Tekniikan Maailmassa oli takavuosina artikkeli kyseisestä vekottimesta, jonka ankeus ei ylläolevasta jutusta täysin käy ilmi. Muistaakseni mm. se aliohjasi huippu'nopeudessa' niin pahasti että koeajot piti tehdä lentokentällä. Kaikki oli suunniteltu päin hittoa, koska suunnittelijoilla ei ollut mitään kokemusta sotilasajoneuvoista, eivätkä viitsineet käydä esim. BTR:stä katsomassa mallia miten asiat toteutetaan edes välttävästi. Koska piti saada mahdollisimman halpa OTS-osista koottu ajoneuvo, siitä jätettiin pois kaikki mikä miellettiin epäolennaiseksi, mm. sellainen turha juttu kuin jousitus.
Komea vehjashan se on:
Modernia ajoneuvoergonomiaa:
Jotenkin tuntuu että en olisi ihmetellyt jos tämä legendaarinen vehje olisi voittanut