Suursaarelta kun lähtee iskuryhmä niin tunnin päästä on Kotkan satama jo valloitettu.
Mahtaa olla pieni satama, jos sen noin nopeasti pystyy valtaamaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Suursaarelta kun lähtee iskuryhmä niin tunnin päästä on Kotkan satama jo valloitettu.
Mahtaa olla pieni satama, jos sen noin nopeasti pystyy valtaamaan.
En allekirjoittaisi. Kotkan kenttäjohto sekö K9 pitäisivät vanjan siihen asti rantaviivalla kunnes ratsuväki saapuu tukemaan.Suursaarelta kun lähtee iskuryhmä niin tunnin päästä on Kotkan satama jo valloitettu.
No eihän sieltä nyt yksi kumiveneellinen mene vaan komppania ainakin.
Itse olen ollut purkamassa merimerkkejä ja muita sörkässä, ja vaikka Kotka olisi pienempi, mitä epäilen niin saa olla aikamoinen komppania, jos pystyy vyöryttämään sataman tunnin sisään siirtymisen alkamisesta. Pelkkään kävelyyn täyslasti päällä menee ihan tuhottomasti aikaa, saati sitten ihmisten tarkastamisesta ja kiinni ottamisesta, eikä olla vielä puhuttu taistelusta taikka vastarinnasta.
Jokseenkin minkä tahansa suojaamattoman kohteen pystyisi syvän rauhan aikana helposti nappaamaan hetkeksi kevyin joukoin.
Niin syvän rauhan aikana. Onnistuu pankkiryöstökin jos hyvin sen suunnittelee ja toteuttaa. Mutta jos konflikti kuumenee ja naapuri muuttaa komppanian verran porukkaa suursaareen niin tuskin Kotkassa on kukaan tumput suorana sanomassa, "ei ne sieltä tuu, harjoittelevat vain."
Kyllä siellä tärkeimmillä sisääntulo ränneillä on yhä 130TK:t.satamaväylillä ei enää olekaan tornikanuunoita
Kyllä siellä tärkeimmillä sisääntulo ränneillä on yhä 130TK:t.
En allekirjoittaisi. Kotkan kenttäjohto sekö K9 pitäisivät vanjan siihen asti rantaviivalla kunnes ratsuväki saapuu tukemaan.
HAUpitsi.Koirapartio vai panssarihaupitsi?
Canine (K9)-partio olisi kyllä lähempänä yllätyshyökkäyksen sattuessa kuin K9 Moukari.
HAUpitsi.
Ketä siellä on vastassa rauhanaikana, siis nyt? Muutama stevari kumipamppujen ja pippurisumuttimen kanssa ja kourallinen varastomiehiä?Itse olen ollut purkamassa merimerkkejä ja muita sörkässä, ja vaikka Kotka olisi pienempi, mitä epäilen niin saa olla aikamoinen komppania, jos pystyy vyöryttämään sataman tunnin sisään siirtymisen alkamisesta. Pelkkään kävelyyn täyslasti päällä menee ihan tuhottomasti aikaa, saati sitten ihmisten tarkastamisesta ja kiinni ottamisesta, eikä olla vielä puhuttu taistelusta taikka vastarinnasta.
Ketä siellä on vastassa rauhanaikana, siis nyt? Muutama stevari kumipamppujen ja pippurisumuttimen kanssa ja kourallinen varastomiehiä?
Onko vaikeata muka varmistaa heti portit ja estää liikenne sisään ja ulos? Minun nähdäkseni porttien haltuunotto varmistaa jo sen että apujoukoilla on vastaanottokomitea valmiina. Koko alueen tyhjentäminen vie aikaa tietysti, mutta eipä siellä solttuja ole vastassakaan. Nappi ottaan ohimennen tai ukot maihin ja nippusiteisiin, jos on aikaa. Big deal!
Voihan se olla tietysti että ne stevarit rupeavat ramboiksi ja nirhaavat parikymmentä eliittisotilasta yhdessä vihaisten 130 kg painavien rekkakuskien kanssa. Niillähän on aina aseita pullollaan kabiinit.
Ketä siellä on vastassa rauhanaikana, siis nyt? Muutama stevari kumipamppujen ja pippurisumuttimen kanssa ja kourallinen varastomiehiä?
Onko vaikeata muka varmistaa heti portit ja estää liikenne sisään ja ulos? Minun nähdäkseni porttien haltuunotto varmistaa jo sen että apujoukoilla on vastaanottokomitea valmiina. Koko alueen tyhjentäminen vie aikaa tietysti, mutta eipä siellä solttuja ole vastassakaan. Nappi ottaan ohimennen tai ukot maihin ja nippusiteisiin, jos on aikaa. Big deal!
Jos Kotka tippuu noin helposti niin Maarianhaminalle ei ole mitään jakoa.
Hehee! Jos porukka idän vihulaisia pääsee karauttamaan satamaan aamuyöllä, niin Utista lähtevät erikoisukot ovat 1,5 h. päästä aikaisintaan siellä.Eiköhän rajallakin ole jotain toimintaa satamien lähistöllä, Utista ei kauaa kestä paikalle tulla ja Haminastakin voi virka-apua irrota.
Voihan se olla tietysti että ne stevarit rupeavat ramboiksi ja nirhaavat parikymmentä eliittisotilasta yhdessä vihaisten 130 kg painavien rekkakuskien kanssa. Niillähän on aina aseita pullollaan kabiinit.
Joo, me ollaan hävitty tää peli... Kaksi päivää ja se on ohi...Jos Kotka tippuu noin helposti niin Maarianhaminalle ei ole mitään jakoa.