Juu, mutta ukot on yleensä tornin takana. Torni suojaa hieman, etenkin jos aseen putki on nostettu ylös.Veikkaan ensimmäistä, vaunun kannella ratsastaminen on todellä yleistä itä-naapurissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Juu, mutta ukot on yleensä tornin takana. Torni suojaa hieman, etenkin jos aseen putki on nostettu ylös.Veikkaan ensimmäistä, vaunun kannella ratsastaminen on todellä yleistä itä-naapurissa.
Katoppas moista, on Pasikin saanut itsellensä kongsbergin tornin
En nyt saa tuota twitter linkkiä toimimaan mutta Maavoimien twitteristä olevasta videosta otettu.
Onkohan noi jostain AMV:stä lainattuja vai olisiko näitä tullut lisää tai jopa oltaisiin AMV:n päälle vihdoin hankkimassa itkoa järeämpää..
Taitaa nuo Patrian OWS järjestelmät kärsiä jo varaosapulasta ja nyt varmasti suunnitellaan niiden korvaamista Kongsbergin tornilla.Onkohan noi jostain AMV:stä lainattuja vai olisiko näitä tullut lisää tai jopa oltaisiin AMV:n päälle vihdoin hankkimassa itkoa järeämpää..
Omat kiinnikkeet on tuota varten kuitenkin tehty, että ihan yhtä keikkaa varten tuskin ovat lähteneet Sisuja modaamaan.
Mikä tarkoitus tuolla on, että tuo polttoaine säiliö otettiin tuolta rekan kyydistä alas?
Se, ettei sen auton kuskeineen tarvitse kököttää tankin vieressä (tai siis se tankki kyydissä) mahdollisesti päiväkausia, vaan voi heti lähteä tarvittaessa toista kuormaa. #logistiikka Pienempi kohde, saadaan naamioituakin paremmin.Mikä tarkoitus tuolla on, että tuo polttoaine säiliö otettiin tuolta rekan kyydistä alas?
Niin mutta ymmärtäisin, että ajoneuvot tankataan tuollaisessa tilanteessa liukuhihnalta ja matka jatkuu.Se, ettei sen auton kuskeineen tarvitse kököttää tankin vieressä (tai siis se tankki kyydissä) mahdollisesti päiväkausia, vaan voi heti lähteä tarvittaessa toista kuormaa. #logistiikka Pienempi kohde, saadaan naamioituakin paremmin.
Ei siinä varmaan teknistä estettä ole tankata niin että säiliö on kyydissä?Niin mutta ymmärtäisin, että ajoneuvot tankataan tuollaisessa tilanteessa liukuhihnalta ja matka jatkuu.
En usko ainakaan. En ole vain tuollaiseen toimintaan törmännyt niin siksi kysyn. En itse näe mitään järkeä ottaa säiliötä pois kyydistä kuin siinä tilanteessa, että alustaa tarvitaan jossain toisaalla. Ei tuollaiseen välipisteen tankkaukseen mene kuitenkaan kovinkaan kauan kun pumppu on tehokas ja löpöä vehkeissä kuitenkin on vielä reilusti jäljellä yleensä.Ei siinä varmaan teknistä estettä ole tankata niin että säiliö on kyydissä?
Jos niitä pönttöjä on useita, tuo saattaa jäädä tuohon ja alusta hakee seuraavan ja vie sen pidemmälle. Paluu matkalla ottaa tuon joka on jo tyhjentynyt ja käy täyttämässä sen.En usko ainakaan. En ole vain tuollaiseen toimintaan törmännyt niin siksi kysyn. En itse näe mitään järkeä ottaa säiliötä pois kyydistä kuin siinä tilanteessa, että alustaa tarvitaan jossain toisaalla. Ei tuollaiseen välipisteen tankkaukseen mene kuitenkaan kovinkaan kauan kun pumppu on tehokas ja löpöä vehkeissä kuitenkin on vielä reilusti jäljellä yleensä.
Tankki ei ehkä mene tyhjäksi kerralla. Sen voi pudottaa vaikka viikoiksi tarvittaessa tankkauspaikalle.Niin mutta ymmärtäisin, että ajoneuvot tankataan tuollaisessa tilanteessa liukuhihnalta ja matka jatkuu.
Kyllä Borsuk on ihan uusi laitteensa (käyttää mm. paljon K9:n teknologiaa), sille on vain asetettu erikoiset vaatimukset, kuten uintikykyinen runko ilman tarvetta lisämoduuleille tai isommille valmisteluille. Se myös tarkoittaa kevyempää panssarointia jne., jolloin se ei ole panssaroinniltaan kilpailukykyinen.Puolalainen Borsuk (eli uudelleenlämmitetty BMP-1) oli täyspaska kriteerien täyttämisen osalta.
Pearson Engineering's latest mine plough development will provide lightweight combat forces with the ability to independently move through minefields. The self-protection mine plough, named Vector to signal its ability to support momentum, speed and force projection, incorporates battle-proven mine plough design principles.