Skoda?Joo, mää oon sillain erilainen, etten mää mitään terroristinkuljettimia.
Mun auton valmistaja valmistaa (valmisti?) taistelupanssarivaunuja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skoda?Joo, mää oon sillain erilainen, etten mää mitään terroristinkuljettimia.
ChryslerSkoda?
Joo, mää oon sillain erilainen, etten mää mitään terroristinkuljettimia.
USA:n uusi OMFV (Bradleyn korvaaja) voi olla esim. tämän näköinen. Aseistuksena 50mm tykki.
U.S. Army’s future armored combat vehicle concept render revealed
American Rheinmetall Vehicles (ARV), part of the German weapons maker Rheinmetall, has revealed for the first time an artist’s impression of a future armored combat vehicle that it is developing as part of U.S. Army’s Optionally-Manned Fighting Vehicle (OMFV) program. Currently, the OMFV program...defence-blog.com
Voisi olla ainakin myös Mitsubishi jos puhutaan taistelupanssarivaunuista.Skoda?
Renault, Citikka, Fiat, Porche... Kyllähän noita on paljonkin.Voisi olla ainakin myös Mitsubishi jos puhutaan taistelupanssarivaunuista.
Aika pitkälti kaikki 2. MS aikaan olemassa olleet autovalmistajathan sotkeutui vaunujen valmistukseen jollain tapaa:Voisi olla ainakin myös Mitsubishi jos puhutaan taistelupanssarivaunuista.
Renault, Citikka, Fiat, Porche... Kyllähän noita on paljonkin.
Kyllä, mutta tuolla luki taistelupanssarivaunuja, eli MBT..Aika pitkälti kaikki 2. MS aikaan olemassa olleet autovalmistajathan sotkeutui vaunujen valmistukseen jollain tapaa:
Vauxhall, Daimler-Benz, Porsche, Skoda, Ford, Chrysler, Renault, Fiat, nämä nyt tulee ainakin mieleen.
Skoda?Mun auton valmistaja valmistaa (valmisti?) taistelupanssarivaunuja.
PT Cruiser?Chrysler
Siis yhä edelleen Chrysler.Skoda?
Otan osaa. Niin minäkin....Silsi minäkin ajan Skodalla
Ei minun suosikkini. Peruspotaskaa.Suosikkikorpraalimme on taas kirjoitellut, tällä kertaa 6X6:sta. Ei kylläkään mitään kovin ihmeellistä, vaan tavallista huttua.
CAVS Rolling On
While HX has cemented its place in the spotlight during the last few years, in the background a number of other important acquisition programs have been moving forward without making too much of a …corporalfrisk.com
Suosikkikorpraalimme on taas kirjoitellut, tällä kertaa 6X6:sta. Ei kylläkään mitään kovin ihmeellistä, vaan tavallista huttua.
CAVS Rolling On
While HX has cemented its place in the spotlight during the last few years, in the background a number of other important acquisition programs have been moving forward without making too much of a …corporalfrisk.com
Täysi mysteri minulle miksi tuota kokkolalaista pidetään jonain sotavoimien asiantuntijana.Ei minun suosikkini. Peruspotaskaa.
Ai sieltäkö se bloggari on? No, samantekevää. Samaa pohdintaa kuin täällä foorumilla, paitsi se ei ole vielä alkanut väittelemään itsensä kanssa, josta pienet pointsit.Täysi mysteri minulle miksi tuota kokkolalaista pidetään jonain sotavoimien asiantuntijana.
Ei minun suosikkini. Peruspotaskaa.
Täysi mysteri minulle miksi tuota kokkolalaista pidetään jonain sotavoimien asiantuntijana.