Jotain tiettyä syytä miksei?Usan tankit taas ei niinkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jotain tiettyä syytä miksei?Usan tankit taas ei niinkään.
Siis maailman paras tankki onkin huonompi kuin neukkujen T-90? Armata taitaakin sitten olla niin hyvä, että voidaan kaikki antautua ilman taistelua... Pyh sanon minä.
No sehän oli tyhjentävä vastaus. Mitä outoa Abramsissa on mitä Leopardissa ei?Usan tankkeja siksi ,koska ne suunnitellaan niin oudon näköisiksi.
Kyllä on 83 syntymävuoteni,tarkoitan asialla että tankkien muotoilusta en tykkää eteenkään jenkki.Kyllä ne varmaan ihan tehokkaita on Otetaanko esimerkiksi toisen maailmansodan M3Lee.No sehän oli tyhjentävä vastaus. Mitä outoa Abramsissa on mitä Leopardissa ei?
Minkä ikäinen muuten olet? 83 ei voi oll syntymävuosi.
Leopard.
Abrams.
Ajatteles mikä jylinä olisi kun zilit hinaisivat armatat taistelukentälle spektaakkelia kerrakseenSiis maailman paras tankki onkin huonompi kuin neukkujen T-90? Armata taitaakin sitten olla niin hyvä, että voidaan kaikki antautua ilman taistelua... Pyh sanon minä.
Tervetuloa foorumille.Tämä on eka viestini tänne mutta aattelin laittaa kun mielenkiinnosta.
Merkava on upean näköinen vaunu, ja oikeassa olet Merkavien taistelukokemuksesta. Ranskalaista Leclerciä on foorumilla pidetty parhaana taistelupanssarivaununa. Itse en Leclercin muotokielestä pidä, mutta se ei tietenkään tarkoita, etteikö kyseinen MBT olisi teknisesti edistynyt.Itse pidän parhaana tankkina merkavaa noin niinkuin ominaisuuksien puolelta ja eikös se ihan taistelussa ole ollutkin.
Onko Leclercissä ihan lataaja vai autoloader niinkuin T90 on?Kiitokset että sain liittyä forumille,maanpuolustuasiat kiinnostaa.Tervetuloa foorumille.
Merkava on upean näköinen vaunu, ja oikeassa olet Merkavien taistelukokemuksesta. Ranskalaista Leclerciä on foorumilla pidetty parhaana taistelupanssarivaununa. Itse en Leclercin muotokielestä pidä, mutta se ei tietenkään tarkoita, etteikö kyseinen MBT olisi teknisesti edistynyt.
Leclercissä on automaattilataaja.Onko Leclercissä ihan lataaja vai autoloader niinkuin T90 on?
Niin aattelinkin eikös se ole hyvä asia vaiko kuinka?Leclercissä on automaattilataaja.
comme ci comme ça, se on joissakin tilanteissa etu, joissakin haitta.Niin aattelinkin eikös se ole hyvä asia vaiko kuinka?
Niin aattelinkin eikös se ole hyvä asia vaiko kuinka?
Kyllä on 83 syntymävuoteni,tarkoitan asialla että tankkien muotoilusta en tykkää eteenkään jenkki.Kyllä ne varmaan ihan tehokkaita on Otetaanko esimerkiksi toisen maailmansodan M3Lee.
Mitkä ovat ne ominaisuudet, jotka tekevät Merkavasta maailman parhaat mielestäsi?Tämähän herätti keskustelua ja se olikin tarkoitus.Itse pidän parhaana tankkina merkavaa noin niinkuin ominaisuuksien puolelta ja eikös se ihan taistelussa ole ollutkin.Usan tankkeja siksi ,koska ne suunnitellaan niin oudon näköisiksi ja kyllähän irakissa vastaan tuli T72 jolla ei ollut mitään jakoa.
Juu tulee tankkipelejä pelattua.World of tanks tuoksuu tänne asti ja sieltähän se profiilikin löytyi.
No minusta tulivoima ja suojaus.Mitkä ovat ne ominaisuudet, jotka tekevät Merkavasta maailman parhaat mielestäsi?