salkkaritähti tätä, some tähti tota, katso kuvat, näin puhdistat keittiösi oikein... VITTU. Kuka saatana tota paskaa lukee?

Tuntuu kuin suuri osa suomalaisesta mediakentästä on suunnattu kuola valuu suusta idiooteille.
Unohdit räjähtävät orgasmit sekunneissa ja tältä tsirpula kivikaudelta näyttää nyt -otsikot kokonaan.

Nyt on valloillaan yhdenlainen hedonismin aikakausi, kuin Roomassa aikanaan.

1622646706396.jpeg
 
Ei ne nallekarkit aina mene tasan!
Saksalaismieheltä löytyi 2015 Panther ja 88 sekä muuta sotaroinaa.
Jopa puolen miljoonan euron sakot uhkaavat saksalaismiestä: Natsi-Saksan aikaisia taide-esineitä etsinyt poliisi löysikin mieheltä toisen maailmansodan aikaisen panssarivaunun

Miehen epäillään rikkoneen muun muassa sota-aseiden hallussapitolaista.
Jos minulla olisi Panther ja 88, niin olisin jo aikapäiviä tehnyt tunnustekoja! PERKELE!

idontwanttoliveonthisplanet.jpg
 
Ei ne nallekarkit aina mene tasan!
Saksalaismieheltä löytyi 2015 Panther ja 88 sekä muuta sotaroinaa.

Jos minulla olisi Panther ja 88, niin olisin jo aikapäiviä tehnyt tunnustekoja! PERKELE!

idontwanttoliveonthisplanet.jpg
Kyllähän tuollaiset jalokivet pitäisi laittaa johonkin esille, mutta on se kyllä hommaa kun historiallisten sotavekottimien hallussapito on rikollista toimintaa. Toki niistä pitäisi tietenkin olla asiallinen ilmoitus (ja torpedossa ei turvallisuussyistä saa olla räjähteitä), mutta se on reilua, että Bill saa ajella Shermannilla lippu liehuen pitkin poikin preeriaa mutta kellariin säilötty Panther on Guntherille ei-ei.

Voi jos tuollaisen vaunun saisikin hoidettavaksi autotallin kupeeseen! Ilmatorjuntatykin laittaisin keskelle etupihaa ja nurmikko lähtisi alta hiivattiin sanoi hellavääpeli mitä hyvänsä.

Muuten olen sitä mieltä, että sakkoa voisi huojentaa melko reippaasti vaikka mies on miljonääri.
 
Jos panssarivaunussa ei ole toimivia aseita, onko se silloinkin jotenkin vaarallisempi kuin esim jokin telaketjutraktori monsteri?
 
Loppuvenytys ja sadasosat, 800 metrillä. Onko asiantuntijoita välimatkoilta?
 
Jos panssarivaunussa ei ole toimivia aseita, onko se silloinkin jotenkin vaarallisempi kuin esim jokin telaketjutraktori monsteri?
Saksassa on, koska tuohon on joskus muinaisuudessa tarttunut natsia.
 
Jos panssarivaunussa ei ole toimivia aseita, onko se silloinkin jotenkin vaarallisempi kuin esim jokin telaketjutraktori monsteri?
Esim.

Heemeyer muunsi yli vuoden kestäneessä projektissaan Komatsu D355-A-puskutraktorin omatekoiseksi panssarivaunuksi, johon hän asensi muun muassa aseita ja videokameroita, ja vahvisti sen seinät teräksellä ja sementillä. Hän aloitti tuhotyönsä perjantaina iltapäivällä, ja yli kahden tunnin aikana hän vaurioitti tai tuhosi 13 rakennusta, joihin kuuluivat muun muassa kyseinen betoniasema, pankki, uutistoimisto, kirjasto ja kaupungintalo.
 
Ei ne nallekarkit aina mene tasan!
Saksalaismieheltä löytyi 2015 Panther ja 88 sekä muuta sotaroinaa.

Jos minulla olisi Panther ja 88, niin olisin jo aikapäiviä tehnyt tunnustekoja! PERKELE!

idontwanttoliveonthisplanet.jpg
Mietin itse ihan samaa kuin luin ton! Kellarissa... MIKSI?!? Jos mulla olis Panzerkampfwagen 5 ja amitsuunia, niin voin luvata että Oslon keskusta näyttäisi remontin jäljiltä vähän erilaiselta... plus muutamat vääntyneet sporakiskot taktisten käännösten, sekä ainakin yhden kokeellisen panzer-paskaringin seurauksena, ihan silkasta uteliaisuudesta:) .

Ihme vässyköintiä taas nyky-teutooneilta... missä on se kuuluisa preussilainen junkkerin-kopeus?
 
