Peiper kirjoitti:Voisitko perustella?
Vahva argumentti putoaa nyt, parahin peiper: minä tykkään rauta-aseista, niiden painosta jne. eli ei-ammattilaisen mielipide vailla mitään tärkeää Tekniikan Maailmasta poimittua insinööripointtia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Peiper kirjoitti:Voisitko perustella?
noska kirjoitti:commandon sinänsä perusteltu kommentti glockin puolesta kärsii yhdestä pahasta ongelmasta. Palveluspistooleihin ei saa omia modifikaatioita tehdä. Rajavartioista useampikin on sitä kironnut. Modaus olisi helppoa mutta kiellettyä.
Peiper kirjoitti:Ok. Minä olen tietokonesukupolvea, syntynyt 1977, muovi kiihottaa.
Touhottaja kirjoitti:Eli samat kamppeet tulevat myös Rajalle ja Tullille? Vai kilpailutettiinko samlla eri aseita? Painostus joka tapauksessa toimii, "Poliisi ei aio vaihtaa kaikkia virka-aseitaan".
Touhottaja kirjoitti:No tottahan ne uusia tarvii, kun me uhataan niiden vanhat rynkytkin sulattaa. Mihin allekirjoitan?
noska kirjoitti:Touhottaja kirjoitti:No tottahan ne uusia tarvii, kun me uhataan niiden vanhat rynkytkin sulattaa. Mihin allekirjoitan?
Jaa milloinkas POLIISIEN rynkkyjä on uhattu sulattaa?
Touhottaja kirjoitti:noska kirjoitti:Touhottaja kirjoitti:No tottahan ne uusia tarvii, kun me uhataan niiden vanhat rynkytkin sulattaa. Mihin allekirjoitan?
Jaa milloinkas POLIISIEN rynkkyjä on uhattu sulattaa?
Ei kun minä otin ja tumpeloin ja en lainannut ylläolevaa viestiä, jossa viitattiin Stasiin.
RPG83 kirjoitti:Ihmettelen kyllä, jos kisassa oli mm. 4. gen Glockit, etteivät ne voittaneet hinnallaan. Glock kun painii valmistuskustannuksissa samassa sarjassa HK:n Sinisen kanssa. Noh, voihan olla, että Walther halusi referenssiä tuotteelleen.
Einomies1 kirjoitti:RPG83 kirjoitti:Ihmettelen kyllä, jos kisassa oli mm. 4. gen Glockit, etteivät ne voittaneet hinnallaan. Glock kun painii valmistuskustannuksissa samassa sarjassa HK:n Sinisen kanssa. Noh, voihan olla, että Walther halusi referenssiä tuotteelleen.
No sitä on turha ihmetellä. Poliisi kenttätestaa ja koeampuu aseensa kuten inttikin ja sen mukaan aika pitkälti mennään. Poliisin ampumakouluttajissa on ihan päteviä sällejä arvioimaan.