Vonka
Supreme Leader
Puututtuasi raiskaukseen media syyllistäisi sinua viharikoksesta sekä suvaitsemattomuudesta.
Miten liikuttavaa, pstsika ei puuttuisi raiskaukseen, ettei häntä vain luulla rasistiksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Puututtuasi raiskaukseen media syyllistäisi sinua viharikoksesta sekä suvaitsemattomuudesta.
Miten liikuttavaa, pstsika ei puuttuisi raiskaukseen, ettei häntä vain luulla rasistiksi.
pstsialla on nollatoleranssi - mihinkään en puutu.
Kuten sanottua, jokainen kantaväestöön kohdistunut väkivallanteko jyrkentää kansalaisten asenteita ja edistää entistä jyrkempiä näkemyksiä sekä turvapaikanhakijakriisin, että tulevan hallituskriisin hoitamiseksi. En ole vielä menettänyt täysin toivoani sen osalta mitä kuulen tavallisten kansalaisten mielipiteiden asioista olevan. Nyt vain tarvitsisi saada aikaan jotain, joka saa aikaan varsinaisen räjähdyksen. Jos parta-apinat ja neekerit haluavat leikkiä ruutitynnyrin vieressä tulitikuilla, niin kyllä se minulle sopii.
Sori, mutta vedät varsinaista olkiukkoretoriikkaa.Ei mikään ole mennyt vituilleen, mutta ilmeisesti kovakalloisimpienkin suomalaismiesten päähän on saatu vihdoin taottua se, että tilanteeseen puuttuminen olisi rasismia ja toisen ihmisen fyysinen koskemattomuus on pyhä, vaikka tämä olisi tehnyt mitä tahansa.
Puututtuasi raiskaukseen media syyllistäisi sinua viharikoksesta sekä suvaitsemattomuudesta ja tietysti oikeuslaitos käsittelisi vierasperäisiä seksuaalirikollisia uhreina ja tilanteen pysäyttänyt kenties voimakeinoja käyttänyt suomalaismies saisi ensin vähintäänkin sakot ellei vankeusrangaistusta ja samassa hötäkässä lähtisi kaikki luvanvarainen kaapeista. Sitten kun kaljapäissään purkaisi lähiöbaarin nurkkapöydässä tuntojaan epäoikeudenmukaisuudesta ja sanoisi vain suojelleensa kyseistä naista neekerien joukkoraiskaukselta, niin joku nainen tulisi silmät tuuman verran päästä pullistuneina kiljumaan RASISTIA neekeri-sanan käytöstä...
Kansa tyytyy vallitseviin olosuhteisiin kunhan Salkkarit alkavat ma-pe 19.30 tai kunhan mäkissä maksaa juusto euron. Persutkin myi perseensä.pstsialla on nollatoleranssi - mihinkään en puutu.
Kuten sanottua, jokainen kantaväestöön kohdistunut väkivallanteko jyrkentää kansalaisten asenteita ja edistää entistä jyrkempiä näkemyksiä sekä turvapaikanhakijakriisin, että tulevan hallituskriisin hoitamiseksi. En ole vielä menettänyt täysin toivoani sen osalta mitä kuulen tavallisten kansalaisten mielipiteiden asioista olevan. Nyt vain tarvitsisi saada aikaan jotain, joka saa aikaan varsinaisen räjähdyksen. Jos parta-apinat ja neekerit haluavat leikkiä ruutitynnyrin vieressä tulitikuilla, niin kyllä se minulle sopii.
Saan vapaalla foorumilla kysya, brother @Vonka , oletko ikina itse ollut rosiksessa vastaamassa syytteisiin itsepuolustuksen tai jokamiehen kiinniotto-oikeuden kaytosta?
Ei meinaan mene niinkuin jenkki-tv:ssa, sen voin luvata. Karut korvaukset ja siihen viela paskasen juristinplantun palkkio paalle, kylla siina vuosien saatossa mieli noyrtyy.
Tama siis jos jaat paikalle selvittelemaan tilannetta... en suosittele missaan olosuhteissa vaikka keskeyttaisit raiskauksen - haivy sen jalkeen alaka ikina sano mitaan koko asiasta kenellekaan.
Sori, mutta vedät varsinaista olkiukkoretoriikkaa.
Lähde nyt tosielämän ilmiöistä äläkä keksi "mitä tehtäisiin", taas passiivissa.
Jos sinun tyttäresi, äitisi tai vaimosi joutuu väkivallan khteksi ja huutaa apua, toivon heidän vuokseen, että se, joka kuulee, on toisenlainen kuin sinä.
Sori, mutta vedät varsinaista olkiukkoretoriikkaa.
Lähde nyt tosielämän ilmiöistä äläkä keksi "mitä tehtäisiin", taas passiivissa.
Olen ollut todistamassa kolmesti, ja tunnen lain hätävarjelusta. Yhden kerran olen joutunut vastaamaan hätävarjelun liioittelusta, mutta se raukesi, kuten pitikin. Minulla oli aikanaan vartijakortti viisi vuotta Helsingissä opiskeluaikana.
Minä kyllä puutun kulkeissani rikoksiin. Jos ei auta apua tarvitsevaa, todistaa vain, ettei välitä muista kuin itsestään.
Jos sinun tyttäresi, äitisi tai vaimosi joutuu väkivallan khteksi ja huutaa apua, toivon heidän vuokseen, että se, joka kuulee, on toisenlainen kuin sinä.
Eli kärjistäen: naisen tai tytön täytyy kieltää ensin miesjoukkiota huutelemasta ja kun tilanne on äitynyt lääppimiseksi, niin kannattaa vasta mennä poliisille. Mielestäni ongelmaan kannttaisi puuttua heti kovalla kädellä ja matalalla kynnyksellä. Ongelma pahenee ja vakiintuu jos siihen ei reagoida heti alku metreillä.
Se mitä minä tekisin rakastamani ihmisen pahoinpitelijälle/raiskaajalle on parempi jättää kertomatta. Joku pitäisi sitä (kertomista) vihapuheena tai rikollisena tekona. Teosta pääsisin varmuudella istumaan.
Onkohan joku asia paremminvointiyhteiskunnassa mennyt muuten ihan vitulleen, kun tuo mainittu tyttöparka joutuu ilman suomalaismiesten tukea kieltää huutelu ja lääppiminen? Missä kohtaa meiltä suomalaismiehiltä leikattiin pallit ja olemme taipuvaisia katsomaan sivusta ko. toimintaa? Meniköhän joku asia oikeesti vituilleen?
Menkäähän vaikka Kreikassa huutelemaan kreikkalaisnaisille? Tai tehkää sama Venäjällä tai Virossa....takaan, että otsaan tulee.
Se mitä minä tekisin rakastamani ihmisen pahoinpitelijälle/raiskaajalle on parempi jättää kertomatta. Joku pitäisi sitä (kertomista) vihapuheena tai rikollisena tekona. Teosta pääsisin varmuudella istumaan.
vlad
Turha on perseiden anteeksi persujen enää yrittää todistella mitään. Se juna meni jo.PS:n Ville Tavio nosti näemmä kissan pöydälle kun ihmetteli tänään eduskunnassa vasemmistopuolueiden halua tuomita maahanmuuttokriittisyys rasismina.
http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/tavio rasismi-42014
Siinä mielessä ollaan asian ytimessä, että eikös rasistiksi leimaaminen (aiheetta) ole sananvapauden rajoittamista.