Museo
Kenraali
Tiedätkö miksi minä harrastan maanpuolustusta?
Kertausharjoituksissa et näe mamuja, hurreja tai eurostoliiton kannattajia.
Miettikää nyt vähän mitä kirjoittelette. Ei mulla muuta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tiedätkö miksi minä harrastan maanpuolustusta?
6. tai 20. Armeijakunnasta ette liian montaa BTR:ää löydä. Siellä on joitakin muttei muistaakseni ainuttapaan kokonaista mekki pataljoonaa. Taitaa lähimmät olla Kaliningradissa ja 1. Kaartin Panssariarmeijassa.
Mitä taas tulee konetykkeihin niin mieluummin taistelutaksi ja Nemot heitinkomppanialle kuin konetykkitorni ja vedettävät heittimet. 60 Nemoa toisi aika erilailla suorituskykyä kuin 60 konetykillistä tornia.
Eikö joku täällä (Ingsoc?) sanonut että Suomen Puolustusvoimat ei tarvitse uivaa kalustoa.
Ehkä sinun olisi varminta hakeutua totaalikieltäytyjäksi, niin ei olisi riskiä tavata mamuja, hurreja tai EU-myönteisiä. Aika synkkä on maailmankuva, jos maanpuolustus on ainoastaan EU-vastaisille kantasuomalaisille. Onneksi puolustusvoimat on eri mieltä tässä asiassa.Tiedätkö miksi minä harrastan maanpuolustusta?
Niitä löytyy tarvittaessa mobilisoitavaksi palstalta. Jätän omaan harkintaan kuka on mitäkin.Pitäisikö meillä olla muulirakuunat ja aasipataljoona?
Meillä oli jo 1980-luvulla ulkosuomalaisia suorittamassa varusmiespalvelusta ja taitaa olla ollut myös jokaisessa kertausharjoitusjoukossa, mihin olen kuulunut. Kaikki tapaamani ovat olleet ihan nohevia ja motivoituneita taistelijoita.
Ehkä sinun olisi varminta hakeutua totaalikieltäytyjäksi, niin ei olisi riskiä tavata mamuja, hurreja tai EU-myönteisiä. Aika synkkä on maailmankuva, jos maanpuolustus on ainoastaan EU-vastaisille kantasuomalaisille. Onneksi puolustusvoimat on eri mieltä tässä asiassa.
Meillä oli jo 1980-luvulla ulkosuomalaisia suorittamassa varusmiespalvelusta ja taitaa olla ollut myös jokaisessa kertausharjoitusjoukossa, mihin olen kuulunut. Kaikki tapaamani ovat olleet ihan nohevia ja motivoituneita taistelijoita. Äidinkieleltään ruotsinkielisiä on ollut RUK:ssa ja kertausharjoitusjoukoissa. Sinulle saattaa olla yllätys, että ovat todella hauskaa seuraa ja kaikki tapaamani ovat myös olleet erittäin skarppeja.
@Museo Mitä tarkoitat? Jos Ingsoc ei ole näitä mainitsemiaan nähnyt kertauksissa niin sitten on se niin. Miksi hän valehtelisi? Ehkä mamut ja hurrit ja eurostoliiton kannattajat ovat eri joukko-osastossa kuin Ingsoc?
Mikään ei lämmitä sydäntä niin kuin varusmiespukuinen naismamu. Niissä hommissa on kyllä paikka kaikille kyvykkäille.
1000 vaunua saattaa kyllä olla vähän liikaa kirstunvartijoille...
Sitten vaan sieltä Puhoksesta värväämään näitä "isänmaan toivoja". Voit samalla rekrytoida vaikka muutaman koneinsinöörin, matopelikoodaajan, kaarnalaiva mesun ja vaikka syyrialaisen sepän.
Eikö 1000 kpl Pasi 2 ala näyttää kohtuulliselta korvaajalta?
Mulla oli tupakaverina loppuaikana yksi ruotsinsuomalainen, eikä se näyttänyt yhtään tuolta. Sukupuolikin oli eri. Sanojen järjestyksellä on siis merkitystä.
Kohtuullisella määrällä voi olla kohtuuton hintalappu.
Kannatetaan! Jos sittenkin otettaisiin käytettyjä amerikkalaisia tst-hekoja Eurotankkien sijaan?