NO VÄÄNTÄKÄÄ SITTEN ja lopettaa turhanpäiväinen paskanjauhantanne! VÄÄNTÄKÄÄ rautalangasta, miten se, että ajoneuvosta nousee samalla takapäästä ulos kyydissä oleva jääkäriryhmä, ESTÄÄ ajoneuvon johtajaa/ampujaa täräyttämästä samalla torniin kiinnitetyllä singolla vihollistavaunua? Kertokaa samalla, onko tämä samanlainen mystinen estomoodi myöskin siinä rynnäkkövaunun tykissä, että siis silläkään ei voi missään nimessä ampua jos vaunussa oleva jääkäriryhmä on ulostautumassa vaunusta ulos? SELITTÄKÄÄ, mikä ihmeen kielto ja estosysteemi sinne oikein on rakennettu ja minkä helvetin takia, että vaunulla ei kerta kaikkiaan voi muka ampua samalla kun miehistö poistuu takaa pihalle! Jos ette pysty, niin lopettaa tuo joutavanpäiväinen, täysin perusteeton paskanjauhantanne "ei voi, ei voi, etkö ymmärrä, ei voi"!
En minä ole missään kohtaa väittänyt, että tuon pitäisi olla päätarkoitus. En ole väittänyt, että siihen pitäisi pyrkiä. En ole väittänyt, että se olisi ehdottomasti tehokasta. Ei, en ole. Ainoa, mitä minä olen sanonut on, että pelkällä 30mm tykillä pippuroinnin lisäksi olisi varmasti hyödyllistä, jos voisi ampua kohteeseen (on se sitten tankki tai pesäke) myös singolla/ohjuksella. Ohjus on vaan pirun kallis ja sen ampumamatkoja meikäläisessä olosuhteissa harvoin tulee täysin edes mahdolliseksi hyödyntää. Sen sijaan kertasinko on halpa ja sopii nimenomaan lähietäisyyksille, joten se olisi kustannustehokkaampi ratkaisu. Joka tapauksessa se on parempi kuin se pelkkä 30mm tykki. Ei se ole sattumaa, että ryntövaunuihin on pst-ohjuksiakin pultattu kiinni kautta aikojen. Ei todellakaan.