Olen ollut itse Misun kanssa tekemisissä muutamaan otteseen ohimennen livenä ja voin sanoa, että ensimmäinen seikka johon kiinnitin huomiota oli minun mielestäni massivinen koko. Jatkoajatus oli tästä että "helppo sinkomaali" ja toinen oli että saattaahan massivisesta koosta olla hyötyä KRIHA-operaatioissa, jos massiivinen koko huokuisi auktoriteettia ja loisi "herranpelkoa" alkuasukkaisiin? En tiedä onko se oikeasti suurikokoinen mitoiltaan, vai antoiko sellaisen vaikutelman ainoastaan? Korkea se ainakin tuntui olevan.
Uutta jos ajattelee. Ongelmana omasta mielestäni on se, että uusissa härveleissä samaan aikaan halutaan ominaisuuksia, mutta mikään ei saisi kuitenkaan maksaa. Siksi näen tietyllä tavalla välttämättömänä pakkona, että joistain ominaisuuksista saattaa vaan olla pakko tinkiä. Mielummin ottaisin karvalakkimallin kovaa ja kestävää laatua, kun paremman varustelutason "vähän niin ja näin -laatua". Uintikyky on varmasti yksi. Toinen voisi olla se miinasuojaus. Kolmas, ehkä omasuoja-ase, kuinka paljon sille on oikeasti tarvetta? Kamertatekniikka on sen verran halpaa nykyään, että peilit ja prismat voisi ehkä korvata kameroilla kuten on aikaisemmin ollut puhe. Entä penkit? Silloin kun APC:ta käytettäisiin "taistelukentän jakeluautona" niin jos saisi luotettavat, käyttökelpiset ja käyttöä kestävät ylös taitettavat penkit niin näillä saisi perätilaan lisää tilaa silloin kun istuvia miehiä ei kuljetettaisi. Talvella perätilan lämppäri olisi tärkeämpi kun ilmastointi, jos näistä kahdesta pitäisi valita.
Olen myös ajanut Misulla pressi-/esittelytilaisuudessa. Täytyy kyllä sanoa positiivisessa suhteessa että oli helvetin helppo ajaa. Jos kakskytkesäinen asevelvollinen on äiskän kauppakassilla ajanut ennen sotaväkeen joutumistaan, niin kyllä se hätätilassa osaa Misuakin ajaa helpoissa olosuhteissa. Toisin sanoen, jos on vähänkään ajanut henkilöautolla niin Misullakin pärjää helpoissa olosuhteissa rauhallisessa ajossa, ei tarvitse mitään erityiskoulutusta tai osaamista tässä suhteessa.