RE: Panssarivaunut
Nyt en tajua, että mitä tarkoitat? Pitäisikö sen IR -sensorin nähdä talon läpi? Tai puuston? Jos se sen tankin muodon tunnistaa puuston läpi, niin hyvä näin, mutta itse veikkaan, että se vähintäänkin haittaa sen toimintaa. Ja se talo siinä vieressä saattaa auttaa maalia sotkemaan tuon skannautksen.
ctg kirjoitti:SJ kirjoitti:ctg kirjoitti:kimmo.j kirjoitti:Copperhead ei ole rakennetulla alueella omillaan. Ammuksen tulee lentää kadun suuntaisesti, tai kerrostalojen aiheuttama katve estää ammusta näkemästä laserpistettä tarpeeksi ajoissa. Kapeat kadut korkeiden rakennusten välissä tarjoavat siis suojaa epäsuoralta tulelta, mutta kranaatinheittimistön korkea lentorata taas soveltyy paremmin kaupunki kuilujen pohjien tavoittamiseen. Siinä voisi olla paikka Strixille.
Notta ihan kokonaan taas mene PST topiikkiin, niin miten paljon meillä on noita kapeita kuiluja ympäri maata? Minusta, kun olen ajellut ympäri maata Oulun alapuolella, niin kadut on suhteellisen leveät ja talot varsin matalat, verrattuna vaikka Lontooseen.
Ja jos miettii sitä perintäistä vastustajaa, niin aika pitkän matkaa maaseutua noita kaposia kuiluja ei ole ihan järjettömästi. Joten jos naapuri haluaa, niin se kyllä saa mahdutettua niitä panssareita vaikka rinnan tietyille alueille.
Eihän niitä kapeita kuiluja ole paljoa, mutta kapea metsätie on ihan sama asia. Ja ei sen tarvitse olla kuin tavallinen talo, kun se tarjoaa katveen, jos tankki on älytty ajaa ihan sen viereen ja silloin se suoja kattaa, ehkä jopa 50% noista ammuksista.
Mihin se IR-sensori katosi? Siinä sun linkkaamassa videossa ne oikein parjasi sen perään, sekä sitä että kohteen muoto myös skannataan ennenkuin panos päättää, että mitä tehdään.
Nyt en tajua, että mitä tarkoitat? Pitäisikö sen IR -sensorin nähdä talon läpi? Tai puuston? Jos se sen tankin muodon tunnistaa puuston läpi, niin hyvä näin, mutta itse veikkaan, että se vähintäänkin haittaa sen toimintaa. Ja se talo siinä vieressä saattaa auttaa maalia sotkemaan tuon skannautksen.