Solidsnake
Respected Leader
Varmaan strykereitä ruvetaan tekemään, ja rikkoutuneita korjaamaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PV on tällä hetkellä sitoutumassa G-sarjalaisiin, kunhan niitä vain saa.Tuota samaa mietin myös...
Tai jotain muu vastaavan kokoinen luulisi olevan sopivin.
No sittenhän tuo olisi sopiva ottaa tuotantoon, jos tilausta olisi tarpeeksi, Sisu GTP on kuitenkin jo raskaaman sortin ajoneuvo.PV on tällä hetkellä sitoutumassa G-sarjalaisiin, kunhan niitä vain saa.
Siellä on valtavat hallit joita voi muokata melkein mihin tahansa kokoonpanotoimintaan. Ei siis tarvitse ajatella asiaa ahtaasti.No sittenhän tuo olisi sopiva ottaa tuotantoon, jos tilausta olisi tarpeeksi, Sisu GTP on kuitenkin jo raskaaman sortin ajoneuvo.
Tietysti jonkinlainen drone linjan vois suunnitella ja testata sopivan kokoisella sarjalla Ukrainen ja Suomen joukoille.
PV on tällä hetkellä sitoutumassa G-sarjalaisiin, kunhan niitä vain saa.
Sinällään mahdollista ja olisi ihan toivottavaakin. Mersuhan ei ole koskaan G-sarjaa rakentanut vaan on aina tehty alihankkijalla Itävallassa. Edelleenkin kaikki G:t tulevat Grazista.
Mutta mutta.. Jos yhteistyö Mersun kanssa ja G-sarjan rakentaminen olisi ollut tähtäimessä niin miksi kiinalaiset sitten olisi pitänyt ostaa ulos autotehtaasta?
Mercedes-Benz AG:n kaksi suurinta omistajaa ovat kiinalaisia.
Kiinalainen BAIC omistaa 9,98 % ja niin ikään kiinalainen Li Shufu 9,69 % firman osakkeista.
Kyllä tässä nyt jotain muuta tai G:n lisäksi on suunnitteilla.
Uudenkaupungin autotehtaan ennätysvuosi oli 2019, jolloin valmistui uusi tuotantoennätys, 114 000 autoa
Ei kai niitä G-sarjalaisia voi ilman saksalaisia valmistaa. Se on kuitenkin Mersu.Tehdasoston kautta valtio saa suoran kontrollin tehtaaseen, tuotannon katteen ja mahdolliset voitot takaisin osinkona, koska käytännössä PV:n G-Mersut tullaan valmistamaan valtio-omisteisessa yhtiössä, eikä siitä valu penniäkään kiinalaisille.
.
Lähinnä ajattelin, että G sarjalaisessa olis paremmin voitu hyödyntää olemassa olevaa välineistöä. Halvempi aloittaa tuotanto.Siellä on valtavat hallit joita voi muokata melkein mihin tahansa kokoonpanotoimintaan. Ei siis tarvitse ajatella asiaa ahtaasti.
Totta kai autotehdas taipuu parhaiten autojen valmistukseen. Jos kuitenkaan puhutaan yhtään merkittävämmistä määristä, niin taipuuhan se kustannustehokkaasti moneen muuhunkin.Lähinnä ajattelin, että G sarjalaisessa olis paremmin voitu hyödyntää olemassa olevaa välineistöä. Halvempi aloittaa tuotanto.