Honcho
SMLNKO M/83
No, en minä sinua halua nostaa mitenkään esimerkiksi, mutta olet näemmä liittynyt tänne 21.11.2014 ja sen jälkeen naputellut 3600 viestiä. Se tekee keskimäärin 13,3 viestiä per päivä. Jos käyttää vaikkapa 5 minuuttia per viesti, niin se tekee 300 tuntia pelkkien viestien kirjoittamiseen. Ja varmaan ainakin toinen mokoma menee keskusteluketjujen seuraamiseen (eli siis yhteensä 600 tuntia). Ja tuo kaikki vain 9 kuukauden aikana. Se tekee siis vuositasolla 800 tuntia. 800 tuntia taitaa vastata suunnilleen jo puolikasta henkilötyövuotta (kun vähennetään lomat).
Voit nostaa minut esimerkiksi, muttet välttämättä siinä merkityksessä kuin ajattelit.
Olen tehnyt kaiken tuon ja lisäksi hitosti töitä, siis TULOKSIA, myös esimiehen/yrittäjän palautteen mukaan enkä vain oman arvion. Enkä edes viettänyt kustannuspaikalla enempää kuin n. 7,5h per päivä. Yleensä niinä päivinä jolloin saan poikkeuksellisen paljon aikaan, kirjoitan myös poikkeuksellisen paljon ja nopeasti viestejä tänne - mikä lie sähköjänis sitten olen. Sitten kun joskus jumittaa, niin ei tule tekstiä eikä ideoita töissä. Olen korvannut suunnattomat määrät mekaanista naputtelutyötä Excelin makroilla, niin itseltä kuin työkavereiltakin jotka voivat nyt keskittyä olennaiseen.
Kirjoittelu ja heteronormatiivisten minkkikuvien ihastelu auttaa ajatustoimintaa etenkin silloin kun pähkäilee jotakin uutta ideaa. Kumma kyllä, luulisi jälkimmäisessä veren pakkautuvan aivojen sijaan muualle.
Tietysti voin kusettaa ja olen joko työtön kalsarikännääjä taikka toimistolusmu joka ei tee mitään vaan esittää.