Mietin itse ihan samaa kuin luin ton! Kellarissa... MIKSI?!? Jos mulla olis Panzerkampfwagen 5 ja amitsuunia, niin voin luvata että Oslon keskusta näyttäisi remontin jäljiltä vähän erilaiselta... plus muutamat vääntyneet sporakiskot taktisten käännösten, sekä ainakin yhden kokeellisen panzer-paskaringin seurauksena, ihan silkasta uteliaisuudesta:) .

Ihme vässyköintiä taas nyky-teutooneilta...
"ME HUMALLUIMME PANSSARIEN PAKOKAASUN KATKUSTA!"

Tuolla tulivoimalla olisin kuin se vanhan vitsin 250-kiloinen gorilla, joka istuu IHAN mihin haluaa.

"Hei. Minun nimeni on EK ja minä, Pantteri ja Herra Kasikasi tulimme antamaan rakentavaa palautetta, koska mielestämme kaupunginvaltuusto päätti väärin seuraavat asiat:"

UND DAS CHAOS WAS BEREIT!

I'LL GIVE UP MY GUN WHEN THEY PRY IT FROM MY COLD DEAD FINGERS!

JAWOHL! KATKASE!
 
Mietin itse ihan samaa kuin luin ton! Kellarissa... MIKSI?!? Jos mulla olis Panzerkampfwagen 5 ja amitsuunia, niin voin luvata että Oslon keskusta näyttäisi remontin jäljiltä vähän erilaiselta... plus muutamat vääntyneet sporakiskot taktisten käännösten, sekä ainakin yhden kokeellisen panzer-paskaringin seurauksena, ihan silkasta uteliaisuudesta:) .

Ihme vässyköintiä taas nyky-teutooneilta... missä on se kuuluisa preussilainen junkkerin-kopeus?
Teutoonien kopeus on hävinnyt turkishtarhauksen myötä :D
 
"ME HUMALLUIMME PANSSARIEN PAKOKAASUN KATKUSTA!"

Tuolla tulivoimalla olisin kuin se vanhan vitsin 250-kiloinen gorilla, joka istuu IHAN mihin haluaa.

"Hei. Minun nimeni on EK ja minä, Pantteri ja Herra Kasikasi tulimme antamaan rakentavaa palautetta, koska mielestämme kaupunginvaltuusto päätti väärin seuraavat asiat:"

UND DAS CHAOS WAS BEREIT!

I'LL GIVE UP MY GUN WHEN THEY PRY IT FROM MY COLD DEAD FINGERS!

JAWOHL! KATKASE!
Arvon nimimerkki EK, ihmettelen kykyäsi päihtymykseen, johon sekoittuu historialliset kysymykset ja miksi ei yksityikohdatkin, ja onko se väärin?
 
"ME HUMALLUIMME PANSSARIEN PAKOKAASUN KATKUSTA!"

Tuolla tulivoimalla olisin kuin se vanhan vitsin 250-kiloinen gorilla, joka istuu IHAN mihin haluaa.

"Hei. Minun nimeni on EK ja minä, Pantteri ja Herra Kasikasi tulimme antamaan rakentavaa palautetta, koska mielestämme kaupunginvaltuusto päätti väärin seuraavat asiat:"

UND DAS CHAOS WAS BEREIT!

I'LL GIVE UP MY GUN WHEN THEY PRY IT FROM MY COLD DEAD FINGERS!

JAWOHL! KATKASE!
Siinä oli pitkäputkinen seiskavitonen, ei kasikasi!
 
"ME HUMALLUIMME PANSSARIEN PAKOKAASUN KATKUSTA!"

Tuolla tulivoimalla olisin kuin se vanhan vitsin 250-kiloinen gorilla, joka istuu IHAN mihin haluaa.

"Hei. Minun nimeni on EK ja minä, Pantteri ja Herra Kasikasi tulimme antamaan rakentavaa palautetta, koska mielestämme kaupunginvaltuusto päätti väärin seuraavat asiat:"

UND DAS CHAOS WAS BEREIT!

I'LL GIVE UP MY GUN WHEN THEY PRY IT FROM MY COLD DEAD FINGERS!

JAWOHL! KATKASE!
From my cold dead hands, when the loss of liberty is looming...

 
  • Tykkää
Reactions: EK
  • Tykkää
Reactions: EK
Arvon nimimerkki EK, ihmettelen kykyäsi päihtymykseen, johon sekoittuu historialliset kysymykset ja miksi ei yksityikohdatkin, ja onko se väärin?
Päihtymykseen? HAH! Selvänä symppis!
 
Back
Top