Mikä vituttaa tänään?

Mulle tuli lapsilta enterorokko, onpahan vittumainen tauti!
Maanantaina nosti työreissussa korkean kuumeen, joka tosin laski jo tiistaina helvetillisen hikoilun myötä.
Mutta tämä seurannut kurkkukipu, tämä on jotain itse perkeleellistä. Moneen päivään ole saanu syötyä juuri mitään, vaikka maha murisee nälkää muttako ei huvita syyä kivun takia
En yleensä syö noita valmisruokia, mutta koita piruuttas savuporo-juustokeittoo(valmisruokahyllystä) ripauksella chiliä, helppo nielasta ja chili turruttaa kivun, toimii
 
En yleensä syö noita valmisruokia, mutta koita piruuttas savuporo-juustokeittoo(valmisruokahyllystä) ripauksella chiliä, helppo nielasta ja chili turruttaa kivun, toimii
Ei helkkarissa mitään tulista, kasvissosekeittoki jäi syömättä ku laitoin ihan ripauksen chiliä lautaselle. Jogurtti,jäätelö maitopohjaiset näyttää valuvan kivuttomasti alas
 
Olen josku lievään hammassärkyyn napsinut jalapenoviipaleita (suomeksi lausuttuna jalopeno-). Ei se kipua poista mutta turruttaa kyllä.
Tuo on totta 👍, siskon mies kasvattaa chilejä ja saan siltä välillä erilaisia, viimeks tuli niin vahvoja että oli vaikeuksia syödä se ruoka mihin laitoin ja jälkiseurauksista en viitsi tässä kertoa
 
Jaa mikä vituttaa... No pienet perunat. Kauhee savotta kuoria jotain pieniä mykyjä 4:n ihmisen nälkään.. Mun mielestä PITÄISI kaupassa erikseen olla pussi pienille perunoille ja normaaleille. Ni... ei mulla muuta tähän hätään.
 
Näin vaalien ja venäjän paniikin kohdalla ei pitäisi kyllä lukea yhtäkään kommenttiosiota facessa tai lehtien palstoilta. Helvetti mitä aasinsiltoja, typeryyttä, whataboutismia ja trollausta aivan mitenkään mihinkään liittymättömistä asioista. Jokainen luettu minuutti on silkkaa aivosyöpää.
Parempi olla jatkossa avaamatta mitään näistä, ettei päädy verenpaine- ja/tai rauhoittavalle lääkitykselle.
Jospa tämä onkin lääkefirmojen salaliitto? Ainakin psykoosilääkkeitä syödään huomattavasti vähemmän kuin juttujen perusteella näyttäisi olevan tarvetta.
Olisivatpa edes niitä ryssän botteja, mutta kun ovat suurin osa näitä hyödyllisiä öyhöttäjä idiootteja. Tämä aivan huolimatta siitä katsooko sitä itse enemmän oikealle vai vasemmalle. Selvät ryssät nyt ovat,, noh ryssiä. Niille ei voi enää kuin nauraa, mutta vituttaa nämä ihan tosissaan tai "tosissaan" olevat Suomalaiset. Ihan vittuillakseen repivät kansaa kahtia.
Onneksi emme reaalimaailmassa ole ihan niin kahtiajakautunut kansa, mitä somen perusteella voisi kuvitella. Ikävä kyllä tuo some on aika monelle suomalaiselle se päällimmäisenä näkyvä totuus.

Kiitos ketjusta, että oli jokin oikea paikka johon avautua tajunnanvirtaa🫡
 
Viimeksi muokattu:
Joko DEI on Suomessa suoraan tuolla nimikkeellä, vai jonkun hyväkivan otsakkeen varjolla? Antirasismia meillekin tarjottiin mutta työyhteisö ei oikein lämmennyt.
Joo, työkielenä kolmas kotimainen. Heitin naisoletettu-konsulentille, että uskonto ja seksuaalinen suuntautuminen eivät kuulu työpaikoille niin yritti tappaa minut katseellaan. Heitteli esimerkkejä euroopasta, jossa "disabled" ovat etusijalla työntekijää valittaessa ja jos heidän prosentuaalinen kiintiönsä työntekijöistä alittuu niin firma saa sakot. Ja näytti jotain videota, jossa aussigenu jyrisi siitä, miten heidän armeijassaan ei ole sijaa naisia dissaaville tai seksistisesti kohteleville. Siitä tietysti minäkin olen samaa mieltä.

Mutta kun näille on jo annettu pikkusormi, niin varmaan kaikki muut olomuodot on kohta työpaikalla sallittuja paitsi valkoinen, keski-ikäinen lihaa syövä heteromies. :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Jaa mikä vituttaa... No pienet perunat. Kauhee savotta kuoria jotain pieniä mykyjä 4:n ihmisen nälkään.. Mun mielestä PITÄISI kaupassa erikseen olla pussi pienille perunoille ja normaaleille. Ni... ei mulla muuta tähän hätään.
Syöpi kuorineen, ravinteetkin siinä kuoren pinnassa niin terveellisempää jättää kuorimatta.
 
No pitipä se jokin taas tulla tähänkin päivään mikä vituttaa. MTV uutisextrassa markku ollikainen sinisillä silmälaseillaan kertomassa "totuuksia".

Ihan parermpi olisi jos ei seuraisi mitään mitä meille yritetään kertoa ns. totuutena näitten "asiantuntijoiden" toimesta.
 
Täysin sietämätön kipu vaikka saan sairaalassa voimakkaita pahoinvointi ja kipulääkkeitä. Kuin olisin astunut miinaan. Väkisinkin mietin niitä azovstal haavoittuneita jotka jäivät sotavangiksi. Heitä ei edes varmaankaan hoidettu. Minulla sentään ammattilaiset 24/7 auttamassa.
 
Jaa mikä vituttaa... No pienet perunat. Kauhee savotta kuoria jotain pieniä mykyjä 4:n ihmisen nälkään.. Mun mielestä PITÄISI kaupassa erikseen olla pussi pienille perunoille ja normaaleille. Ni... ei mulla muuta tähän hätään.
Katoppa sitä perunapussia kun ostat, ainakin osassa lukee koko. 40-50mm pieniä, 50-60mm viittii jo kuoria.
 
Back
Top