Mikfin70
Ylipäällikkö
On vähän varaa levittää ja sinne erilliseen osastoon polttoainesäiliöt.CV90:n sponsoonin leveydeksi saan suunnilleen päälle 570 mm kuvasta mittomalla.
Mikussa sponsoonin leveys on 430 mm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
On vähän varaa levittää ja sinne erilliseen osastoon polttoainesäiliöt.CV90:n sponsoonin leveydeksi saan suunnilleen päälle 570 mm kuvasta mittomalla.
Mikussa sponsoonin leveys on 430 mm.
Olisiko kellään mitään mittoja CV:n prismoista tai ällin prismoista? Netistä löysin varsin huonosti mitään eksaktia. Voisin seuraavaksi asetella ne kuntoon.
Laita sitten johtajalle vähintään viisi prismaa.Muutin myös vaununjohtajan "tornin" luukuksi.
Kokemuksesta voin sanoa, laita viisi prismaa kolme runkoon ja loput luukkuun.
Hienoa! Vihdoin viimeinkin joku uskalsi lähteä leikkiin mukaan Huomattavasti kiinnostavampaa kun voi tehdä vertailuja eri ideoihin.Suurella mielenkiinnolla olen tätä seurannut. Hattua nostan miten pitkälle olet jo homman vienyt!
Nyt oli jo pakko itekki pistää sketchup tulille ja vääntää oma ajatus kuvaksi. Tämä ei ihan vastaa mitoiltaan Mikua, kun en löytänyt sen mittoja nopeasti ketjusta. Otin siis pohjaksi CV9030.
Se miksi lähdin hahmottelemaan tätä, on tuo rungon muoto, jolla saataisiin lisää sisätilaa. Kyseessä kuitenkin taksi ja näin itse vanhana pasi-kuskina sitä muistaa miten helkutin täyteen sekin aina saatiin jo 2000-luvun taitteessa, kun ei edes ollut juuri tilpehööriä. Kylmät ja paskaiset ponttoonit ulkopuolella eivät ole yhtä käytännöllisiä säilytystilana.
- Omasta mielestä miinasuojaus ei heikentyisi vrt pystyt seinät
- Runkoon tulisi pitkittäis kiertojäykkyyttä(?)
- Ylös tulisi huomattavasti lisää tilaa. Sitä kuitenkin tarvitaan:
- Sähkö ym vedot rungon sisäpuolella paremmassa suojassa ( Vai paloriski?)
- taistelijan akkujen ja laitteiden lataus pisteet
- Drone hylly ja lataus
- Radiot
- Muuta pientä tavaraa
- Taistelijan istuma-asento saataisiin vähän nojaavammaksi.
- Katto on vielä aika korkealla joten mahdollista olisi nostaa penkkejä maasta ylemmäksikin, tai sitten madaltaa profiilia. Ja vaatiiko jousituspohjasta enemmän... Mutta panostaisin ehdottomasti sisäkorkeuteen vs "hull-down".
- Polttoainetankit kuten Mikfin70 yllä ehdotti.
- Takaboksit singoille jne.
Katso liite: 72359
Katso liite: 72360
Katso liite: 72353
https://www.armyrecognition.com/ima...tria_Austrian_Army_line_drawing_blueprint.gif
Mitkä suunnat runkoon ja mitkä luukkuun?Kokemuksesta voin sanoa, laita viisi prismaa kolme runkoon ja loput luukkuun.
Runkoon keskelle ja etuoikea ja etuvasen ja luukuun 90* hieman ylemmäs ja kallistus alaviistoon vasen j suoraan oikea. Nämä voi olla myös sellaisia prismoja missä katsotaan ns. alta ylös ja yläpäässä vain on peili. Yleensä hankaluus tulee maastossa hahmottaa kyljet ja jos on sivusuojalevyt niin ne sitten jää yleensä siihen isoon petäjään.Mitkä suunnat runkoon ja mitkä luukkuun?
Luukusta vielä, parempi sellainen joka aukeaa sivusuunnassa eikä ole ns. Mikkihiiren korva aukiollessa.Runkoon keskelle ja etuoikea ja etuvasen ja luukuun 90* hieman ylemmäs ja kallistus alaviistoon vasen j suoraan oikea. Nämä voi olla myös sellaisia prismoja missä katsotaan ns. alta ylös ja yläpäässä vain on peili. Yleensä hankaluus tulee maastossa hahmottaa kyljet ja jos on sivusuojalevyt niin ne sitten jää yleensä siihen isoon petäjään.
Ymmärränkö oikein, että pa-tankit tulevat sivujen ns. tobleroneihin? (takakuvassa valkoisen kolmion alle jäävä kolmio). Millaisella rakenteella mietit pohjan?Suurella mielenkiinnolla olen tätä seurannut. Hattua nostan miten pitkälle olet jo homman vienyt!
Nyt oli jo pakko itekki pistää sketchup tulille ja vääntää oma ajatus kuvaksi. Tämä ei ihan vastaa mitoiltaan Mikua, kun en löytänyt sen mittoja nopeasti ketjusta. Otin siis pohjaksi CV9030.
Se miksi lähdin hahmottelemaan tätä, on tuo rungon muoto, jolla saataisiin lisää sisätilaa. Kyseessä kuitenkin taksi ja näin itse vanhana pasi-kuskina sitä muistaa miten helkutin täyteen sekin aina saatiin jo 2000-luvun taitteessa, kun ei edes ollut juuri tilpehööriä. Kylmät ja paskaiset ponttoonit ulkopuolella eivät ole yhtä käytännöllisiä säilytystilana.
- Omasta mielestä miinasuojaus ei heikentyisi vrt pystyt seinät
- Runkoon tulisi pitkittäis kiertojäykkyyttä(?)
- Ylös tulisi huomattavasti lisää tilaa. Sitä kuitenkin tarvitaan:
- Sähkö ym vedot rungon sisäpuolella paremmassa suojassa ( Vai paloriski?)
- taistelijan akkujen ja laitteiden latauspisteet
- Drone-hylly ja lataus
- Radiot
- Muuta pientä tavaraa
- Taistelijan istuma-asento saataisiin vähän nojaavammaksi.
- Katto on vielä aika korkealla joten mahdollista olisi nostaa penkkejä maasta ylemmäksikin, tai sitten madaltaa profiilia. Ja vaatiiko jousituspohjasta enemmän... Mutta panostaisin ehdottomasti sisäkorkeuteen vs "hull-down".
- Polttoainetankit kuten Mikfin70 yllä ehdotti.
- Takaboksit singoille jne.
Katso liite: 72359
Katso liite: 72360
Katso liite: 72353
https://www.armyrecognition.com/ima...tria_Austrian_Army_line_drawing_blueprint.gif
Hmm, tästäkin on näköjään useampi malli riippuen mikä versio on kyseessä. Osassa on perinteisesti saranoitu ja osassa on tuo sivulle kääntyvä malli (aka samanlainen kuin Bemmin ajajan luukku).Luukusta vielä, parempi sellainen joka aukeaa sivusuunnassa eikä ole ns. Mikkihiiren korva aukiollessa.
CV:ssä on hyvä johtajan luukku.
Meillä käytössä oleva.Hmm, tästäkin on näköjään useampi malli riippuen mikä versio on kyseessä. Osassa on perinteisesti saranoitu ja osassa on tuo sivulle kääntyvä malli (aka samanlainen kuin Bemmin ajajan luukku).
Entä taakse liukuva? Vähän kuten Leon kuskinluukku, mutta sivulle liukumisen sijaan liukuu taakse?Meillä käytössä oleva.